יום ראשון, 14 ביולי 2013

BE KIND REWIND

זוכרות את הסרט החביב הזה מ2008? אז הפוסט הזה ממש לא קשור אליו, אבל הכותרת התלבשה לי יופי על המכשיר עליו אני רוצה לספר לכן, מכשיר שמבקש להחזיר לאחור את הזמן ולשפר משמעותית ומידית (יחסית) את עור הפנים שלנו.
המכשיר נקרא TRIPOLAR STOP, הנסיינית היתה אמא שלי, והמחמאות היו מכל מי שנתקל בה בחודשיים בהם השתמשה במכשיר.
אמא שלי ידועה כסקפטית גדולה, עוד באירופה היא היתה סקפטית (2 נקודות למי שיעלה על הרפרנס) וטוענת שהיא לא יודעת למה היא משתמשת בכלל במוצרי קוסמטיקה כי היא לא רואה שום שינוי (אני מנסה להסביר לה שאם השנים חולפות והיא לא רואה שינוי זה אורמ שהתכשיר עובד, אבל היא לא משתכנעת). גם מהמכשיר הזה היא אמרה שהיא לא ראתה הבדל של ממש, אבל כן נהנתה מהתחושה, ובעיקר מהמחמאות (חברים של אחותי שאלו אם היא עשתה "טיפול" כי היא נראית צעירה בכמה שנים)

ואחרי שהלהבתי אתכן לגבי התוצאה הסופית, אתן מוזמנות לצפות בסרטון על המכשיר, פיתוח ישראלי לפטריוטיות שביניכן:



השימוש במכשיר הוא פעמיים-שלוש בשבוע, מורחים את הג'ל המצורף לערכה, מפעילים את המכשיר, מרגישים את החום, עוברים ביסודיות על כל הפנים כ-15 דקות, מסירים ומורחים את הקרם השני בערכה.
העלויות לא זולות, אבל כן משתלמות יותר מהעלויות של החלופות, שלא לדבר על כך שמדובר על טיפול שמבצעים בנוחות בבית ואינו כרוך בכאב.
והתוצאות- הקמטים לא נעלמו, אך העור נראה זוהר, מלא חיות ומוצק יותר, ואני לא מכירה אישה שתתנגד לכך שהעור שלה יראה טוב יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...