יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

stay + creamy eyeshdaow (soft touch)

האמת שכשקיבלתי את החבילה לא הצלחתי להזכר מתי היתה  הפעם האחרונה שרכשתי מוצר של חברת האיפור הישראלית SOFT TOUCH, אני מניחה שזה היה לפני שהתחלתי ללמוד איפור, וזנחתי את קניות האיפור של המותגים העממיים לטובת חברות האיפור המקצועי. זה מוזר, כי אני זוכרת שבזמנו דווקא מאד אהבתי את צלליות האבקה של החברה, ומבחינת מחיר (במבצעים כמובן) הן היו מאד משתלמות. היום, מותגים קצת פחות עושים עלי רושם, ואני סומכת על הניסיון שלי לקביעת איכות המוצר ולא על המחיר שלו, ואחרי כמה ימים של משחק עם הצלליות החדשות אני חושבת שהגיע הזמן לביקור נימוסין בדוכן שלהם בפארם הקרוב לביתי.


SOFT TOUCH השיקה לאחרונה סדרה של שמונה צלליות קרם עמידות: ורוד, בז', סגול, ירוק, כחול, ברונזה , כסוף ושחור.    


לצללית  אפליקטור הבנוי מספוגית לבנה שדרכה יוצאת הצללית וע"י סיבוב קצהו של המוצר ניתן לשלוט בכמות, בדומה לאריזות של קונסילרים ושפתונים בחלק מהחברות. בפועל סיבוב קל מוציא כמות המספיקה לעפעף אחד.

מעבר לפיגמנט ולעמידות הפורמולה של הצללית מתהדרת גם ברכיבים מטפחים: דרמקסיל- רכיב המסייע בהפחתת מראה הקמטים, וויטמין E  נגד הזדקנות העור. 


אני קיבלתי להתנסות את הגוון הכסוף ואת הגוון הסגול והופתעתי לטובה ממהירות ההתייבשות של הצללית על העור, מה שמבטיח כי הצללית תשאר במקומה ולא תצטבר בחריצים ליצירת מראה לא אסתטי. גם העמידות היתה הפתעה לטובה והצללית אכן שרדה עלי יום שלם, לאל בסיס וללא צללית מעל! ניתן להשתמש בצללית הקרם כבסיס לצלליות אחרות לאיפור עמיד במיוחד או בפני עצמן ללא כל צללית נוספת, והן מתהדרות בניצוץ יפה ופיגמנט טוב.



מבחינת גוונים התחברתי לא התחברתי לגוון הכסוף, שמתקבל יותר פנינתי מכסוף בעיניי, ואני דווקא חומדת את צללית הבז' ואת הצללית הירוקה שנראות לי שימושיות יותר עבורי. גם הגוון השחור מסקרן אותי ויכול להוות בסיס מעולה למעושנים דרמטיים.



עם פלאש, הצבעים נראים מדוייקים יותר
ללא פלאש (או פוקוס)
לאחר מריחה עזה עם האצבע, הסגול עוד לא התייבש ולכן מעט נמרח

מהאפליקטור קצת פחות התלהבתי שכן לשימוש מקצועי הוא מיותר (מסיבות היגייניות לא אשתמש ישירות בספוג על עיניהן של לקוחותי) ובמחשבה שניה גם בשימוש אישי הייתי מעדיפה שהצללית תגיע בטיובה עם פיית פלסטיק ולא ספוג, שלא לדבר על כך שאני מעדיפה למרוח צלליות קרם בעזרת מברשת קונסילר או אצבעות. אפשר בכל זאת להוציא את החומר לאצבע  ורק אז למרוח את הצללית ולהמנע משימוש בספוג וכך לשמור על ניקיונו, שזו ככל הנראה הדרך בה אני אבחר להשתמש בו.


סה"כ? מוצר מוצלח. המרקם נוח לשימוש, העמידות מעוררת התפעלות ומבחר הצבעים מבטיח שכל אחת תמצא גוון שעובד עבורה.



תכולה: 2.2 מ"ל  מחיר לפני מבצעים: 99.99 ₪  וכחברה ישראלית SOFT TOUCH אינם מבצעים ניסויים בבע"ח

ולחלק המעניין עבורכן: 


הגרלה

בSOFT TOUCH החליטו להגריל בין כל קוראות הבלוג את הצללית. זוכה מאושרת אחת תזכה בשתי צלליות (את הגוונים תגלי כשהחבילה תגיע)
ומה צריך לעשות כדי להשתתף?
1. להצטרף כעוקבת לבלוג זה אם עוד לא הצטרפת
2. להגיב לפוסט זה עם תשובה לשאלה: "כיצד את מאפרת את עינייך?"
3. לציין כתובת דוא"ל בתגובה כדי שאוכל ליידע אותך לגבי הזכייה


כדי להגדיל את סיכוייך את יכולה גם:
1. להצטרף לדף הפייסבוק שלי טל בן-ארי איפור ושיער (ולציין זאת בתגובה שלכן)- עוד כרטיס להגרלה
2. להפיץ את ההגרלה בבלוג שלכן/ על קיר הפייסבוק שלכן- עוד כרטיס הגרלה


ההרשמה להגרלה פתוחה מרגע זה ועד יום שבת ה24/12. ב25/12 אחת מכן תוכל להעמיד פנים שהיא חוגגת את חג המולד ולקבל ממני מתנה לחג :)


אז איך אתן מאפרות את העיניים?

40 תגובות:

  1. איילינר ומסקרה הם הבסיס הרגיל, באירועים מיוחדים מוסיפה קצת צלליות בגוון נייטרלי :)

    השבמחק
  2. איילינר ומסקרה שחורה בעיקר :) muzaic@walla.co.il

    השבמחק
  3. מסקרה ועיפרון שחורים, באירועים צללית או אייליינר למעלה :)
    savagedarkness@gmail.com

    השבמחק
  4. -> בהמשך לתגובה האחרונה, הצטרפתי לעמוד הפייסבוק :)
    (המייל הוא savagedarness@gmail.com)

    השבמחק
  5. אני אוהבת להשקיע באיפור העיניים:

    ביום יום: מעושן עדין עם נגיעה של צללית מבריקה להארה או צללית ואייליינר בצבעים שונים: שחור, חום, סגול... (וכמובן מסקרה זה must).

    בערב: מעושן דרמטי בעיקר

    anatrose@gmail.com

    השבמחק
  6. פריימר לעיניים או צללית קרם, בזוית העין צללית כהה יותר מטושטשת כלפי מעלה ופנימה לשקע העין ,עיפרון או אייליינר ומסקרה כמובן

    השבמחק
  7. המייל שלי לתגובה שלמעלה הוא orok_@walla.com וכמובן אני חברה בפייסבוק

    השבמחק
  8. מייקאפ כבסיס

    צללית בייז' מעל הבסיס נגיעות של צללית אפרסק במרכז וצללית חומה כהה בזוית כדי לתת עומק

    וכמובן מסט שבמסט מסקרה!!!

    בערב פשוט מוסיפה גם איילינר ללוק :)


    goldzon@walla.co.il
    הצרפתי בשמחה גם לפייסבוק כמובן :)

    השבמחק
  9. הכל תלוי בזמן שיש לי להקדיש:
    בעקרון מתאפרת במראה השכבות הקלאסי
    בסיסי - מסקרה או מסקרה בעפרון
    בד"כ- פריימר+צלליות בשילוב קלאסי+עפרון+מסקרה חומה או שחורה.
    כשאני יוצאת: אקדיש יותר זמן לאיפור, אשלב גם גימור פנינה, מסקרה צבעונית, צלליות נועזות.

    מסקרה - החשוב לי יותר - מאריכה
    עפרון - בעפעף התחתון, בד"כ מעל צללית בגוון זהה לעמידות
    צלליות - העדפה לשימריות

    אגב, חברה בפייסבוק אצלך עוד לפני ההגרלה, אשתף בשמחה.
    האם ניתן לשלוח לך את כתובת המייל שלא על הקיר אלא במייל?

    השבמחק
  10. מעט צללית זהובה ועדינה.
    מסקרה ואייליינר
    וקצת צבע לשפתיים :)

    השבמחק
  11. בדכ או אייליינר נקי על צללית בסיס בהירה
    או דרמתי מעושן בערב,מעושן עדין ביום יום
    nilipink@walla.com

    השבמחק
  12. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  13. מסקרה וצלליות של אורבן דיקיי בעיקר
    הצטרפתי לדף בפייסבוק ואשמח גם להפיץ את ההגרלה :)
    המייל שלי הוא irapoliak2438@gmail.com

    השבמחק
  14. איפור העיניים הוא העיקר אצלי ואני מאוד מאוד אוהבת להשתמש בצלליות במרקמים שונים אבל כאלה שיוצרים מראה הומוגני ומשלים.
    כמובן אי אפשר בלי אייליינר כלשהו (או ג'ל או עם צללית למראה רך יותר) והמון המון מסקרה!

    shiribt (@) hotmail .com
    וכמובן שעשיתי לייק בפייסבוק!

    השבמחק
  15. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  16. אני מתאפרת בד"כ עם צללית בגוון חום בהיר מעל העין, צללית בגוון תכלת/סגול בפס דק מתחת לריסים וצללית לבנה בחיבור של העין לכיוון האף.. לטאץ' נוסף אני מוסיפה עיפרון או שחור או כחול או תורכיז
    המייל שלי הוא tzlilamir@walla.co.il

    השבמחק
  17. ביום יום, מניחה צללית אפרסק להארת העיניים, תוחמת בעפרון שחור ומסקרה.
    אני אוהבת להתמקד באיפור העיניים משום שאצלי הן דומיננטיות במיוחד.
    האפקט המתקבל הוא נשי, עדין ונקי.
    לשעות הערב אני "משחקת" בצלליות דרמטיות, אפור/שחור.

    השבמחק
  18. ביום יום אני שמה רק שחור בעיניים, ובערב כשיוצאים לבלות אני אוהבת לעשות איפור מעושן ומתאימה את הצבעים ללבוש אך במיוחד אוהבת לעשות מעושן שחור- זה מדהים. hilu4@walla.co.il- הצטרפתי לדף הפייסבוק

    השבמחק
  19. צללית לפי הבגד ליום יום וליציאה מוסיפה עיפרון שחור

    השבמחק
  20. הכי כייף לאפר את העיניים
    צללית בסיס בהירה, איילנר ורימל
    זה הקבוע שלי...
    rachelifeblog@gmail.com

    השבמחק
  21. אז קודם כל אני עוקבת אחרי הבלוג וגם הצטרפתי ושיתפתי בפייסבוק.
    הצלליות האלו נראות לי מדהימות!!!אני מתה לנסות אותן...
    הצורה שבה אני מאפרת את העיניים:
    אני שמה בסיס בגוון עור שפותח את העיניים ונותן בסיס טוב לאיפור עצמו. אני שמה פס גס על העפעף העליון בעיפרון שחור ואז מטשטשת אותו כדי ליצור מראה מעושן. בתוך העין למעלה ולמטה וגם בקו המתאר למטה אני שמה עיפרון כחול כהה ומטשטשת אותו למעלה ומחברת אותו עם הטשטוש למעלה. לפעמים אני מוסיפה צללית בצבעים שבא לי ובד"כ משתמשת בשני גוונים-אחד בקו של גלגל העין והשני בשאר, כדי ליצור מראה חתולי ובולט. לפעמים אני מוסיפה גם פס מאוד מאוד עדין של אייליינר שחור שלפעמים יוצא קצת מקו העין למראה מלוכסן ולפעמים גם תוחמת את העין למטה בשחור. כמובן שתמיד תמיד מסקרה שחורה בריסים העליונים והתחתונים. בריסים העליונים אני שמה שכבות וביניהן טלק כדי לעבות את המראה שלהן. ובסוף אני מסרקת את הריסים והגבות:) אני חולה על עיפור עיניים! :)
    dorinka25@walla.co.il

    השבמחק
  22. כל יום אני מתאפרת יש בי אהבה מיוחדת לאיפור במיוחד בבוקר לעבודה, אני מאפרת את עיניי באייליינר נקי על צללית בסיס מעושן (אפור, חום, בורדו), בנוסף רימל מודגש לריסים :-)
    אני עוקבת אחרי הבלוג, הצטרפתי לדף בפייסבוק
    המייל שלי: toli2006@walla.com

    השבמחק
  23. אני נוהגת לאפר את עיני באייליינר של חבאת אלמאיי ..עמיד ביותר ושורד לאורך כל היום . מדי פעם צללית של מאק.
    עוקבת,נמצאת גם בפייסבוק, ושיתפתי ....
    מיכל אנגלנדר
    מייל : mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  24. האמת, מנסה מדי פעם להתחיל ולאפר את העיניים ולהוסיף חן למראה ביום-יום ובערב ועדיין לא מצאתי את הנוסחה המנצחת שתהיה עדינה מספיק אך תצליח לשדרג את המראה.

    השבמחק
  25. אני אישית אוהבת את האיפור המעושן אני מערבבת 2 צלליות כחול ושחור עם פס איילנר דק +מסקרה

    השבמחק
  26. קודם כל אני שמה פריימר לעיניים. מבחינתי זה מוצר חובה! צללית בסיס בגלגל העין, צללית כהה יותר בשקע, מסקרה, עיפרון כהה בתוך העין, וזהו נראה לי...
    elinori123@gmail.com

    השבמחק
  27. ביום יום - עיפרון תוחם (שחור או ירוק מטאלי)
    צללית.
    הצטרפתי גם לקבוצה בפייסבוק
    shirand7@walla.com

    השבמחק
  28. 1. להצטרף כעוקבת לבלוג - הצטרפתי בטוויטר שלי
    2. להגיב לפוסט זה עם תשובה לשאלה: "כיצד את מאפרת את עינייך?"- בעפרון עיניים שחור, מסקרה שחורה וצללית ירוקה בהירה.
    3. לציין כתובת דוא"ל בתגובה כדי שאוכל ליידע אותך לגבי הזכייה-
    miriamyoskovich@walla.co.il

    כדי להגדיל את סיכוייך את יכולה גם:
    1. להצטרף לדף הפייסבוק שלי טל בן-ארי- איפור ושיער (ולציין זאת בתגובה שלכן)- עוד כרטיס להגרלה- עשיתי
    2. להפיץ את ההגרלה בבלוג שלכן/ על קיר הפייסבוק שלכן- עוד כרטיס הגרלה- פרסמתי פומבית על קיר הפייסבוק שלי

    חנוכה שמח! :)

    השבמחק
  29. אני תמיד מאפרת את עיני עם צללית בהירה וכהה באותו הגוון וכמובן מסקרה+ עיםרון
    המייל inbalelihav@walla.com
    עשיתי לייק בפייסבוק+ הפצתי הגרלה בפייסבוק

    השבמחק
  30. אמא תמיד אומרת "עיניים יפות צריך להבליט".
    אני מאפרת את עיניי בליינר ומסקרה, לעיתים רחוקות תלוי מה אני לובשת אני מוסיפה גם צלליות בשני גוונים: כהה ובהיר.
    daphna@rashti.co.il
    עוקבת אחר הבלוג וחברה שלך בפייסבוק.
    פרסמתי את האתר וההגרלה בפייסבוק public

    השבמחק
  31. תלוי ביום / מצב רוח / בגדים / זמן:
    בכל מקרה: מתחת לעיניים קונסילר כדי לטשטש את הכהות...
    בנוסף:
    * איליינר ומסקרה
    * עפרון תכלת למטה + צללית ירוקה (למטה) + מסקרה
    * צללית בהירה (זהובה) על העפעף + מסקרה.

    השבמחק
  32. תוספת: המייל שלי hadarleyba@gmail.com

    השבמחק
  33. בדר"כ אייליינר שחור ומסקרה,
    לארועים איפור מעושן
    lital55reuveni@gmail.com

    השבמחק
  34. הצטרפתי כעוקבת דרך חשבון הטוויטר. עשיתי לייק לדף שלך בפייסבוק . ושיתפתי בפייסבוק את ההגרלה.

    האיפור עיניים שלי בדרך כלל עדין מאוד צללית נייטרלית ולפעמים אייליינר וכמובן מסקרה תמיד.

    הדוא"ל שלי שגם נרשמתי דרכו:abcdefgh220@walla.com

    השבמחק
  35. הי, הצטרפתי כעוקבת וגם פרסמתי בפייסבוק https://www.facebook.com/?ref=home#!/?sk=nf
    וגם עשיתי לייק לפייסבוק שלך ומקווה לזכות! אחלה בלוג ואחלה הגרלה!
    איפור העיניים היומיומי שלי הוא צללית ורודה בהירה של ספורה, מסקרה שחורה high impact של קליניק, לפעמים תיחום מתחת לעין בצבע אפור(עפרון של פופה) וזהו!
    המייל שלי-
    off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  36. אני מתמקדת בעיקר בעיניים באיפור כאשר לפעמים כל הפנים נקיות לגמרי ורק על העיניים יש משהו נועז (אף פעם לא מוותרת על מסקרה) מאד אוהבת מראה נועז אם זה מעושן או אייליינר בולט או צבעים משוגעים

    השבמחק
  37. שכחתי אימייל -oritpa77@gmil.com

    השבמחק
  38. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  39. מסקרה, עפרון בתחתית העין ומעליו צללית.
    movielove@nana10.co.il

    השבמחק
  40. אני תמיד מתחילה ברצון ליצור עיניים עדינות ועם העבודה על האיפור מוסיפה, מתנסה בשילוב חדש ויוצא משהו יותר דרמטי. אבל תמיד יפה :)

    hilasm@gmail.com

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...