יום רביעי, 10 ביולי 2013

האדום היום אדום מאד

יש לוקים שהם על-זמניים, שמלווים אותנו כבר עשורים, לעיתים אופנתיים יותר, לעיתים פחות, אבל תמיד נוכחים, תמיד מלאי שיק ואלגנטיות. כזה הוא השפתון האדום, שמלווה אותנו בצורתו המודרנית מתחילה המאה ה-20, אבל הפריצה הגדולה שלו היתה בשנות ה-30 כאשר החל הייצור ההמוני ורכישת שפתון נתפסה כתרומה למאבק המלחמתי (ודאי שמעתן על מדד הליפסטיק לפיו בעתות משבר יש עליה באחוזי הרכישה של שפתונים, ושל מוצרים שמוגדרים כ"פינוק" בכלל).
שנות ה-50, עם אייקוני אופנה כמו מרלין מונרו וריטה הייוורת הפכו את השפתון האדום לסקסי ונחשק, ובכך צירפו אותו לפנתאון הדברים שכל אשה צריכה יחד עם השמלה השחורה הקטנה ונעלי עקב.
 צילום: מאירי, שפתון אדום

לאורך השנים פגשנו את השפון האדום במגוון לוקים- עם פנים נקיות לחלוטין, עם אייליינר שחור, עם מעושן חום מודרני או עם מעושן שחור א-לה שנות העשרים, לכל אשה יש את האדום הנכון הלה, ולעיתים אף יותר מאדום אחד, עם חברות האיפור שומציאות עוד ועוד גוונים שפונים לאחוז נרחב באוכלוסיה.
 צילום: איתן ריקליס, שפתון אדום בלוק נקי


כשזה נוגע לאיפור כלות, רבות הכלות שחושקות במראה האייליינר השחור והשפתון האדום סטייל מרלין מונרו, וזה אכן לוק מנצח, אך שפתון אדום מצריך תחזוקה, וזה דבר שיש לקחת בחשבון.
אם הכלה בכל זאת מעוניינת בשפתון אדום, אני משתדלת להתאים לה גוון מתוך מגוון החברות שנמכרות בארץ, כך שאותה כלה אדמדמה תוכל לרכוש את השפתון בעצמה לצורך תיקונים לאורך האירוע. נכון, קיימים היום גם שפתונים עמידים, ואני בהחלט עושה בהם שימוש, אך מבחר גווני האדום הוא מצומצם יחסית בהם, שומן פוגע בשלמותם (ואני מעודדת את הכלות שלי לאכול בחתונה) ואני מעדיפה שהכלה לא תבצע תיקונים עם שפתון עמיד מחשש שיווצר מראה flaky ולא מחמיא.

וכל ההקדמה הארוכה הזו נועדה כדי לספר לכן שמצאתי עוד שפתון אדום מוצלח, שלא רק שנמכר בארץ, ועוד במחיר סביר לחלוטין, הוא פשוט משגע!

אני מדברת על שפתון מס 16 מסדרת DIVA'S ROUGE המעולה של חברת האיפור האיטלקית PUPA, שמתהדר באריזה חמודה, פיגמנט עז, מרקם מלא לחות וכאמור, צבע משגע. 
מלבד האדום האדום שלי, יש עוד 9 גוונים חדשים בסדרה, שמצטרפים לעשרים הגוונים הקיימים ובהחלט שווים בדיקה.

...אין לי מושג למה לא צילמו את כל גווני הסדרה
החיסרון היחידי, מעבר לכך שזה אינו שפתון עמיד ואף לא מתיימר להיות הוא שהוא אינו דוהה כי אם מוסר בחלקיקים קטנטנים, מה שאכן מחייב לשים לב למצב השפתיים ולחדש את המריחה במידת הצורך, לא משהו שאי אפשר לחיות איתו.

מה דעתכן? יפה?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...