יום שישי, 16 בדצמבר 2011

Dior Holidays Collection




אני חושבת שרומן מתפתח לאיטו ביני לבין DIOR. אחרי שהבושם החדש שלהם מסדרת J'adore הפך לבושם הקבוע שלי, והמייק אפ גם הוא קיבל מקום של כבוד בתיקי הפרטיעכשיו השיקו בחברה את קולקציית החגים, המתאפיינת בברק זהבי כיאה לחג המולד ולערב השנה החדשה, ולמותג בכללי.



בקולקציה הושקו שפתונים ולקים תחת השם ROUGES OR (כאשר OR=זהב), כאשר לשפתונים הוחדרה אבקת זהב עדינה הנמסה כפיגמנט במרקם השפתון וחושפת את צבעו במלוא העוצמה. מבחינת מבחר הצבעים הושקו שבעה אודמים בגווני ורוד-אפרסק-אדום, ובנוסף גם שפתון זהב שהופך כל שפתון קיים לשפתון חגיגי וזוהר ויכול לעמוד גם בפני עצמו כשפתון חצי שזוף ומאד זוהר.
השפתונים עשירים בלחות וברק, ועל כן לא מאד עמידים, המריחה מאד קלה, התחושב בשפתיים נעימה, והאריזה- אריזת ממתק  ממש, מהסוג שגורם לך להתעלם מנימוסי שולחן בסיסיים ולמרוח את השפתון ממקום מושבך פשוט בשביל ההזדמנות לשלוף אותו החוצה (למותגי יוקרה יש נטיה לעשות זאת לאנשים)
אני קיבלתי, לשמחתי, את גוון 451 העונה לשם הכה מוצלח- סינדרלה. זהו גוון ורדרד-קורלי עם ברק זהוב (ברוח הקולקציה)


לשם שינוי הגוון יצא ממש נאמן למציאות, הורס לא?
.
גם הלקים בקולקציה, ארבעה סה"כ, מתהדרים באותו ברק מוזהב, כאשר אחד מהם, ממש כמו השפתון, הוא לק בגוון זהב שיכול להמרח בפני עצמו ולהתקבל כחצי שקוף, או כשדרוג מעל כל גוון לק קיים.




גם כאן קיבלתי את הלק בו חשקתי- מס' 611 EXQUIS, מעין לק חום-זהוב הורס במיוחד (אפילו אחותי כבר איימה שהיא "יעלם" לי בקרוב).  הפקק הכסוף נשלף ואנו נשארות עם פקק קטן ושחור, קצת פחות נוח לטעמי. המברשת רחבה, המריחה קלה, ומספיקה גם שכבה אחת לקבלת גוון מרהיב.


שוב דוקא הצילום שלי מצליח להעביר את הגוון בצורה מדויקת יותר, אם כי לא רואים עד כמה הוא מהמם

החיסרון הוא בעמידות, אם כי עלי לציין שעוד לא מצאתי לק ששרד עלי יותר מיומיים בלי להתחיל להתקף, ושאני לא טורחת למרוח שכבת בסיס ושכבה עליונה (וגם כשכן, זה לרוב לא עוזר).

הלקים נמכרים במחיר 136 ש"ח, והשפתונים תמורת 171 ש"ח, כאשר בחברת DIOR אין הנחות (אם כי יש צ'ופרים ללקוחות קבועות).

ההשקה התקיימה בסניף הסופר פארם ברמת אביב, כאשר ברחבה המרכזית של הקניון הוצגה לראווה השמלה של שרליז' ת'ורן מהפרסומת הקודמת (לטעמי השמלה מהפרסומת הנוכחית הרבה יותר יפה), גם היא ברוח המותג זהבית ונוצצת. חייבת להודות שלא התלהבתי, קצת יותר מדי בלינג בליגנ בעיניי...

אבל השוס האמיתי לא היה ההשקה אלא פינת האיפור של DIOR שניצבת בסניף ואותה הייתי מאמצת בשניות הביתה:
פשוט חלומי!
וכמובן, החשוב מכל, DIOR אינם מבצעים ניסויים בבע"ח, הדבר אושר לי ע"י אנשי החברה בארץ ומפיע גם בהודעה לקונית למדי באתר האמריקאי (בבינלאומי לא מצאית התייחסות לכך)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...