יום חמישי, 5 באפריל 2012

GIVE AWAY הגרלה לרגל פסח

אז רגע לפני ליל הסדר החלטתי לעשות סדר במגירת המוצרים שעוד לא נוסו, ולפנק אחת מכן, המנויות שלי,  במתנה לחג.
באופן אישי, על עצמי, וגם כמאפרת, אני מעדיפה צבעים נייטרלים, צבעים שמשתלבים עם גווני העור ולא סותרים אותם, איפור   טבעי, מחמיא...
בקורסים ובסדנאות האיפור שאני מלמדת אני תמיד מסבירה למשתתפות כי המחמאה היא אף פעם לא "איזה יופי התאפרת" אלא "איזה יפה את נראית". אנחנו לא קנבס, אנחנו לא אמורות להציג לראווה איפור  וטכניקה, האיפור אמור להציג לראווה אותנו.

המתנה שאותה אחת מכן תזכה לקבל הינה פלטת צלליות בגוונים נייטרלים, צלליות מנצנצות מעט, בארבעה גוונים של חום המאפשרים משחק ליצירת לוקים ליום ולערב. גווני החום מתאימים לכל גווני העור ולכל צבע עיניים, והנצנוץ יוסיף אור לעיניים.




ומה צריך לעשות כדי לזכות?
1. להצטרף, אם עוד לא עשיתן זאת, כעוקבות לבלוג בכפתור מצד שמאל למטה
2. להצטרף באמצעות כתובת דוא"ל למועדון הלקוחות בחינם, הכניסו א כובת הדוא"ל בתיבה משמאל למעלה
3. להשאיר תגובה לפוסט זה, איחולי חג שמח, חנופה או סיפורים על ליל הסדר יתקבלו בברכה. מתכון לוופל בלגי סטייל הדוכנים בבריסל יתקבל עוד יותר בברכה, מתכונים לגפילטע פיש דוקא לא.
4. רוצות לשפר את הסיכוי לזכות?
 א. הצטרפו לדף הפייסבוק שלי- כרטיס הגרלה
 ב. הפיצו אצלכן בבלוג/ בפייסבוק/ בטוויטר את ההגרלה- כרטיס הגרלה
 ג. הצטרפו אליו בגוגל פלוס- כרטיס הגרלה
 ד. אמצו כלב (5 כרטיסי הגרלה ומקום בגן עדן)

לא לשכוח לציין בתגובה אם עשיתן משהו מסעיף 4 ולצרף קישור (או תמונה)

ההגרלה תתבצע ע"י תוכנה שבוחרת רנדומלית, ביום רביעי ה18/4 ב20:00
הודעה על הזוכה תפורסם אז ואני אצור קשר או אבקש ליצור קשר עימי


בהצלחה וחג שמח!

15 תגובות:

  1. חג שמח! אין לי מתכון לוופל בלגי...
    אני כבר חברה בפייס, שיתפתי בפייס וגם גוגל פלוס...

    https://www.facebook.com/tali.mittelman

    השבמחק
  2. אויי איזה הגרלה מיוחדת. זה בדיוק הגוונים שאני משתמשת בהם ובדיוק אותו חברה .

    עשיתי 1 2 . מזמן עשיתי לייק לדף בפייסבוק. שיתפתי בפייסבוק. קישור לשיתוף:http://www.facebook.com/srwn.mydn

    והצטרפתי בגוגל פלוס.

    נ.ב מייל:abcdefgh220@walla.com

    משהו על החג.. אממ.. החג אני עושה הכל מבשלת מנקה דואגת להכין מאכלים מיוחדים ובעיקר לעשות אצל אמא מכיוון מצב רפואי שלא מאפשר לה להתאמץ. אז אני באה מהיום בערב ומתחילה את הכל בתקווה לסיים. בטוח נסיים למה בתקווה ..=)

    זהו בהצלחה לכולן וחג שמח הכי חשוב =)

    השבמחק
  3. סיון גולדברג5 באפריל 2012 בשעה 9:30

    חג שמח
    פייסבוק
    גוגל https://plus.google.com/102187880105706789915/about
    https://www.facebook.com/SivanAvramson
    מייל beebee@nana.co.il

    השבמחק
  4. 1. כבר מצורפת
    2. הצטרפתי כעת
    3. חג שמח וקליל!
    4. א. הצטרפתי
    ב. הפצתי https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn
    ג. הצטרפתי
    ד. אימצנו כלבה, טיפלנו בה במסירות 8 שנים מתוכן שנתיים היתה חולה בסכרת עד שנפטרה לפני שנה לצערנו. עכשיו גם האוגר הקטן מת. עדיין עצובים מדי לחשוב על חיה נוספת. אולי בהמשך..
    ועכשיו בלי עצבות-חג שמח!
    ניבה
    off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  5. 1. אני עוקבת של הבלוג ממש ממזמן .
    2. גם במייל אני רשומה.
    3. מאחלת לכולם חג שמח ופורח.תפסיקו לנקות צאו למרחבים הפתוחים ,לטבע,אוויר צח ,פריחה .
    5. נמצאת גם בפייס ומשתפת -לפרגן לא עולה כסף... :)
    6. האמת היא שכלבה אימצתי לפני 5 שנים ,מאתר בנייה ליד "יד ושם " ומאז חיי דבש,פפר-אהבת חיי.הכלבה עם לב הזהב...
    חג שמייח בנות ...
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. הצטרפתי
      2. הצטרפתי כעת
      3. חג פסח שמח!
      4. א. הצטרפתי
      ב. הפצתי .
      ג. הצטרפתי
      ד. אימצתי כלבה למשך 3 שנים ואחר כך היא נפטרה לצערי ואין לי כוח עכשיו לחשוב ל חיה אחרת מרוב צער על הכלבה שנפטרה.

      אולפת
      lady_olfat@hotmail.com

      מחק
  6. הי טל,
    הצטרפתי והצטרפתי וחייבת לציין שאני אוהבת את הגוונים האלו :) (בדיוק כאלו חיפשתי לאיפור החתונה שלי!!)..ממש אשמח לזכות בהם :)
    אין לי הרבה מחמאות לפסח ,חוץ למהטביע את יגוני בכדורי שוקולד כשרים ולקוות שהפעם אני לא אעלה 2 קילו רק מלהקשיב להגדה.. בכל זאת, מכיוון הכל כאן אביבי, נקי ופורח - אני אאחל חג שמח, כיפי ומשפחתי לכולנו :)

    השבמחק
  7. היי טל, התחלתי השבוע להשתמש בג׳ל לגבות שהמלצת עליו, מחכה לתוצאות :)
    שיהיה לך חג אביבי וכיפי, חג שמח וטעים!!!

    השבמחק
  8. הי :)
    הצטרפתי למעקב אחר הבלוג (עד היום הייתי עוקבת אחר הפוסטים דרך הפייסבוק) ואני כבר במועדון הלקוחות ורשומה לעמוד הפייסבוק שלך + עושה share בפייסבוק..
    בעניין הכלב - לצערי קצת פחות רלוונטי כרגע, אבל בעתיד יבוצע (כלב/חתול!) בלי קשר לבקשתך :)
    אני ממש ממש אשמח לזכות בצלליות, הן מתאימות בדיוק ללוק שלימדת אותי ליצור, והרבה יותר נוחות לנשיאה בתיק (מה שאני לא יכולה לבצע עם סט הצלליות שיש לי, מה גם שהוא כבר נורא ישן והאיכות די ירודה).
    בכל אופן, שיהיה חג שמח! פחות עבדות ויותר חירות :)
    -מריאנה.

    השבמחק
  9. 1. הצטרפתי גם בטוויטר וגם בגוגל
    2. עשיתי וגם הצטרפתי לעדכוני הדואר ליתר ביטחון ;)
    3. איחולי חג אביב שמח ומטופח לכולנו ;)
    4.
    א. עשיתי זאת [תחת אותו השם של חשבון גוגל]
    https://www.facebook.com/pages/%D7%98%D7%9C-%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99/28011983091
    ב. עשיתי זאת בטוויטר שלי- https://twitter.com/#!/ymiriam/status/190576639795662850

    השבמחק
  10. 1.הצטרפתי
    2.הצטרפתי
    3. שהיה לך חג שמח ומשביעה :] , ואני מאוד אוהבת את האתר שלך , אני עוקבת אחרי כל מה שאת כותבת :]
    4.א. הצטרפתי לפייסבוק שלך :]
    ב. אני עוקבת אחרייך בגוגל פלוס :]
    והנה הפייסבוק שלי שעשיתי לך ממנו לייק ושיתפתי :] https://www.facebook.com/profile.php?id=100000394220056
    והנה החשבון גוגל שלי שאני עוקבת אחרייך D:
    https://plus.google.com/107031681775195444650/posts
    5. יש לי כבר כלבה בשם בוניטה D:

    השבמחק
  11. 1.עוקבת לבלוג
    2.הצטרפתי למועדון הלקוחות
    3.תמיד כיף שיש חגים! אני מצפה לקראתם ומתרגשת כל פעם מחדש,
    לעשות שופינג של בגדים חדשים וחגיגיים , לשבת עם כל המשפחה הקרובה
    להעביר חוויות וליצור זכרונות חדשים. האוכל הטעים והאווירה המחממת.
    אני מקווה שעבר עליכם חג פסח נעים וכייפי, אני בהחלט נהנתי .
    האיפור הקבוע שלי הוא די ניטרלי, גם כאשר אני יוצאת בערב אני שמה
    לרוב צלליות בגוונים של ורוד וסגול עדינים .
    אהבתי מאוד את הצלליות שאת מגרילה. זה די הטעם שלי ואשמח להתנסות בהם.

    4.א)הצטרפתי לדף הפייסבוק
    ב)שיתוף בפייסבוק-https://www.facebook.com/profile.php?id=1578623859
    ג)נרשמתי לגוגל+ והצטרפתי לדף
    ד)יש כלבה ושמה לאקי , אוהבים אותה מאוד(;

    והאימייל שלי - adidoska0@walla.co.il

    תודה רבה ושבוע נעים , עדי .


    3. להשאיר תגובה לפוסט זה, איחולי חג שמח, חנופה או סיפורים על ליל הסדר יתקבלו בברכה. מתכון לוופל בלגי סטייל הדוכנים בבריסל יתקבל עוד יותר בברכה, מתכונים לגפילטע פיש דוקא לא.

    השבמחק
    תשובות
    1. סעיף 3 בסוף האחרון שכחתי למחוק- זה בטעות (:

      מחק
  12. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  13. 1. כמובן שהצטרפתי:)
    2. הצטרפתי, רעיון ממש מעולה!
    3. אוי.. וופל בלגי:) עדיף שאני לא אדבר על המתכון - ככה אני לא אלך להכין! :)

    4. כמובן שרוצה לשפר חח

    א. הצטרפתי לפייסבוק (Adi BL)
    ב. שיתפתי בפייסבוק כי ההגרלה באמת נהדרת!-ניסיתי להוסיף תמונה של הפרופיל שלי ולא כל כך הצלחתי.. אבל אפשר לראות את זה על הוול שלי :)
    ג. עוקבת בגוגל פלוס - https://plus.google.com/111326866959033217425/about

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...