יום שבת, 31 בדצמבר 2011

היי שלום 2011

ניסיתי להמנע מכך, באמת, אבל אני פשוט חייבת לסכם את השנה ההזויה הזאת... ועל כן, כהרגלי בקודש, סיכום השנה במספרים:

3 לילות ישנתי בלי הבת שלי השנה, הם היו בפראג במסגרת חופשה בה זכיתי בתחרות של ללין, ישנתי מעולה.

13 ארגזים הספקתי לארוז עד כה, כהכנה למעבר לבית החדש, 900 נותרו

1 מאפר על, ערן פאל, יצא לי להכיר טוב טוב השנה בעבודתי כאסיסטנטית שלו. גילית אדם מקסים ואני נהנית מכל רגע (ערן, אני אוהבת אותך!)

120 ספרי קריאה קראתי השנה, 20 מתוכם באנגלית, 1 קניתי בטעות פעמיים והוא אפילו לא היה כזה מוצלח...

4 כלות סיננתי השנה כי הן נשמעו לי ערסיות בטלפון

15 עבודות הפנתי לקולגות, כי הייתי תפוסה, כי היה לי רחוק או סתם כי לא התחשק לי

7 קורסים לנערות בסיכון הדרכתי השנה, זה ממלא ומתיש בו זמנית

3 פוסטים אני כותבת בממוצע בשבוע, החלק הקשה הוא לצלם את התמונות מראש

(רק) 4 זוגות נעליים קניתי השנה, כן, זה עצוב גם בעיניי

5 חבילות גדולות מחו"ל של איפור קיבלתי דרך חברים וקרובי משפחה השנה, אולי עכשיו עם חוקי המכס החדשים אני אזמין ישירות לארץ

1 מייק אפ התגלה כאהבתי הנוכחית- אני מדברת על הFOREVER של DIOR

2 עוגות יומולדת הכנתי לאחיינית שלי בת השנתיים. אחת באוקטובר ליום ההולדת שלה, ואחת לפני שבועיים כשמישהו בגן שלה החליט לחגוג לה שוב, אחיין שלי לא מבין למה לאחותו יש כל כך הרבה ימי הולדת ולו אין

1,000,000 פעם התנתקה לי השיחה באמצע מאז שעברתי לפלאפון, נציגת השירות לא הסכימה איתי שזה מצב לא תקין שאין כיסוי רשת במקומות נידחים כמו הרצליה, נתיבי איילון והבית שלי

4 פעמים בשבוע אני נכנסת לאתרי הדילים השונים ומחפשת טיסה, אני עושה את זה מיוני ועדין לא הצלחתי למצוא את השילוב בין מחיר אטרקטיבי וסופ"ש פנוי מעבודה

5 שיחות ביום לפחות אני מנהלת עם שרון לוסטיג, חברה, קולגה ושותפתי למיזם עליו תשמעו ממש בקרוב

1 אכזבה עצומה נגרמה לי כשגיליתי שתאגיד אסתי לאודר חזרו לבצע ניסויים בבע"ח

3 מיילים בשבוע אני מקבלת בממוצע מקוראות של הבלוג (אני חושבת) שאני לא מכירה באופן אישי ומבקשות את עצתי בנושא איפורי-טיפוחי כלשהו

20 מיילים אני מקבלת בממוצע ממשרדי היח"צ השונים מדי יום, 2/3 מתוכם כלל לא עוסקים בתחומי העניין של הבלוג הזה, זה קצת מטריד, אבל זה הופך אותי למאד שימושית כשמישהו שואל על צבע לבית ואני יודעת לצטט מכותרת המייל שX יצאו במבצע מיוחד

6 חברות שלי התחתנו השנה, ואם טעיתי בטעות במספר אני מקווה שהן לא קוראות אותי

500 פעם חמותי שאלה אותי מה עם עוד ילדים, נגמרו לי התשובות המקוריות כך שאשמח לתשובות מחץ

2 כתבות התפרסמו על הבלוג הזה

1 ילדה התעוררה עכשיו ורוצה יחס אז אני נאלצת לסיים

שנה אזרחית טובה!


5 תגובות:

  1. שנה טובה! מאחלת לך המון הצלחה!

    השבמחק
  2. שנה טובה גם לך, ותודה :)

    השבמחק
  3. מאוד מצחיק :)
    שנה נהדרת ותמשיכי לכתוב!
    אלה

    השבמחק
  4. לשנה הבאה במקס במקס ברנר :)
    שתהיה לך שנה משובחת כמו שוקולד 75%!

    השבמחק
  5. רשומה מקסימה! שתהיה לך שנה מקסימה לפחות כמו זו, רק עם יותר זוגות נעליים......

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...