יום ראשון, 12 במאי 2013

אמא'לה! מפלצות

תמיד הייתי פחדנית. בתור בת זקונים לאמא סופר-פולניה, עם פחד גבהים, פוביה שגובלת בהפרעה נפשית מג'וקים ודמיון אובר-מפותח על כל מה שיכול להשתבש בכל מצב נתון, זה אולי לא מאד מפתיע, ועדין מספק לקרובים אלי אינספור הזדמנויות ללעוג לי.
ההורים שלי, למשל, עדיין מספרים לכל מי שמוכן להקשיב (וגם לכמה כאלה שלא), גרסה מעוותת על מפגש שלי באמצע הלילה עם ג'וק ענק בדירה בה התגוררתי בניו יורק בגיל 20. בעלי, שיחיה, מספר לכולם על המפלצת מבריכת המשושים, שאני טוענת שהיתה ענקית, והוא טוען שהיתה מעט יותר גדולה מחגב ממוצע, ועל איך צרחתי כמו ילדה (החלק הזה דווקא נכון).
ככה היצור הזה נראה אצלי בראש


היפוכונדריה לא נמנית על רשימת ההפרעות שלי, אבל משך החלמה ארוך במיוחד בצירוף עור ועיניים רגישים במיוחד פיתחו אצלי מודעות גבוהה לנושא השמירה על היגיינה (כן, אני הייתי מהילדים האלה שנגעלו לתת שלוק לאחרים, אבל מכיוון שלא רציתי להיות מנודה חברתית הייתי נותנת ומפסיקה לשתות בעצמי...)

השימוש במברשות איפור חד פעמיות הוא אספקט נוסף של אותו חשש מהידבקות, ועוד יותר מכך- מהדבקה. כמאפרת אני חשה שהאחריות היא עלי, ושעלי לעשות כל שביכולתי למנוע מעבר של זיהומים בין לקוחות. כאשר מאפרות אחרות אומרות לי שהן מעדיפות לא להשתמש במברשות החד פעמיות כי קל יותר להגיע לתוצאות מרשימות כשמשתמשים במברשת שמגיעה עם המסקרה, אני מנסה להסביר להן שיש דברים חשובים יותר מנוחות, ושבסופו של דבר ניתן להגיע בלי יותר מדי מאמץ לאותה תוצאה גם עם המברשות החד פעמיות, ובכלל זה כמו להגיד שלא צריך לחגור את הילדים באוטו בנסיעות קצרות כי זה סתם מבזבז זמן כשאוספים אותם מהגן.

השבוע העלה אחד מחבריי הפייסבוק שלי קישור לעמוד הזה ונתן לי חיזוק נוסף לחשש שלי משימוש באותה מברשת מסקרה על כולן.
מדובר במפלצת של ממש המתגוררת על הריסים שלנו:

המפלצת המקסימה הזו תורמת ככל הנראה (הנושא בדיון) לאובדן שיער (וכולנו יודעות שצמיחת הריסים איטית ממילא וקצב ההתחדשות שלהם נמוך משמעותית משל שאר שיער גופינו), נמצאת על הריסים של רובינו, ונחשבת ללא מזיקה כל עוד אין התפרצות (ואז המראות קשים מכדי להעלות לכאן תמונות, נחסוך לכם את הסיוטים)

והמסקנה? "לבזבז" עוד חמישה ש"ח על לקוחה ולהצטייד עבורה במברשות מסקרה, אייליינר ושפתיים חד פעמיות זה סכום פעוט לעומת השקט הנפשי של הלקוחה עצמה ושל אותה המאפרת.

ואתן, הלקוחות, כאשר אתן מטלפנות לקבוע עם מאפרת הוסיפו לשלל השאלות שאתן שואלות (ותק, חברות שהיא משתמשת וכו') גם את השאלה האם היא משתמשת במברשות חד פעמיות, אם אתן תתעקשנה שיעבדו נקי התעשייה תתיישר בהתאם, ואתן תהנו ממברשות נקיות, מוצרים מחוטאים ושקט נפשי שאף מפלצת לא עורבת לכם בין זיזי מברשת המסקרה ומאיימת בדלקת לא פוטוגנית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...