יום שני, 27 במאי 2013

הפורטפוליו של CARELINE

היום התחדשתי בשני סמקים של קרליין, עליהם ודאי אכתוב בעתיד, אך הרכישה הזכירה לי חוב נושן- סקירה של קולקציית הצלליות של קרליין "פורטפוליו" הכוללת 12 מארזים בני ארבעה צלליות כל אחד.
האריזה מדליקה, אם כי, עלי להודות, לקח לי רגע להבין איך פותחים אותה, והיא מצויידת בשתי מראות- אחת גדולה עימה ניתן להתאפר, ואחת קטנה, בצידה האחורי של הפלטה בה ניתן להציץ במהלך היום.
כל פלטה מכילה ארבעה מרקמים שונים: מאט, טיפה, סאטן וברק ליצירת מגוון לוקים.
עומר אסף, המאפר הראשי של החברה גם נותן טיפים איך לעשות את זה נכון:



בחרי שתי צלליות כדי ליצור אפקט רך ועדין בהצללה מדורגת.    
מומלץ לבחור צלליות העומדות זו לצד זו באריזה, הן נבחרו בקפידה על מנת ליצור הרמוניה צבעונית מושלמת:






בחרי שלוש צלליות לאיפור מלא המשלב רכות ועדינות עם עומק דרמטי ומגע של אור מתוחכם. גם כאן בחרי צלליות העומדות זו לצד זו בקומפקט:










הגוונים המוצעים: 
מס' 101 - SMOKE

מס' 102 - PURE

מס' 103 - MINK

מס' 104 - AMBER

מס' 105 - STYLE

מס' 106 - CLASSIC

מס' 107 -  PINK

מס' 108 - PURLPE

מס' 109 -  BLUE

מס' 110 - GRAY 

מס' GREEN - 111 

מס' BROWN - 112


אני כמובן לא התאפקתי וניסיתי את פלטת המינק, הגוונים נחמדים, אם כי לפלטה יחידה אני אישית הייתי מחליפה חלק מהחומים, אבל כתוספת לאוסף הצלליות היא בהחלט נחמדה. הפיגמנט מרשים בגדול, אבל משתנה בין המרקמים, כמו ברוב החברות, והעמידות טובה גם ללא כל בסיס.

התמונות, כהרגלי, לא יצאו מאד ברורות, באחת תוכלו לראות את הנצנוץ ובשניה רואים קצת יותר טוב את מעברי הגוונים, אבל אני מתכננת (בתקווה עוד השבוע) לרכוש מצלמה טובה ושווה ואז בתקווה איכות התמונות תשתפר גם היא
בשורה התחתונה? אם אתן מתאפרות מנוסות וכבר יש לכן צלליות, זו תוספת נפלאה, אם לא כדאי לכן לשקול לקנות כמה פלטות בבת אחת או לבדוק את  ההיצע בשוק

ואם גם אתן רוצות להיות הבעלים של אחת הפלטות, אתן מוזמנות להכנס לדף הפייסבוק ולהשתתף בהגרלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...