יום ראשון, 28 באפריל 2013

Get a Life

לאורך השנה אני מעבירה המון סדנאות איפור לנערות, הן בד"כ מזמינות אותי כהפתעה למסיבת יום הולדת של חברה, ואנחנו מעבירות ביחד כמעט שעתיים של איפור, צחוקים והרבה כיף. בשנים האחרונות אני מקבלת יותר ויותר הזמנות מהנערות עצמן ולא מהאמהות, ושמחה לגלות כל פעם מחדש כמה הן מאורגנות ומשקיעות.
ביום העצמאות למשל העברתי סדנת איפור לנערות בנות 14 בצורן, ממש לא רחוק מהסטודיו, והשולחן שהן ערכו עבור החברות שלהן יכל בקלות להופיע כתמונת השראה בפינטרסט...

הנערות תמיד מבקשות ממני המלצות למוצרים טובים אך לא יקרים, וחשוב מכך- שיהיו זמינים ברשתות הפארם (החיים ללא כרטיס אשראי בינלאומי ורישיון) ואני נענית לאתגר ומחפשת מוצרים כאלה, שמתאימים לנערות גם במחיר מבלי להתפשר באיכות.
לאחרונה קיבלתי פלטת איפור של LIFE, מותג הבית של חברת סופר פארם. הפלטה מיוצרת עבורם ע"י חברה ישראלית אחרת- חברת דניה קוסמטיקס (ג'ייד), ומכילה 9 צלליות, 2 סמקים (סומק וברונזר), 2 מברשות ספוג מיותרות ומראה גדולה בסגירה מגנטית. הערכה כבר נמכרת בחנויות,ואני ממליצה בחום לרוץ ולרכוש.

בנוסף ניתן לרכוש את הצלליות בבודדות, ומה שהופך את העניין לכדאי עוד יותר הוא האפשרות להוריד קופון הנחה לרכישת הצלליות באתר של סופר פארם, וגם לצפות בסרטון שמדגים שימוש בצלליות הללו. לחצו על הלינק כדי לצפות


ולענייננו. את הצלליות של ג'ייד אני מכירה ואוהבת, ושמחתי לגלות שגם כאן מדובר באותן צלליות איכותיות. החיסרון היחידי, והוא נכון לשתי החברות מן הסתם, הוא הגימור המנצנץ של כל הצלליות למעט אחת, שהוא אומנם מאד פופולארי בקרב הישראליות, ובשילוב עם המרקם החמאתי גם מאד נוח לשימוש, אבל עלול להיות מעט מנצנץ מדי לשעות היום, לפחות לחובבת איפור טבעי כמוני.

הפיגמנט של הצלליות חזק, המריחה כאמור נוחה וקלה, המרקם משגע ואף העמידות לא רעה (הצללית שרדה בגבורה גם אם לא בשלמות את החום הבלתי נסבל של שבת ללא כל בסיס מתחת)
בחירת הצבעים אף היא טובה, ומאפשרת ליצור שילובים רבים מבלי ליפול למלכודת של לוקים לא "לבישים". הגוונים בפלטה יתאימו בצורה נפלאה לישראלית הממוצעת, אם כי הייתי שמחה לראות סומק מעט יותר ורדרד וברונזר מעט פחות כתמתם.

והפינה לשיפוטכן:


שימו לב, הקופון תקף רק עד סוף החודש אז שווה להזדרז (אם כי תמיד יש הנחות בסופר פארם, אז אם לא יוצא שווה לעקוב)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...