יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

REVLON AGE DEFYING

קיבלתי לסקירה את הגירסא החדשה למייק אפ של רבלון ה-Age Defying WITH DNA AdvantageTM
Cream Makeup.

לרבלון יש מייק אפים מעולים, שנמצאים בתיקי האיפור האישיים והמקצועיים של מאפרים רבים. כך למשל מאפרות רבות משתמשות בסדרת הקולורסטיי העמידה לאיפור כלות ואירועים, ומאפרי אופנה, וביניהם גם ערן פאל המוכשר, משתמשים תדיר בסדרת הפוטו-רדי לאיפורי אופנה.

את הסדרה הקודמת של האייג' דיפיינג מאד אהבתי, למעט העדר המשאבה, והשתמשתי בה לא רק על עור בוגר. בכלל, אני מאד אוהבת מייק אפים שמיועדים לעור בוגר- הם נותנים כיסוי יפה יותר לטעמי, עשירים בלחות ואפקט המתיחה שרובם מכילים עושה טוב לעור בכל גיל.

המייק אפ מכיל ויטמין B3 המסייע במניעת הזדקנות העור, ויטמין E הידוע כמעניק הגנה מפני רדיקליים חופשיים (תמיד מצחיק אותי צירוף המילים הזה, גורם לי לחשוב על חבורת אנרכיסטים פרועה שמשתוללת ברחובות), תמציות דובדבן הודי וסיגלית, חומצה הילארונית המאפשרת שחרור מבוקר של לחות, פאנטנול, פרוטאין חיטה וטיטאניום דה אוקסיד שזהו מינרל המשמש כמסנן קרינה ברבים מוצרי הקוסמטיקה.
המייק אפ מתיימר להעניק כיסוי מושלם לפגמים במרקם קליל, לתרום לתחושת גמישות ומיצוק העור ולסייע ביצירת מראה עור צהיר יותר וזוהר.
עוד מספרים ברבלון מספרים כי 96%  מהנשים שהשתמשו במייק אפ  דיווחו על תחושת רעננות, גמישות, מיצוק המעניקה מראה עור צעיר תוך שבועיים מתחילת השימוש. 
המייק אפ המקורי
הגרסא החדשה
האריזה מזכוכית עם פקק מפלסטיק, מזכירה את האריזה הקודמת, אך יפה פחות לטעמי. היתרון הוא בתוספת של המשאבה שמשדרגת את השימוש (לא עוד נאלץ לטבול צמרונים כדי להוציא את כמות המייק אפ הרצויה)

אציין כי המייק אפ מכיל מסנן קרינה SPF 20, כמו כל המייק אפים כמעט, מכיל 30 מ"ל, ושמחירו לפני הנחות 185 ש"ח.
 וכמובן: רבלון לא מבצעת ניסויים בבע"ח

ובתכלס?

המרקם מעולה, מעט משחתי, וסמיך יותר מהמרקם של המייק אפ המקורי. הוא אינו מתייבש במהירות על העור מה שמאפשר לעבוד עימו בנוחות גם למי שאינה מיומנת, אך הוא כן מתכהה מעט במגע עם אוויר (תהליך של חמצון שקורה למייק אפים רבים המכילים מסנני קרינה), מה שאומר שאולי כדאי לקנות גוון טיפ טיפונת בהיר יותר (במידה ויש) כדי שלא להראות שזופות.

העמידות שלו פחות מרשימה משל סדרת הקולור-סטיי, אך הוא גם אינו מתיימר לכך, ואחה"צ הוא כבר מצריך חידוש למי שצריכה להמשיך את יומה אל תוך הלילה. עם זאת, הוא כאילו נעלם או נספג עם הזמן בצורה אחידה כך שלא נוצר המצב הלא-מחמיא של אזורים מכוסים ואזורים שלא.

המשאבה נוחה אם כי צריך להזהר לא להוציא כמות גדולה מהנדרש (חבל על הבזבוז).
החיסרון היחידי שמצאתי במייק אפ הוא הריח שלו. היות ולא ביקרתי לאחרונה בסופר פארם לא יצא לרחרח מייק אפים אחרים מהסדרה, כך שאיני יודעת אם זה משהו מובנה או תקלה אצלי, אבל לזה שלי יש ריח חזק ולא ממש נעים שאני לא יודעת להגדיר, ולוקח לו משהו כמו דקה להתפוגג אחרי המריחה על הפנים.

ואני: כמו שאתן יכולות לראות ניתן ליצור עם המייק אפ כיסוי מאד קליל (כמו שאני אוהבת) שהינו אידיאלי לעור בוגר יותר שכמות גדולה של מייק אפ לא מחמיאה לו, עם זאת ניתן לעבוד בשכבות וליצור כיסוי בינוני למי שאוהבת המראה הזה.
מייק אפ: age defying DNA REVLON מס' 20 soft beige (פולניה או לא פולניה עם כל הבז' הזה?!)
הצללות: MAC  equilibrium
סומק: בובי בראון, שימר בריק APRICOT
אייליינר: MAC FLUIDLINE בשחור
ללא פידור :)

2 תגובות:

  1. נראה מאוד מעניין. ממש אהבתי את הצורה של המייקאפ בבקבוק! גם התמונה שלך מאוד מוצלחת!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...