יום חמישי, 4 ביולי 2013

BLAST FROM THE PAST

איפשהו בגיל הטיפש עשרה הפסקתי לאהוב את השיער שלי. עד אז חיינו בשלום יחד- הוא היה חלק, בריא, בלי יותר מדי קשרים, וכל עוד לא ביקרתי אצל ספרים יותר מדי- גם באורך שאהבתי. אבל הקנטות מצד אחותי (בשביל מה יש אחיות) על כך שאני בכלל מאומצת (לא שיש בזה משהו רע, אבל אני לא) והפנמה מהתקשורת והסביבה שבלונדיניות נהנות יותר גרמו לי להושיט יד למוצר בו אחותי הבכורה היתה משתמשת מדי פעם ולנסות על עצמי.

המוצר, אם תהיתן, היה SUN IN, תרסיס הבהרה לשיער, שאת השיער השטני שלה קישט בפסי בלונד מקסימים במראה מאד מאד טבעי, אבל לשיער החום שלי הוא בעיקר הוסיף גוון ג'ינג'י. לשמחתי בשימוש אז בחרתי באופציית השמש ולא הפן ועל כן התוצאה שהתקבלה היתה דווקא עדינה ונחמדה ולא מזעזעת, אבל הרשת מלאה בסיפורי זוועות על ברונטיות שהפכו לג'ינג'יות בעקבות שימוש במוצר

אז לתשומת לבכן- המוצר אינו מיועד לברונטיות אלא לבעלות שיער חום בהיר עד בלונדיני בלבד

ולמה אני חולקת אתכם סיפורים בני יותר מעשור? כי SUN IN עשה קאמבק עם פורמולה משופרת שמעניקה לשיער מראה זוהר ובריא. גם בחברה ממליצים על אופציית השמש, למי שמעוניינת בשינוי קטן ומראה טבעי יותר (פעם מזמן, לפני שצבעתי את השיער, היו לי מיליון גוונים של חום עד בלונד כתוצאה מהשמש, עוד לא פגשתי ספר שיכול ליצור אפקט דומה...), ועל אופציית הפן למי שרוצה שינוי מורגש יותר בזמן קצר יותר.

הוראות השימוש פשוטות- פשוט מתיזים את אחד משני הספריים בסדרה: 
סאן אין ג'נטל עם לימון לבהירות השיער
וסאן אין סופר לכל השאר

כדאי לשים לב שהתכשיר אינו מומלץ לשימוש על שיער צבוע או שעבר סלסול תמידי (זוכרות את הסצנה מבית המשפט בLegally Blonde?) ומביקורות באינטרנט נראה שיש בעייתיות לצבוע מעליו, אם כי אין אזהרה שכזאת על גבי המוצר.
המחיר? 60 ש"ח ברשתות הפארם

החלטתי לעשות ניסיון על קצוות השיער שלי, מתוך הבנה שזה גם ככה רק עניין של זמן עד שאגזור קצוות, כך שלכל היותר אאלץ להקדים את המועד. ריססתי, ייבשתי עם פן, אבל אני חייבת להודות שאני לא רואה שינוי עדיין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...