יום שני, 8 ביולי 2013

שני

לשמחתי, אני יכולה להעיד שרוב הכלות שאני מאפרת ומסרקת הן מקסימות, ושני היא בהחלט אחת הכלות היותר מקסימות שיצא לי לפגוש בחודשים האחרונים.
שני, כמו מרבית הכלות שלי, ביקשה איפור כלות עדין ומחמיא, כזה שידגיש את העיניים המשגעות שלה אבל יאפשר לה לזהות את עצמה במראה בסוף התהליך.
בחרנו באיפור כלה בגוונים ניודים-טבעיים ובתיחום חום-שחור שידגיש את העין אך לא יראה מוגזם. השפתיים של שני בשרניות ויפות, ומלאות פיגמנט באופן טבעי, כך שזרמנו עמן והדגשנו אותן בגוון ורדרד-אדמדם ומחמיא במיוחד.

בשיער שני בחרה בתסרוקת כלה אסופה בשילוב עם צמות. בחרנו בשביל בצד שהחמיא למבנה פניה, ואספנו את השיער בקצה העורף, בפקעת שנעה על השביל שבין מוקפד ואלגנטי למרושל ושיקי. תסרוקות כלה אסופות מחזיקות מעמד טוב יותר מתסרוקות פזורות, אינן מעיקות במזג האוויר החם שלנו, ויוצרות לוק אלגנטי ובוגר יותר.

כבר מההזמנה אפשר להבין ששני ובן הם זוג מיוחד, תראו בעצמכם:

ביום החתונה בחרה שני להתארגן בבית אמה, ומיד כשהגעתי לשם הבנתי למה- הבית מעוצב בצורה מדהימה, מלא פינות חמד שמצטלמות משגע- הודות לטעמה הטוב של אלונה, אמה של שני, שגם אותה היה לי העונג לאפר.  התבדחנו שאלונה יכולה להשכיר את הבית שלה לצילומי כלות, תודו שזו תמונה מתוקה


מלבד אלונה ושני נכח בבית שותף נוסף לשמחה, פינקי:


ובהמשך הצטרפו שני צלמים שאני מאד אוהבת לעבוד עימם, מוכשרים בטירוף ומבדרים יותר מכל מופע סטנד אפ שאי פעם הייתי בו- אור זהבי וצחי אשר, שכמובן אמונים על התמונות המשגעות המופיעות בפוסט זה.

וזה מה הששני כתבה עלי במית4מית:
"טל איפרה וסירקה אותי ביום החתונה. מראש סיכמנו על איפור עדין ובאמת ביום החתונה האיפור יצא מדהים! קודם כל, הרגשתי אני, ולא מישהי בתחפושת. טל יודעת לעבוד עם מגוון של חומר ותת דגשים יפים ומחמיאים שלא מכבידים על הפנים. האיפור לא זז במשך כל היום ובאמת שלא הרגשתי אותו. קיבלתי הרבה מאוד מחמאות, ואבא שלי (שממש לא מתחבר לאיפור על הילדה הקטנה שלו) פשוט לא הפסיק להגיד כמה יפה האיפור!טל גם עשתה לי תסרוקת יפה ונוחה בשילוב עם צמות. התסרוקת לא זזה על שהגעתי למלון באמצע הלילה. לא הרגשתי שום אי נוחות עם התסרוקת והיה מאוד נח איתה. טל עבדה מהר ולא ויתרה על כל בקשה שהייתה לי.המון המון תודה!!!"

מתחתנת? מוזמנת ליצור עימי קשר לשיריון התאריך וקביעת פגישת ניסיון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...