יום שני, 29 ביולי 2013

עמידות זה שם הסיפור

יצא לי להיות כבר בלא מעט אירועים שארגנו חברות איפור שונות יחד עם אורית ויזל מBBEAUTY, ולאורך השנים שמתי לב שהאירועים בהם הכי נהנתי, שמהם יצאתי עם ערך מוסף, ונשארו זכורים לטובה בראשי הם האירועים של רבלון.
כמדומני שזה האירוע הרביעי של רבלון, אבל אני לא אחתום על זה, והוא נערך יחד עם המאפרת הישראלית לשעבר עינת דן, שעושה חיל באירופה בתחום האופנה וציורי הגוף, ולרגל השקת מוצרים חדשים ומשודרגים בסדרת הCOLORSTAY הידועה והמוצלחת.


יצא לי לנסות את הגירסה המחודשת של המייק אפ העמיד, מסקרה ואייליינר ג'ל, ויש לי המון שבחים, מוכנות?

נתחיל במייק אפ, שכבר קרוב לעשור מהווה מוצר חובה בתיק של אינספור מאפרות.  המייק אפ זכה למתיחת פנים בדמות בקבוק עם משאבה (הללויה), אבל חשוב עוד יותר- שינוי במרקם שהפך אותו מעוד מייק אפ עמיד אך מעט מסכתי למייק אפ שאפילו חובבות מראה קליל וטבעי כמוני יכולות למרוח, ליהנות מהעמידות ועדין לקבל מראה מחמיא.

ברבלון מספרים כי הפורמולה המתקדמת מבוססת על פטנט רשום  של החברהSoft Flex™  
וכי מעבר להבטחה של עמידות ל-24 שעות אפשר לטשטש את המייק אפ  החדש ללא חשש שהמייק אפ יתקבע לפני הזמן. המשודרג כמו המקור מגיע בגרסא לעור שמן-מעורב ולעור רגיל-יבש ועם מקדם הגנה

עוד בחידושים אייליינר ג'ל עם מברשת בילט אין
 המרקם קצת יבש לטעמי, והגוון לא מהשחורים ביותר בהם נתקלתי, אבל ליום-יום אני מעדיפה חום-שחור על פני שחור-שחור כך שמבחינתי לפחות זה אינו חיסרון. העמידות אכן מרשימה, מאד מרשימה; המברשת המצורפת אומנם אינה מברשת האייליינר האידיאלית לטעמי, אך העובדה שהיא חלק מהמוצר היא פלוס רציני לבלאגניסטית כמוני או למתאפרת הממוצעת שאוסף המברשות שלה דל ולא ששה לרכוש מברשת במיוחד


ואחרונה חביבה- מסקרה עמידה
על המסקרה עוד לא גיבשתי דעה סופית. מחד- עמידה בטירוף, יותר מכל מסקרה אחרת בה נתקלתי עד היום, ומנגד האפקט כל כך יומ-יומי וממש על גבול הבלתי נראה שאני תוהה "למה לטרוח?" מעדיפה את המסקרות שלי דרמטיות יותר. אם ברבלון היו משלבים את הנוסחה (והמברשת) של הפביולש, למשל, עם העמידות של המסקרה הזו היתה נוצרת המסקרה האידיאלית.

ובשורה התחתונה? קולקציה מוצלחת של אחת הסדרות היותר טובות שנמכרות במס-מרקטינג, המייק אפ הוא פתרון אידיאלי לחודשי הקיץ שלנו והוא בהחלט גולת הכותרת של הסדרה.

בקרוב מאד אעלה סרטון לאיפור עמיד במיוחד לקיץ עם מוצרי הסדרה, שווה לחכות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...