יום חמישי, 9 במאי 2013

SuperNatural Foundation

מי שמכיר אותי, לקוחות וקוראות הבלוג כבר יודעות שאני דוגלת באיפור טבעי. אני חושבת שעור הפנים צריך להראות זוהר ואחיד אך לא מסכתי, ואם שמים לב למייק אפ הוא כנראה לא מרוח טוב (או לא מתאים בכלל). ובכלל אני מאמינה שאיפור, בין אם מדובר באיפור כלות, איפור לPROM או איפור ליום-יום צריך להחמיא ל"לובשת" אותו, ולא להיפך. כשמסתכלים על לקוחה שלי אני לא רוצה שיאמרו לה "איזה יפה איפרו אותך" אלא "איזה יפה את נראית", שיחשבו שהיא עשתה משהו שונה, שבגללו היא נראית ממש מדהים באותו רגע, אבל לא ידעו לשים את האצבע על מה בדיוק שונה. בסופו של דבר היא אומנם מציגה את העבודה שלי, אבל העיקר הוא היא ולא היכולות האומנותיות שלי, לזה יש קנבס.

SuperNatural Foundation by Soft Touch




אחרי ההקדמה למעלה אתן יכולות לתאר לעצמכן כמה הסתקרנתי לגלות שגם בביצה הישראלית הקטנה שלנו עוד ועוד אנשים מבינים שהמראה הטבעי הוא המראה הנכון, וכפועל יוצא חברות האיפור נענות לצורך ומייצרות, לצד מייק אפים עמידים עם כיסוי מלא, גם מייק אפים עם כיסוי קליל וגימור טבעי ועוד עם שם כל כך מבטיח: סופר- נטורל. אבל לצערי התברר שמדובר בעוד מייק אפ שהגיע בגוון כהה בהרבה מגוון העור שלי ונמסר בעצב לנסיינית. במקרה הזה הנסיינית היא גם מאפרת בעצמה וחלק מצוות הסטודיו אז זה קצת פחות נורא

בגדול, מדובר בהפתעה לטובה, כיוון שניגשנו למייק אפ, על אף השם, בלי יותר מדי ציפיות (סנוביזם של מאפרות, גם אני חוטאת בו מדי פעם, ונוטה לסמוך יותר על המותגים היוקרתיים בכל הנוגע למוצרים נוזליים) וגילינו מייק אפ מוצלח.

בחברה מעידים שלמייק אפ מרקם קטיפתי וקל למריחה, וזה אכן נכון, מריחה קלה ונעימה, מרקם שמתיישב על העור בצורה טובה, וגוון מדוייק למדי, כזה שבאמת נראה כעור שני לאחר המריחה.
מבחר הגוונים לא גדול במיוחד, אבל אם מצאת את הגוון שלך, ונפלת על מבצע של 50% הרי שזכית פעמיים.

28 ג' ב185 ש"ח לפני הנחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...