יום שישי, 7 באוקטובר 2011

chanel inimitable mascara

כבר הרבה זמן אני מחכה שיתפנה לי זמן לכתוב על המסקרה הזו, ונראה שהגיע הזמן. קיבלתי את המסקרה במתנה, היות ועליתי בהגרלה שערכה אורית אשקלון בבלוג שלה.
כמו שאתן יכולות לראות, האריזה נראית מאד פשוטה ואלגנטית (מהזן שצועק OLD MONEY), כשהסמל של בית אופנת העילית, שאנל, מופיע רק בקצה הפקק.
אצלי הפס הוא כסוף ולא זהוב, השאר זהה
המברשת סיליקונית, כאשר הזיזים נעשים קצרים יותר ככל שמתקרבים לקצה המסקרה (מה שמאד נוח אם מנסים להגיע לריסים קצרים כמו למשל לריסים התחתונים), והמסקרה מגיעה בארבעה צבעים: שחור, אותו ניסיתי, חציל, חום וסגול.

בשאנל טוענים שהפורמולה הייחודית מאריכה, מפרידה, מעבה ומעגלת. נשמע מושלם. ובפועל? היות והריסים שלי מלכתחילה ארוכים מאד אני לא ממש יכולה להעיד על כך, אבל לפי התמונות הם נראים ארוכים יותר. גם לגבי עיגול, לשמחתי אני לא ממש קהל היעד, אבל פה דוקא לא ראיתי הבדל ממשי.אני יכולה להעיד שהיא בהחלט מפרידה ולא גושישית, ואפילו מעט מעבה (אם כי מעבה ומפרידה נשמע לי סוג של אוקסימורון).
 au natural
ממוסקרת
החיסרון הגדול שלה הוא הקושי בהסרתה, לא משנה גם מסיר איפור אבזבז לפני השינה אתעורר בבוקר עם לוק הרוקיסטית  הכבדה, עם המון שחור תחת העיניים. ובאותה עת היא גם לא מאד עמידה ומותירה סימנים על הכרית ועל פניי לאחר שנ"צ, מה שקצת אכזב אותי.

עוד נושא חשוב ביותר הינו מדיניות ניסויים בבע"ח, ואני שמחה ליידע אתכן שבשאנל מכבדים את זכותם של בעלי החיים לא להתאפר, והחברה לא מבצעת ניסויים בבע"ח במוצריה. מוזמנות לקרוא כאן את התשובה הרשמית של שאנל לסוגיית הניסויים בבע"ח

סה"כ? מסקרה טובה, אבל מהכרותי עם המחירים של שאנל, יש חלופות טובות במחירים שפויים יוצר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...