יום שני, 26 בדצמבר 2011

חוזרת למקורות- סדרת DERM SOURCE של VICHY

לפני כשבועיים נכחתי בהשקה של סדרת הטיפוח החדשה של המותג הצרפתי וישי VICHY
האמת שהאסוציאציה שלי למשמע השם וישי אף פעם לא קשורה למותג הטיפוח המעולה או למעיינות הטרמליים בצרפת, אלא למשטר הבובות הצרפתי בימי מלחמת העולם השניה, אבל ככה זה כשלומדים פוליטיקה וממשל כנראה.
העיר וישי בצרפת


על כל פנים במפגש גיליתי שוישי היא מס' 1 מבין חברות הטיפוח שנמכרות בבתי מרקחת (בניגוד לחברות שנמכרות בחנויות כולבו או סופר פארמים למיניהם)  מה שנקרא דרמו-קוסמטיקה, ושהאידיאולוגיה שלהם מאד כלבבי:  הרעיון המנחה הוא Wellness מושג שלא קיים בעברית לצערי, אך המשמעות שלו, אני מניחה, ברורה לכל, וההנחה שעור בריא הוא עור יפה.  מוצרי וישי מתבססים על המים הטרמליים של מעיינות וישי, ומותאמים ללקוחה ע"י רוקחים אשר עברו הכשרה מטעם החברה כדי לייעץ ולהתאים את המוצרים האידיאליים לכל לקוחה.




הסיבה שהתכתנסנו היא כאמור הסדרה החדשה- סדרת lift active derm source. בחברה סיפרו לנו כי הסדרה החדשה היא פרי השקעה של עשר שנות מחקר, שבעה פטנטים רשומים ושישה פרסומים מדעיים. הסדרה, מתיימרת להעניק טיפול מונע ומשקם לעור הפנים והצוואר, ומכילה RHAMNOSE בריכוז שיא למוצר לשימוש ביתי של 5%. הרמנוז הינו מולקולת חד-סוכר שיוצרת המרצה מחודשת של שכבת העור הנקראת  דרם סורס.


אם לפשט את ההסברים, בוישי חקרו ומצאו שהמקור למראה הצעיר של עור הפנים נמצא בשכבת הדרמיס העליונה הנקראת גם דרם-סורס, וממוקמת תחת האפידרמיס. הדרם-סורס בעצם מסייעת בחידוש שכבת האפידרמיס וליצירת מחודשת של השכבה המפרידה בין האפידרמיס לדרמיס, ובקיצור מעניקה לעור חוזק, גמישות ואפקט של מתיחה.


בחברה סיפרו עוד כי במחקר קליני  שנערך בקרב 49 נשים בעלות עור  רגיש בשימוש בקרם הלילה, התרחש שינוי תוך ארבעה ימים, שהלך והתחזק אחרי שבועיים חודש וחודשיים.

לאחר חודשיים של שימוש בקרם הלילה 94% טענו כי העור זכה ללחות מושלמת, 92% דיווחו על עור חלק יותר, 98% דיווחו על עור רך יותר ו-84% טענו כי עורן נעשה אלסטי יותר וקורן.


בסדרה 3 מוצרים: קרם יום לעור רגיל-מעורב, קרם יום לעור יבש וקרם לילה, כאשר עד סוף החודש ישנן החנות משמעותיות על המוצרים.


ובתכלס?

המרקם ממש הפחיד אותי בהתחלה, סמיך ועשיר כל כך עד שבדקתי שוב את הקופסה לוודא שאכן הוא מיועד לעור רגיל ולא ליבש. אבל המרקם הוא סוג של אשליה אופטית, כי הוא אומנם נראה ומרגיש כבד במגע, אך במריחה על העור הוא מרגיש קליל ונספג במהירות יחסית.
התחושה הנשארת לעור גם היא חדשה לי, לרוב אחרי מריחה של קרם אני מרגישה שמרחתי, כלומר העור חלק יותר ונעים יותר למגע אבל אני מרגישה כאילו יש איזושהי שכבה עליו, בדומה קצת לפריימרים. כאן הקרם נספג לחלוטין, והעור נעשה טיפ-טיפה רך יותר, אך מבלי שישאר זכר לעובדה שמרחתי (עד כדי כך שרק מיקום הקרם על השולחן בימים עייפים במיוחד מרמז לי שכבר מרחתי ואני יכולה להמשיך בשגרת היום)


לאחר שבועיים של שימוש אי גם יכולה להעיד שהעור שלי רך יותר וחלק יותר (אם  כי חלק הוא היה גם קודם), הניחוח עדין ונעים, המריחה נוחה ומצריכה כמות מזערית, והתחושה הנשארת טובה.


לגבי יכולת הלחימה בקמטים- אני מעבירה את הקרם לאמי לשימוש ארוך טווח יותר כדי שתוכל להעיד, ואעדכן אם יהיו תוצאות מרעישות, אם כי באופן אישי אני מאמינה יותר בכוחם של הקרמים כחומר-מונע מאשר כמשקם ומתקן.


וישי שייכת לתאגיד לוריאל שעדין מופיע ברשימה השחורה של PETA כמי שבוחן חלק מהמרכיבים של מוצריו על בעלי חיים, פוסט מורחב בנושא יעלה בהקדם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...