יום רביעי, 22 במאי 2013

C the Success

כאשר הכלות שלי מגיעות לפגישת ניסיון אני מרשה לעצמי לבחון את עור הפנים שלהן, ולהמליץ, במידת הצורך, על שגרת טיפוח חדשה. אני נתקלת ביובש, פצעונים, סבוריאה וכתמי פיגמנטציה באופן קבוע, ומשתדלת להמליץ לכל אחת על המוצר הנכון עבורה, בתקציב הנכון עבורה.

מעבר להמלצות על אימוץ שגרת טיפוח יעילה לקראת החתונה (בתקווה שיתרגלו וימשיכו גם לאחריה), אני גם ממליצה להן לגשת לקוסמטיקאית לטיפול ניקוי, כשלושה שבועות לפני האירוע, ולטיפול יופי (מסכות לחות וזוהר למיניהן) כשבוע לפני, שכן כאשר עור הפנים נראה טוב הכל נראה הרבה יותר טוב.

על שולחן האיפור שלי מונחים המון מוצרי טיפוח, ויש לי נטייה להיתקע מדי פעם על מוצר אחד לאורך זמן, ולהיזכר כעבור חודש או יותר שיש עוד לא מעט מוצרים שמחכים שאתרשם מהם ואספר לכן על ביצועיהם. מוצר כזה היו הסרום ויטמין C מסדרת האנטי אייג'ינג של HL.


אם לא שמעתן עד כה על החברה,הידועה גם כהולילנד,  אספר לכן שמדובר בחברה כחול-לבן המייצרת מוצרי קוסמטיקה פרא-רפואיים ומשווקת בארץ ובחו"ל. עוד על החברה תוכלו לקרוא כאן

ונחזור לענייננו- מדובר בסרום שמכיל כ-15% ויטמין C טהור המשומר עד לשימוש בתוך מיני קפסולות הנראות כפנינים זהובות, ומועג להפחתת עומק הקמטים ושיקום עור חלש וחסר לחות.
מהחברה ממליצים על שימוש קבוע בסרום ובשאר תכשירי הסדרה להאטת הזדקנות העור.

ובכן, אני לא באמת קהל היעד של הסרום, שכן קמטם עוד לא ממש מדאיגים אות והעור שלי לא יבש, אבל הסתקרנתי וניסיתי. הסרום עשיר, מאד עשיר, ולעור שלי אפילו עשיר מדי- התחושה עד הספיגה היתה דביקה משהו
אבל אחרי שהוא נספג הוא משאיר עור רך ומלוחח ומאד נעים למגע.

מוצר שהייתי מייעדת לאמא של הכלה, ועובר לאמא שלי שתוכל להפיק ממנו את מירב התועלת (ופחות רגישה למרקמים ממני)

281 ש"ח ל30 מ"ל אצל קוסמטיקאיות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...