יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

Lancome Ombre Absolue Palette



לא מזמן השיקו בלנקום את המסקרה Hypnose Doll Eyes ויחד איתה הסיטו ארבעה קוודים (סטים של ארבע צלליות), כשאני קיבלתי להתנסות את Baby Glam


הפלטה מורכבת מצללית שמנת, צללית ורוד-בייבי, צללית בגוון לילך וצללית סגול-חציל, כאשר הצלליות בעצם מאפשרות ליצור וראציות עדכניות למראה הבובתי של שנות השישים, כשבכולן מככה הצבע הורוד הבובתי כל כך. מארז הצלליות מתכתב עם המסקרה ומעוטר ב"גשם של עלי כותרת" כפי שהגדירו זאת בחברה, כאשר הורד, סמלה של נקום מוטבע גם בצללית הבהירה ביותר.
ואם תהיתן לגבי המחיר? 268 ש"ח לפני הנחוץ.




הפלטה מגיעה עם שלוש מברשות ספוג בצורות שונות, שלמעט הצרה ביותר (גיליתי שמברשות כאלה מאד נוחות ליצירת פס עם הצללית) נזנחו מיד לטובת סט המברשות הקבוע והאיכותי שלי. מבחינת רווית צבע, הרוויה היא בינונית למדי, כשרק הצללית הורודה נהנית מרוויה טובה יותר (על אף ששום דבר לא משתקף בתמונה), ואילו הצללית הסגולה כהה מתקבלת כמעט חומה לחלוטין.



לשילובים פשוטים ניתן למרוח את צללית מס' 1 בקצה הפנימי של העין (מעל שק הדמעות) ותחת עצם הגבה,ואת צללית 2 או 3 על גלגל העין, כאשר צללית 4 תוחמת את העין או בשקע ובקצה החיצוני (כדי ללכסן ולהרים את העין)
אופציה אחרת היא להשתמש בצללית ארבע לעישון העין, ולהוסיף את צללית 3 בשקע

מזכירה כי לנקום הינה חלק מתאגיד לוריאל שעדין מופיע ברשימה השחורה של PETA. את התגובה הרשמית כבר פירסמתי ואתן יכולות למצוא אותה כאן. בשני משפטים: הם לא מבצעים ניסויים של מוצרים מוגמרים כבר מסוף שנות השמונים, אך עדין מבצעים בחלק מהמקרים מבדקי בטיחות על בע"ח.

2 תגובות:

  1. כל עוד הם עושים ניסויים-הם יכולים לחפש אותי בסיבוב. מוגמרים או לא-Who gives a fuck.

    השבמחק
  2. האמת שזו גם היתה הגישה שלי, אבל עכשיו אני פשוט מבולבלת. נראה שכמעט כל החברות מבצעות בצורה זו או אחרת ניסויים- בין אם בפועל ובין ע"י רכישת רכיבים מגוף שלישי שביצע את הניסויים. צריך פשוט לפעול לחקיקה נוקשה וברורה שתאסור על ניסויים בתחום

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...