יום חמישי, 27 בפברואר 2014

מאק בניחוח fashion week

לפני מספר שבועות הוזמנתי לאירוע הטרנדים לאביב-קיץ 2014 של חברת האיפור המקצועי MAC בהנחיית נטע סקאלי ומיקלה מגנאני, וזו הבשורה לעונה הקרובה:
בגדול יש ארבעה טרנדים שמככבים העונה, כאשר לכולם משותף קו רענן ומלא חיים, שונה לחלוטין מהטרנדי שאפיינו את החורף האחרון, האביב-קיץ הקרוב כולו בסימן של מינימלזם, טוהר ונונשלנטיות.

הטרנד הראשון זכה בשם DAY GLOW והוא תואר מאחורי הקלעים כ"נא, מחוספס ובריא". לא עוד מראה אנדרוגיני, הקיץ שלנו מאופיין בנשיות בריאה ומודרנית.

DAY-GLOW




החיות הטבעית של אביב-קיץ 14 היא מחווה ספורטיבית  לעבר אלמנטים כמו שמש, ים, חול,  רוח, אוויר, מים, כמו גם כמחווה לספורטאי הקיץ עצמם- הגולשים והסקייטרים והיא מתונה ומתוחכמת  יותר מאשר פשוט שיזוף להמונים. 
מבחינת האיפור לא מדובר בברונזרים פר סה אלא אלו יותר בשילוב שלהם עם סמקים עדינים בגווני אפרסק וורוד.

״לא משנה מה אתם עושים, העור העונה חייב להיות קייצי, מהמם וזוהר,״ אומר טום פישו על הטרנד. ״גימור לח הוא פשוט נשי יותר ממאט,״ מסכים טרי בארבר. ״אנו עושים שימוש בהארות ומוצרי קרם כדי לחקות את האופן בו האור נופל על עור צעיר ורענן.מה שמאפיין את ההופעה המחודשת הזו של הסומק וגורם לו להרגיש עכשווי זה שהוא קול במקום להוסיף לפנים נחמדות... הסומק העונה הוא ״יפה בצורה אורגנית״... זהו מראה איפור נונשלאנטי, רענן, לא-מאופר-מדי, שמחקה צללים אשר יצרה אורה של השמש על הפנים."







הטרנד השני צבעוני יותר, ומבוסס על גווני הלילך והאפרסק כשהם מעורפלים  ומוצללים ואף מעט דהויים, ממש כתמונות האינסטגרם הכה פופולאריות. צבע שהוא מעט שקוף ומפה גם שם המראה- CC-THRU COLOR

CC-THRU COLOR


הבחירה בגוונים העדינים  יוצרת הצהרה מלאת רגש. נטילת הרעיון של ה-CC  הנוכח כל כך באיפור מודרני לרמה אחרת. הדרך הרלוונטית כעת ללבישת צבע הוא להתכוונן לאפקט העצמתי שיש לגוונים קרים וחמים על גווני העור. ההבנה כי עור הוא רב גוונים (לילך, אפרסק, צהוב, כחול וירוק נוכחים כמו ספקטרום גווני העור המפורשים של בייז׳ וגווני עור המבוססים על חום) האמנים מגדירים מחדש ומרחיבים את השיח לגבי טיבו של איפור ״טבעי״ ומרחיבים את הגבולות בשימוש בצבעים חזקים, אך כאלו הקשורים לטון העור.


״כל הגוונים שאני משתמשת בהם העונה הם כאלו הקשורים לגוון העור; המשחק הוא עם גוונים הקיימים באופן טבעי בתוך ועל העור,״ אומרת לוצ׳יה פירוני.









אחד הלוקים המוצלחים בעיניי מבחינת הסקין הוא הLIGHT FX שמבוסס על הארות לבנות ומחמיאות

LIGHT FX

בהמשך לזוהר הנראה כאילו מדובר באור ירח אשר בלט בעונה הקודמת, הגישה החדשה לאיפור מואר, היוצר רפלקציה של אור, מפיחה כוח חיים אופטימיסטי, לבן ומואר.

עם צחות דמוית זכוכית או אבן אופל, האפקטים החדשים הללו של תאורה מקרינים ספורטיביות אנרגטית, לחה, ההופכת אותם לחלק מהסיפור ה״בריא״ הנוכח כל כך העונה. " זו דרך להביט על האופן בו אור עובד על העור,״ מסביר טרי בארבר. ״שימוש בזיגוג לבן ואור על הנקודות הגבוהות בפנים יוצר קונטור מיידי ללחיים, מבלי להוסיף שום צבע,״ מוסיפה אלכס בוקס.

הבזקים של לבן, זהב, כסף, גליטר, שימר ומטאליות מדגישים את מה שואל גארלנד מכנה ״סופר סקין״. שפע מהם מוסיף מצב רוח אוונגרדי לאיפור.  ״לבן הוא צבע מפתח עבורי העונה, הוא טומן בחובו כזו רעננות ומבליט את תווי הפנים בעיקר על עור כהה מעט; זה יפה וטהור,״ מחזק בהתלהבות טום פישו. ״השתמשתי בלבן בכל תצוגה.״   







האמת שכל הטרנדים לבישים להפתיע העונה, אך הלוק הרביעי הוא המועדף עלי כרגע. יש בו משהו אולטרא-נשי ופלרטטני שאני מאד אוהבת
THE NEW EYE DEAL



תשומת הלב סוף סוף חוזרת מהגבות לעיניים, אחרי יותר מדי עונות, לטעמי, שבהן תשומת הלב ניתנה לגבות ולעיצובן, נזכרו המאפרים שהרבה יותר כיף לשחק עם העיניים, והם מנסים להמציא מחדש את הגלגל, עם המוצרים המוכרים בשילוב נקודת מבט חדשה. האמת? נראה טוב

עפרון עיניים, איליינר וריסים אינם המצאה חדשה... אך זו בדיוק הנקודה. המאפרים שוקלים מחדש דגשים אלו באופן אשר איננו מרגיש מחויב לעבר. ״פרטים מסויימים הינם נצחיים וקיימים מעבר לטרנד - זהו הקנבס של העור, הביצוע ומצב הרוח .הקיים בשאר פרטי האיפור אשר גורם לזה להיות מודרני,״ מבהיר טרי בארבר.









מה הטרנד הכי מוצלח לדעתכן? מה תאמצו לחיי היום-יום?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...