יום ראשון, 5 במאי 2013

Everlasting Compact Foundation

כאשר אני מעבירה סדנאות איפור לנערות, ובעצם גם לנשים, אני תמיד מדגישה את חשיבות התאמת המייק אפ לגוון הפנים בצורה מושלמת. כדי להמחיש להן מה קורה כשהגוון לא נכון אני מבקשת מהן להזכר באשה שהן ראו באוטובוס פעם, זו שרואים את המייק אפ שלה מסתיים בקו הלסת, ממש כמו מסכה, ומתחת מתחיל גוון שונה לחלוטין. הן תמיד מכירות אחת כזאת, המורה שלהן, מישהי שעובדת איתן, אשה שהן נתקלות בה כל יום ברכבת...

אני מסבירה להן איך לבדוק אם הגוון מתאים להן, מבקשת מהן לא להתפתות לסמוך על דיילת היופי בחנות אלא לצאת החוצה ולראות את הגוון על עצמן, לבקש דוגמית אם אפשר, לשים לב אם מדובר בתת גוון צהוב או ורוד...

לכן, אני ממליצה לקרוא שוב את המדריך לבחירת מייק אפ שכתבתי, ואחרי שסיימתן, לחזור לכאן ולקרוא על המייק אפ המעולה הזה, שמחכה כבר המון זמן שאכתוב עליו ואספר לכולן שאם רוכשים את הגוון הנכון הוא חבר מצויין לקיץ הישראלי

Everlasting Compact Foundation של Clarins


את ה-everlasting הנוזלי אני ממש אוהבת, מדובר באחד המייק אפים המוצלחים שניסיתי ואני ממליצה עליו בחום ללקוחות שמחפשות כיסוי בינוני ועמיד למדי אך לא מסכתי. אז אתן יכולות לתאר לעצמכן כמה התאכזבתי לגלות שקיבלתי את הגוון הכהה בסקאלה. המייק אפ מגיע בנרתיק בד אדום, כשהמוצר עצמו, כמו כל מוצרי קלרינס, הוא באריזה מוזהבת ויוקרתית (מדהים איך זהב יכול להראות גם יוקרתי וגם זול) כשצדה התחתון אדום.
בפנים ניתן למצוא מראה גדולה וספוגית שווה (כן, יש דבר כזה), וכמובן את המייק אפ עליו מוטבע הלוגו.
הכיסוי בינוני אך לא כבד, שזה הישג מרשים למייק אפ- פודרה. העמידות על היד שלי היתה מרשימה וגם הנסיינית דיווחה שהמייק אפ שרד עליה יום שלם. המריחה באמת נוחה, והמראה המתקבל יפה ומחמיא כמעט כמו הגרסא הנוזלית המקורית.
המייק אפ הזה יכול להיות מצויין לבעלות עור מעורב או שומני 
בחברה מבטיחים עמידות של 15 שעות, ספיגה של עודפי לחות מהעור, מראה חלק ואחיד ואפילו הגנה מזיהום ומחימצון העור כמו גם הגנה של SPF 15 מפני השמש.
למי שמעוניינת בכיסוי מלא, ממליצה למרוח את המייק אפ עם ספוגית לחה, ולמי שמעוניינת בכיסוי קליל יותר- עם מברשת.
248 ש"ח ל10 ג' לפני הנחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...