יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

הפקת בגדי הריון והנקה

לא מזמן פנתה אלי אביגיל  בלייר, הבעלים והמעצבת של מותג בגדי ההריון וההנקה "גילגול" והזמינה אותי לבוא לאפר ולעצב את שיער הדוגמניות שלה בהפקת בגדי הריון והנקה שהיא מתכננת.

לא היה קונספט מוגדר היות והבגדים עצמם הם שהכתיבו את האווירה הנדרשת. בניגוד להפקות אופנה בהן הבגד (והאיפור, והשיער והאקססוריז ואפילו הדוגמנית) הם משניים לסיפור או למסר שמבקשים להעביר, כאן המטרה היתה להציג את הבגדים בצורה הטובה ביותר כך שימשכו לקוחות פוטנציאליות. הלוקיישן הנבחר היה ביתה של הצלמת, אפרת, המעוצב כולו במעין אווירת סבנטיז עליזה וצבעונית, והדוגמניות היו נשים אמיתיות: שלוש אמהות, שתיים מהן עדין מניקות ואחת בהריון, שהלא נשים אמיתיות הן קהל היעד של אביגיל.
האיפור והשיער בהתאם התבקשו להיות טבעיים וזוהרים בהתחלה, ובהמשך מתוחכמים ואלגנטיים יותר, שכן מבחר הבגדים מיועד לכל אירוע ולכל שעה ביום.

היה מעניין לעבוד על סט בו כולן נשים (למעט התינוק המתוק שהצטלם), זה היה שונה מאד מתעשיית האופנה בארץ שמורכבת בחלקה הארי דוקא מגברים, ואילו כאן היתה לנו מעצבת ששימשה גם כמלבישה וסטייליסטית, מאפרת ומסרקת (אני), שתי צלמות ושלוש דוגמניות, כוח נשי במיטבו.

כדי ליצור את הנפח בשיער, תלתלתי את כולו ואח"כ סירקתי ליצירת גלים ונפח עם מראה טבעי ולא עשוי. פעולה קלה שכל אחת יכולה לעשות לעצמה כשמתחשק לה שינוי קל בשיער.
באיפור הדגש היה על עור קורן ועיניים  בגווני חום, מודגשות אך לא מדי, שכן תשומת הלב צריכה להתמקד בבגדים, והאווירה היא מאד ביתית ורגועה. את השפתיים בחרתי לאפר  בגוונים טבעיים יחסית, על הסקאלה של החומים-ורודים.
תחימה של מעקה העין העליון יוצרת אשליה של ריסים עבים וצפופים יותר ומחמיאה לכל עין



קרדיטים:
בגדים: אביגיל בלייר "גילגול"

צלמות: אפרת ציון, גילה שוסטר
איפור ושיער: טל בן-ארי
דוגמניות: סוזנה, ריה, יפעת



את הבגדים ניתן לרכוש דרך האתר של אביגיל- גילגול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...