יום שלישי, 16 ביולי 2013

שלושת השלבים של קליניק

יש אהבות שמתחילות ממבט ראשון, יש אהבות שמתפתחות לאט לאט ויש אהבות שהתחילו בכלל משנאה.
כשלמדתי באוניברסיטה הכרתי בחור, א', וזו היתה שנאה ממבט ראשון. הוא נראה לי שחצן, וחכמולוג ומעצבן, והעלה אצלי תחושות שלא ידעתי שאני מסוגלת להרגיש לאדם זר, הנוכחות שלו פשוט עיצבנה אותי, ואז עוד הייתי בשלב השאנטי-באנטי בחיי והרבה יותר רגועה מהיום.

היות ושנינו פעלנו למען אותה מטרה המשכנו לראות זה את זו, ולאט לאט השנאה נעלמה והפכה לידידות (ככה זה שבחור מוכן להסתובב באמצע הלילה ברחבי ב"ש כדי למצוא לך את הגלידה שאת אוהבת) ואח"כ, מבחינתי לפחות, לאהבה.

סיפור האהבה ההוא הסתיים בהרבה דמעות מבחינתי (והנה עצה לקוראות הצעירות- כשבחור אומר לך שהוא מפחד שאת תפגעי בסוף, הוא מתכוון שהוא יפגע בך; הצעד החכם הוא לקחת את הרגליים ולברוח לצד שני ולא לענות כמוני "ואולי זה דוקא יהיה ההיפך" כי זה לא) אבל הסוף כמובן סוף טוב, חודשים ספורים אח"כ הכרתי עלם חמדות, גם הוא א', התאהבתי בו עד מעל לראש, והיום אנחנו מגדלים יחד שתי ילדות ושני כלבים (ולטאה שגרה על הגג ומתקבלת בהמון אהבה אחרי שראיתי אותה מטפסת עם ג'וק בפה)

ולמה אני משתפת אתכם בסיפורי האהבה שלי? כי ממש השבוע מושק בארץ קרם הלחות המיתולוגי של קליניק בגירסתו החדשה והמשופרת, וגם איתו מדובר בסיפור שהתחיל בשנאה והפך לאהבה.

ה-DDML+ הוא חלק משיטת שלושת השלבים של קליניק הכוללת סבון פנים, מי פנים וקרם לחות. נחשפתי אליה לראשונה אי שם בגיל 18, כשערכת התנסות נמכרה במחיר מצחיק, ובעצת חברה השתכנעתי לזנוח את שגרת הטיפוח שהיתה לי ולנסות את השילוש הקדוש.
עד היום אני לא יודעת להגיד למה זה קרה, אבל תוך שבוע פלוס מינוס מתחילת השימוש הפנים שלי התחצ'קנו ברמות שלא הכרתי, ואני הבנתי את המסר, הפסקתי את השימוש בשילוש, והפנים חזרו להיות נקיות. 
מאז נזהרתי מאד עם מוצרי הטיפוח של קליניק, ובה בשעה שחלק מהמוצרים עשו לעור שלי המון טוב (כמו סדרת הREPAIR WEAR), פה ושם אני חווה תגובות אלרגיות לחלק מהמוצרים.


אז לפני שאני קופצת שוב לסוף ומספרת לכם על המפגש המחודש עם הקרם, קצת מידע כללי:
הקרם, שבצורתו המקורית הושק עוד ב1968, מספק ארבע תועלות:
  • חיזוק מחסום הלחות בעור- כלומר מונע מהעור להתייבש ע"י שמירת הלחות בפנים
  • שמירה על עור רך וגמיש
  • מעניק מראה עור זוהר
  • ומגן מפני נזקי הסביבה
ובצורתו המחודשת, הוא מביא שני שיפורים משמעותיים:
  • 50% שיפור בלחות העור- כלומר יותר מלחך
  • 54% שיפור במחסום הלחות של העור
לקרם החדש כמה מרכיבים שאחראים להבדל- תערובת בשם Phytofix המחזקת את מחסום העור, חומצה היאלורונית המסייעת בשימור הלחות, גליצרין המושך לחות לעור ו-Urea שמחקה תפקוד עור בריא.

ג'נט פראדו, שאחראית על פיתוח מוצרים בקליניק יחד עם צוות הדרמטולוגים, מסבירה שהייחוד של הקרם הוא במחסום הלחות, שכן גם קרם הלחות הטוב בעולם יהיה לא יעיל אם מחסום הלחות פגום והלחות מתנדפת. האמת שהם מעבירים את המסר הזה בצורה כל כך חמודה בפרסומת שאני חייבת לשתף:




ולחוויותי:
המרקם טיפה יותר עשיר ממה שאני רגילה, בעיקר בקיץ, אבל הספיגה היתה מהירה והתחושה אכן שונה- עור לא היה דביק, אבל נוכחות הקרם הורגשה היטב לאורך זמן והעור אכן הרגיש מלוחך יותר מבד"כ.
אולי זה מזג האוויר, אולי זה השינויים ההורמונליים ואולי \זו העובדה שדי הזנחתי את שגרת הטיפוח שלי לאחרונה לנוכח זוטות כמו גידול הילדות, ניהול העסק ושמירה על הבית במצב ראוי למגורים, ואולי זה פשוט, כמו בהרבה סיפורי אהבה עניין של TIMING. הוא השתנה, אני השתנתי, ועכשיו אנחנו ממש מתאימים זה לזו.

בקליניק, אוהבים ליצור מענה נפרד לכל בעיה, ועל כן הקרם הוא קרם לחות בלבד, ועליו יש למרוח קרם הגנה מפני השמש או קרם מאחת הסדרות הטיפוליות של קליניק, כמו זו הנלחמת בפיגמנטציה. אל דאגה בקליניק מציעים גם קרם הגנה לפנים עם SPF 40, אבל עליו תקראו בפוסט ההגנה מפני השמש שיעלה בהמשך.

כמו כל מוצרי קליניק הוא נבחן לאלרגיה ואינו מכיל בושם
ועד סוף הקיץ (אוגוסט) הוא אף נמכר במחיר שווה במיוחד:
50 מ"ל ב126 ש"ח בלבד
או 125 מ"ל ב249 ש"ח





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...