יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

Phyto Mascara Ultra Stretch SISLEY

מבחינתי יש רק שני מוצרים שאני לא יכולה בלעדיהם- סומק ומסקרה. הם מלווים אותי מגיל ההתבגרות, של חברות שונות, מרקמים שונים ואפילו צבעים שונים, אבל תמיד הצמד הזה.
מסקרה טובה עושה פלאים לעיניים- היא יוצרת אשליה של עין גדולה יותר, פתוחה יותר, מלוכסנת יותר. לכן מאד שמחתי כשהגיעה אלי המסקרה החדשה של מותג היוקרה סיסלי העונה לשם הארוך Phyto Mascara Ultra Stretch.

המסקרה החדשה משתייכת לשתי קבוצות: המאריכות והמעגלות, אך אינה מעבה (מה שמגדירים בחברה כנוכחות טבעית) ומגיעה בשלושה גוונים קלאסיים: שחור, כחול וחום.

מעבדות המחקר של החברה הצרפתית פיתחו פורמולה ייחודית המתאימה גם לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע. המסקה מתייבשת במהירות, נוחה לשימוש ושומרת ומטפחת את הריסים. שמחתי לגלות שסיסלי מקפידה שכל המסקרות שלה לא ייבשו את הריסים (מה שעלול לגרום לשבירתם), לא יגרמו לצריבה, ובמקרה של המסקרה החדשה גם תהיה עמידה לשמונה שות לפחות.

האמת? שמונה שעות לא נשמע לי מרשים במיוחד בעידן המוצרים העמידים, אבל אתן יכולות להיות רגועות- המסקרה שרדה יום עבודה מלא בלי מריחות, התפוררות או שאר בישין.

בחברה מספרים כי המברשת היא פיתוח ייחודי עבור סיסלי ומשלבת שני סוגי סיבי ניילון: חלולים להפרדת הריסים ומוצקים לנפח, כאשר אורך המברשת מאפשר ניצול של מלוא החומר במיכל. והאריזה הרמטית  כדי למנוע התייבשות של החומר.

והמחיר? לא זול, 345 ש"ח, אבל כשקונים מותג יוקרה משלמים לא רק על המוצר עצמו

ובתכלס?
אני קיבלתי את המסקרה הכחולה. האריזה אכן נוחה והמברשת בעלת הקימורים מאד נוחה לעבודה, כאשר הקצה הדק שלה מאפשר גישה נוחה לריסים הקצרים יותר. כמות החומר שיוצאת מדודה- לא יוצא יותר מדי חומר מה שהיה יוצר גושים וכבדות, אך גם לא מעט מדי מה שמחייב טבילה חוזרת במיכל (המובילה להצטברות מהירה יותר של חיידקים במיכל המסקרה ולקיצור חיי המסקרה).

באופן מפתיע הצבע הכחול מאד מאד בולט (מה שלא ראיתי בעין כשהבטתי במראה), מה שבד"כ לא ממש קורה עם מסקרות צבעוניות, וזה יתרון גדול לחובבות הז'אנר.
אתן יכולות לראו בעצמכן שהמסקרה אכן מאריכה ואפילו טיפה מעבה

ללא מסקרה
לאחר מריחת המסקרה

ולא פחות חשוב: סיסלי אינם מבצעים ניסויים בבע"ח! זו ההצהרה שמופיעה באתרם:



וביח"צ הגדילו לעשות וביררו ישירות מול החברה עבורי שענתה:
"No, the Phyto-mascara is not tested on animals. The European regulations have been forbidding it for years.

Sisley works on tolerance and efficacy tests. The laboratory works on in vitro models (skin, cells) to test the products." 
אז כל הכבוד להם!!!

מה דעתכן? האם אתן נוהגות ללכת עם מסקרה צבעונית?

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...