יום חמישי, 18 ביולי 2013

Here Come's the Sun

בתור מי שבילתה את מרבית חיה באזור השרון, אני ממש אוהבת את הים. פעם, כשהייתי בת שש עשרה היתה לי חברה טובה שגרה ממש מעל הים. כמעט כל סופ"ש היינו יוצאות לבלות יחד, חוזרות לפנות בוקר, מתרסקות למיטה ל4 שעות לכל היותר, מתעוררות, אוכלות ארוחת בוקר (אמא שלה היתה מהזן המפנק') ויורדות לים מצויידות בבגדי ים ומגבות, בקבוק מים (אני) וקרם שיזוף (היא). אומנם ידעתי שהסיכוי לי להשתזף ולא להשרף קלוש, ושהקרמים האלה עושים נזק מטורף לעור, אבל בגיל 16 נורא נוח להדחיק את מה שלא מסתדר לך, להתעלם, ולקוות שאולי הפעם...

השנים עברו, האהבה לים לא חלפה, אבל כמות המוצרים שאני סוחבת איתי גדלה בהתמדה. בהתחלה הצטרף גרב, הכלב הכי יפה בעולם, ואנחנו התחלנו לסחוב גם שמיכה (לפרוס על הספסל האחורי בדרך חזרה), כלי למים ובקבוק נוסף עבורו.
אז גם כבר היתה לי מספיק מודעות לקחת איתי קרם הגנה לים.
אח"כ הצטרפה בטן הריונית, והתחלנו לסחוב גם כסא (לקום מהחול עם בטן של חודש שמיני היתה משימה בלתי אפשרית), שמשיה ואוכל
על החוף באילת
ולבסוף הצטרפו גם הילדות, ומאז אנחנו סוחבים חצי בית כדי ללכת לים. בזכות הילדות התחלתי גם לקחת קרם הגנה נפרד לפנים ולגוף, כאשר לגוף אני לרוב מעדיפה לקחת ספריי, ורצוי שקוף.

בזמן האחרון קיבלתי לא מעט מוצרי הגנה, והחלטתי לרכז הכל בפוסט אחד לנוחיותכן:
Skin Gard wet skin של Careline
מדובר בחידוש גאוני- קרם הגנה שעמיד במים וזיעה כך שלא צריך לחדש אותו אחרי כל טבילה בים. ניסית גם את הגירסא לילדים וגם את הגירסא הרגילה ושתיהן מוצלחות. כבר אמרתי שאני מעדיפה ספריי, הרבה יותר נוח (בייחוד שאני מורחת את הילדה כל בוקר לפני הגן ולא רק בים). הריח גם הוא בסדר, המרקם שוף שזה מעולה, והבעיה היחידה (אך ככל הנראה בלתי נמנעת לאור התועלת החדשה) היא השמנוניות של הקרם, שמנוני משמעותית מכל קרם אחר שניסיתי, ועדיין, מוצר מעולה שנמצא קבוע בתיק הים-בריכה שלנו.

SUPER CITY BLOCK של CLINIQUE
קרם הגנה לפנים במרקם קליל אם כי מעט דביק (לפחות עד שנספג), לקרם גוון בז' שמבטיח שלא תסבלו מאפקט ההבהרה הידוע לשמצה של קרמי הגנה, ריח נעים יחסית למוצר ללא בישום וספיגה מהירה. האריזה קלה ונוחה, שזה חשוב למוצר שאמור להיות אצלי בתיק היומ-יומי לחידושים במהלך היום, ור מבחינת המריחה עדיף למרוח שתי שכבות דקיקות (או יותר) ולא שכבה אחת עבה, כי אז המריחה יוצאת לא אחידה והתחושה לא נעימה.

FOCUS sun block Touch N' Go
עוד בסימן המצאות גאוניות- פודרה מינרלית שמגנה מפני השמש. השימוש- כמו בכל פודרה שקופה, פשוט מפזרים על הפנים עם המברשת המצורפת, נוח בטירוף לחידושים לאורך היום מעל האיפור, מבלי חשש שהמייק אפ יהרס, וכמובן הבונוס של מראה מאט באקלים המיוזע שלנו.
מקדם ההגנה נמוך יחסית לקרמים, וקצת קשה לדעת האם שמת מספיק פודרה כדי להיות מוגנת, כך שאני מעדיפה אותו כמוצר לחידושים לאורך היום ולא במקום המריחה הראשונית של קרם הגנה סטנדרטי.

ואחרון, כמחווה לאותה חברה חובבת שיזוף:
NIVEA SUN protect&bronze

תחליב הגנה שמתיימר להעניק גם שיזוף מלאכותי ומוגדר כעמיד במים. אני פחות אוהבת תחליבים כי צריך ממש למרוח אותם, ובים אחרי הפעם הראשונה עם כל החול המריחה הופכת לממש לא נעימה (אלא אם את מחובבות הפילינג הגס).
הריח של התחליב ממש נעים, אך האפקט המשזף כמעט בלתי נראה על רגליי הלבנבנות. טוב לבריכה יותר מאשר לים לטעמי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...