יום חמישי, 16 במאי 2013

מאחורי הקלעים: קולקציית איפור ושיער 2013

כשפירסמתי את קולקציית איפור ושיער לכלות 2013 של הסטודיו, הבטחתי להעלות גם פוסט על מאחורי הקלעים, ועכשיו סוף סוף גם מצאתי את הזמן להתיישב ולכתוב.

למרות שאני דוגלת באיפור ותסרוקת קלאסיים עבור הכלה, כאלה שיראו טוב גם ממרחק של כמה עשורים ולא יגרמו לכלות שלי לתפוס את הראש בשתי ידיים ולתהות מה לעזאזל הן חשבו לעצמן, כן חשוב לי להוסיף ניואנסים קטנים שמתכתבים עם הטרנדים העולמיים בתחום.

בהכנת הקולקציה ניסיתי לשלב בין אותם טרנדים לבין הסגנון האישי שלי והקו שמוביל את הסטודיו, וליצור ארבעה טיפוסים של כלות (האמת שיצרתי שישה, מתוך ידיעה שלא בהכרח הלוקים שתיכננתי יתאימו לתווי הפנים של הדוגמנית, ואכן כך היה).
הכלה הראשונה היא הכלה האצילית- היא רגילה ואוהבת לראות את עצמה בשיער פזור, אך אינה רוצה כי השיער יסתיר את פניה ויסיט את תשומת ליבה מהעיקר, מעוניינת באיפור עדין יחסית אבל עדין מחמיא. אל תטעו לחשוב שהכלה האצילית היא פשוטה, להיפך, יש משהו מאד נסיכותי בלוק שלה, מבלי להיות ילדותית. זו כלה שחשוב לה להראות היא עצמה ולהרגיש בנוח עם האיפור והתסרוקת שהיא בוחרת



בשיער יצרתי תלתלים פתוחים  המחמיאים לנשים בעלות שיער בינוני עד ארוך. את הפוני לקחתי לצד ויצרתי בעזרתו מסגרת עדינה לפנים עם הגבהה קטנה במרכז הראש (ה-CROWN) ליצירת פרופורציות מחמיאות יותר. 
את השפתיים הדגשתי עם שפתון ורדרד, יצרתי הברקות מחמיאות על עצמות הלחיים ומסגרת בהירה בצמוד לקו הריסים התחתון ליצירת מראה נקי וצעיר.
הדבקתי לקארין, הדוגמנית, ריסים מלאכותיים עדינים (accent lashes) שמדגישים את מראה העין ומשתלבים באיפור מבלי להראות מזוייפים.





הלוק השני שיצרתי הינו לוק סקסי יותר, עם שיער פזור על בסיס גלים רחבים שיוצרים תנועה ועניין בשיער. זו תסרוקת שתחמיא לבעלות שיער חלק עד גלי שאינו נוטה להתנפח יתר על המידה, ומתאימה יותר למזג אוויר קריר יותר או לחתונות במקומות ממוזגים היטב.
העיניים מודגשות וגונבות את תשומת הלב באיפור זה, תיחום שחור חזק מבטיח שגם בתאורה לא אידיאלית העיניים יבלטו, והגוונים החומים הקרים יוצרים עישון ועומק לעין ומעניקים לקארין מראה פאם פאטאל.
באיפור בו מושם דגש רב על העיניים אני נוהגת להשאיר את השפתיים עדינות ושקטות עם גוון טבעי- ניודי.



הלוק השלישי הוא הלוק האהוב עלי ומיועד לכלה הקלאסית, האלגנטית, חובבת הוינטאג'.
בשיער יצרתי תסרוקת אסופה ומרושלת עם הרבה נפח, תוספת של צמות שנותנות עניין מיוחד, תסרוקת זו יכולה להתאים לכל סוגי השיער, ובעזרת תוספות גם לכל האורכים. זו תסרוקת אידיאלית בעיניי לחתונות קיץ שכן העורף נשאר חשוף והשיער אסוף הרחק מהפנים, מה שמאד מומלץ בחום ובלחות של אזור החוף ובכלל של האקלים בארץ. תסרוקת זו גם מאד מחמיאה לשמלות עם גב חשוף שכן היא נותנת לשמלה את המקום הראוי לה מבלי לגנוב את ההצגה.
באיפור בחרתי ללכת על גווני קורל-אפרסק עדינים לשפתיים וללחיים, ועל הדגשה עדינה של העיניים, בצבעוניות רכה והרבה הארות.

ולבסוף הלוק האחרון, לכלה האורבנית, שמחפשת מראה נקי ומתוחכם
גם כאן בחרתי לשלב צמה בתסרוקת, מתוך התכתבות עם טרנד הצמות שמלווה אותנו כבר מספר קייצים. יש משהו בצמות שהוא על זמני לדעתי, צעיר ואלגנטי כאחד. השיער אסוף למעלה, חושף את הפנים והצוואר ומשדר תחכום.
העיניים והשפתיים חולקות את תשומת הלב, כאשר השפתיים צבועות בגוון ורדרד-סגלגל צעיר ושיקי, והעיניים מודגשות  עם צלליות בהירות ועם תיחום תחתון חיצוני בלבד שיוצר מראה קליל יותר. הסומק הורדרד נעדר ומפנה את הבמה להצללה מחמיאה שיוצרת מראה בוגר ומתוחכם ואו-כה-עירוני.

על הצילום אמון רועי סרוסי, היפהפייה בתמונות היא קארין גולדי, והתכשיטים המשגעים הם שילוב של אוספים פרטיים שליקטתי ושל תכשיטי וינטאג' מקוריים שאוספת מיטל תחת המותג "נדוניה".

היה חשוב לי ליצור לוקים לבישים, כאלה שכלה תוכל לראות ולדמיין את עצמה בהם, ליצירת הבסיס בכל התמונות השתמשתי באייר בראש כדי ליצור עור קורן וזוהר, כזה שלא באמת מצריך פוטושופ ונראה מדהים גם פנים מול פנים.

רוצות גם? טלפנו עוד היום לקבוע ניסיון 050-6663468
טל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...