יום חמישי, 2 במאי 2013

נטע

נטע זכתה באיפור ותסרוקת אצלי בסטודיו במסגרת תחרות בפורום חתונות בתפוז. זה היה עוד לפני שהם סגרו מקום ותאריך סופי, ועל כן בסופו של דבר היא ביקשה ממני לבוא לארגן אותה בסוויטה אותה הם שכרו. נטע ידעה בדיוק מה היא רוצה באיפור ובשיער, וביום עצמו התברר לי שלא רק בזה אלא בכל תכנון החתונה. נטע הקפידה על הפרטים הקטנים שיצרו, בשילוב עם הצילומים המשגעים של דימה וזינוביץ', תמונות מחתונה שבהחלט יכולה להוות השראה להמון כלות אחרות.
את היום עצמו העבירו נטע וירון יחד עם חברים בסוויטה המפנקת, ולמרות שהייתי רק צופה מהצד, אני חושבת שכבר הרבה זמן לא פגשתי חבורה שמחה כל כך.
באיפור נטע ביקשה אייליינר חתולי וריסים מלאכותיים שידגישו את העיניים היפות שלה, וששאר האיפור יראה זוהר ומחמיא אך לא עם יותר מדי נוכחות. בשיער היא בחרה בתסרוקת פזורה, עם תלתלים פתוחים ויפים, הרמה קטנה והסתה של השיער מהפנים מטעמי נוחות ויופי כאחד.









וזה מה שנטע כתבה בפורום חתונות בתפוז:
"איפרה וסירקה אותי טל בן ארי ?( http://www.talpromakeup.co.il/) המוכשרת והנהדרת. 
כמו שכבר ציינתי וחלקכן יודעות – זכיתי באיפור ושיער מתנה לחתונה באחת התחרויות בפורום (תחרות סיפורי איך הכרנו) ואני מודה לה מאד על המתנה הנהדרת...
... כמה חודשים לפני החתונה עשינו איפור ניסיון כדי לראות ששתינו באותו ראש והכל מסתדר, את הניסיון עשינו בבית של טלי שלמזלי הגדול גרה ועובדת במושב ליד נתניה , סגרנו תאריך ושעה ויצאתי לדרכי שמחה ומאושרת ומודה על המזל הגדול שהיה לי  
כשהחלטנו להתארגן ברחובות חשבתי שאולי תהיה בעיה ולא ימצא חן בעיניה הרעיון של להגיע אליי אבל טל הסכימה בלי היסוס ורק ביקשה שנשלם על הנסיעות מה שהוגן ביותר בעיניי
ביום החתונה טל הגיעה ללופט ב13:30 כמו שתיאמנו, ואני נכנסתי איתה לחדר השינה שצמוד ללופט, במהלך כמעט 4 שעות בהן היה לי מאד נחמד, ואני לא כ"כ נפתחת עם אנשים שאני לא מכירה ולרוב יוצרת רושם של סנובית נוראית 

וגם קיבלתי שוקולד קטן בצורת שפתון !!!

האיפור היה מצוין,יפה ועדין בדיוק כמו שרציתי , החזיק מושלם כמעט עד סוף הערב אבל ברור לי שזה בגלל השילוב המקסים של עור שמן שאף מייקאפ לא מחזיק עליו ובעלים של מסעדה שלא מוכן להדליק מזגן (אבל על זה בהמשך)
השיער שלי החזיק מעמד יפה ממש עד הסוף והכי חשוב- כשחזרנו לאחוזת הספא ללילה גיליתי שכל הקונסטרוקציה של התוספות יושבות עם מעט מאד סיכות יחסית והיה לי ממש קל להוריד את התוספות ."


מזל טוב, דנה וירון, מאחלת לכם עוד הרבה ימים מאושרים יחד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...