יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

LANCOME VISIONNAIRE

לפני כמעט שלושה שבועות הוזמנתי להשקה של VISIONNAIRE מבית לנקום.

אני בוחרת להתחיל דווקא עם עניין הניסויים בבע"ח לאור הפוסטים האחרונים שלי בנושא. למי שלא יודעת, לנקום הינה חברת בת של לוריאל, וזו תגובתם הרשמית לנושא:

לוריאל מחויבת באופן טוטאלי למוצרי יופי ללא ניסויים בבעלי חיים. בשנת 1989 לוריאל הפסיקה ביוזמתה שימוש בניסויים בבעלי חיים על מוצריה המוגמרים. עם זאת, עבור מספר מוגבל של חומרי גלם, בכדי לעמוד בדרישות הבטיחות של מדינות מסוימות ולספק נתונים לרשויות הבריאות, עשויים להיעשות ניסויים, כמוצא אחרון.
אנו בלוריאל איננו שבעי רצון מהמצב הקיים, ופועלים ללא הרף לפיתוח שיטות בדיקה חלופיות, שימנעו כל צורך בכל ניסוי בבעלי חיים, בכל מקום בעולם. ב- 25 השנים האחרונות, לוריאל פיתחה שיטות חלופיות חדשניות בעיקר בתחום מודל עור המשוחזר – EPISKIN.
אנו מזמינים אתכם לבקר באתר http://bit.ly/hR4dvC

המוצר הינו תמצית מתקנת המתיימרת להפוך את עור הלקוחה למושלם- חלק יותר, מוצק יותר ואחיד יותר, והינה פרי פיתוח בן 10 שנים ומתהדרת בלא פחות מ-20 פטנטים! הויזיונר מתיימר להיות מוצר גלובלי המתאים לכל הנשים, ללא קשר לסוג העור או למוצא אתני (כן גם לי זה נשמע מוכר מפוסט אחר, מסתבר שזה הטרנד עכשיו)
בחברה מספרים כי המוצר מבוסס על מולקולת LR 2412 שהינה העתק של החומצה היסמונית בצמחים המסייעת בתיקון-עצמי של הצמח, ואצל אנשים אמורה לסייע בחידוש עצמי של עור הפנים.   בחברה מתגאים, ובצדק,  כי במחקר שערך פרופסור כריסטופר גריפית הוכח כי פעילות המולקולה מעוררת סינתזה של פיברלין, שהוא האחראי על ייצור הסיבים להגברת גמישות העור ושקול לרטינול. עוד מספרים בחברה כי תגובה ביולוגית אובחנה בכל הנבחנות במחקר, נתון מרשים מאד עד שמסתכלים על הכוכבית ומגלים שבמחקר השתתפו בסה"כ 14 נשים.

עיצוב המוצר אמור לשדר יוקרה היי-טקית, ועל עוצב הבקבוק ממתכת וזכוכית או בצבע כחול-ירקרק שאמור לדמות קרן לייזר חדה. מה דעתכן, הצליח להם? על כל פנים הבקבוק מגיע עם משאבה שמוציאה כמות מדודה של חומר, שזה מה שבאמת חשוב מבחינתי (גם שומר על היגיינה וגם מונע בזבוז)


ומה באמת מתיימר המוצר לעשות? להחליק קמטים, לצמצם נקבוביות ולשוות לעור מראה אחיד יותר. ככל הנראה המוצר מיועד לעור בוגר משלי, שכן המחקרים התמקדו בנשים מעל גיל 35, אך בכל זאת השתמשתי בו בוקר וערב במשך שבועיים רצופים וחיכיתי לשינוי. אציין גם כי המוצר, בניגוד למוצרים דומים, אינו מחייב מריחה של קרם הגנה מהשמש מעליו (אם כי זו עצה טובה בלי שום קשר), מה שמהווה פלוס עצום לטעמי, ובעל ניחוח חזק, ויש שיאמרו חזק מדי, של פרחים.

ולשורה התחתונה?
לאחר יומיים של מריחה צצו לי שני חצ'קונים עצומים על המצח, לא ידעתי אם זה קשור או לא אבל הפסקתי את השימוש לכמה ימים וחזרתי לאחר מכן, לא צצו חברים חדשים מאז... הריח בהתחלה חזק עד לרמה שלא נעים בעיניי, אבל לאחר כמה שניות הריח מתפוגג ונהיה נעים למדי, כנראה שממש כמו בושם אסור להריח ישר (רק כשהמוצר נמרח על הפנים זה בלתי אפשרי).
כאמור אני לא ממש קהל היעד- קמטים עוד לא ממש מדאיגים אותי וגם הנקבוביות שלי לא מאד פעורות, אבל בחינה של תמונות מאתמול ומלפני חודש הבהירה לי שלא התבצע שינוי של ממש- לא בקמטים הכמעט בלתי נראים במצח ולא בנקבוביות בצידי האף. אז השינוי לא גדול, אבל העור כן נראה מעט אחיד יותר, והמריחה והמרקם מאד נעימים. כאשר אני שוטפת את הפנים בבוקר (לאחר שמרחתי את התמצית בלילה הקודם) העור מרגיש ממש חלק, כמו אחרי מסכת לחות טובה במיוחד.

המוצר הועבר לאחותי הגדולה, שעורה יבש יותר, ואעדכן לגבי התוצאות עליה

והמחיר?
30 מ"ל – 445 ₪
50 מ"ל – 575 ₪ 





3 תגובות:

  1. לדעתי לנקום מצוינים בשיווק ופרסום, אי אפשר להתעלם מהעובדה,שאפר להגיע לתוצאות גם בלי לשלם מיליונים

    השבמחק
  2. אם המוצר לא מתאים לגיל שלך אז איך את יכולה לחוות דעה בכלל?... העיקר לקחת מוצר?...

    השבמחק
  3. כשאין משהו טוב להגיד עדיף לפעמים לשתוק...

    כשמזמינים אותי לאירוע לא שולחים לי מראש את כל המידע על המוצר, כך שאת העובדה שהוא לא מיועד לגילי קראתי רק בקומיניקט לאחר מכן
    ובלי שום קשר, גיל העור והגיל הביולוגי לא בהכרח תואמים

    התנסתי בעבר עם מוצרים דומים שכן הראו שינוי משמעותי יותר בפרק הזמן הזה על אף שגם עבורם אני עדין לא קהל היעד המוגדר, מה שמאפשר לי לחוות דעה על המוצר.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...