יום שישי, 30 בדצמבר 2011

PRO SHOP

את שחר גפני אני מכירה ממזמן, וגם אם אנחנו לא מצליחות להחליט מתי היתה הפעם הראשונה שהכרנו רשמית, שתינו מסכימות שנהיינו חברות בעקבות היום בו התנדבנו יחד בארגון GREEN PEACE
זה היה לפני לא מעט שנים, וגרין פיס נאבקו אז (ולדעתי עדין נאבקים) נגד הקמה של תחנת כח פחמית באשקלון. הרעיון היה לחפש את המתנדבים כחולים כרוניים במצבי גסיסה שונים, שכן ההשפעות המזיקות של הזיהום מתחנת הכח כבר הוכחו כאחראיות לשלל מחלות מרנינות, וללכת להפגין מול ביתו של מי שהיה אז שר התשתיות והאנרגיה, בנימין בן אליעזר.

הארגון השיג כסאות גלגלים, מכשירי הנשמה וחלוקים יפים של בית חולים, ושחר ואני עמלנו כדי לגרום לכולם להראות רע:




מאז נשארנו בקשר רציף פחות או יותר, אנחנו מנהלות יחד פורום איפור בפורטל ICOSMETICS, ושמחות להתקל זו בזו במפגשי מאפרות/בלוגריות. על כן שמחתי לפרגן לה על פתיחת חנות האיפור האינטרנטית יחד עם המאפר אשר כהן, ולהפנות אליה קולגות שביקשו לרכוש מוצרים, בידיעה שמדובר במוצרים טובים ואיכותיים

שחר ואשר מגדירים את המיזם שלהם- PRO SHOP לא רק כחנות למוצרי איפור, טיפוח ושיער אלא גם כמרכז ידע, והם מקווים לשתף את קהל המאפרים בידע אותו הם צברו לאורך השנים, בגדר "אין חכם כבעל ניסיון". ושחר מוסיפה ומספרת כי המוצרים בחנות מהווים סוג של הצצה לתיק האיפור שלה, שכן הם מוכרים רקמ וצרים שהם התנסו בהם באופן אישי ואהבו.

מלבד מוצרים של חברות מוכרות, הוציאו שחר ואשר גם ליין משלים שלהם, תחת המותג פרושופ, המיוצר בישראל ולא מנוסה על בע"ח. מתוך הליין הזה קיבלתי שלוש צלליות אבקה לסקירה.

הגריסה של שלושת הצלליות מעולה, דקה דקה, הפיגמנט חזק, מבחר הצבעים בחנות הוירטואלית מרשים, ותכלס? בזה מסתכמות הדרישות שלי מצללית אבקה.
האריזה היא אריזת מלחיה עם שלושה חורים בינוניים, נהדרת לשימוש אישי, מעצבנת לשימוש מקצועי שכן לרוב החומר נתקע בחלק העליון של הקופסה ונפתח עם כל השימוש, אך למעט הקופסאות החדשות עליהן כתבתי בעבר של חברת OFRA, לא נתקלתי אצל אף אחברת איפור בפתרון מוצלח לבעיה.

הצלליות הגיעו בצבעים ירוק, ורוד-סגול ותכלת:
הירוק מזכיר לי בגוון צללית אהובה שיש לי מחברה אחרת, וזה מעולה, כי כבר לא נשאר ממנה הרבה. זה ירוק חי, בהיר, ומעט צעקני שיכול לשדרג כל איפור בגווני הירוק או אפילו איפורים מעושנים, כל עוד הוא במידה.


הורוד-סגול מתהדר בברק אולטרה-סגול שמוסיף עניין, וזו צללית שתתאים לשלל איפורי הורודים-סגולים או לחיות מסיבות שיהנו מהניצוץ הנוסף תחת תאורת המועדון.

התכלת-כחול משגע! אם כי סביר להניח שלקהל הלקוחות שלי זו הצללית שהכי פחות יצא לי להשתמש בה. הצבע חזק ומלא נוכחות.



סט של שלוש צלליות נמכר ב144 ש"ח, להשיג בפרושופ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...