יום ראשון, 16 בפברואר 2014

MAC ONLINE

כל מכורת קניות, והאמת, גם כמעט כל חובבת, יודעת כמה כיף לרכוש ONLINE. זה לא רק הנוחות של הבית, החיסכון בפקקים, בעיות חניה ועצבים, ההימנעות ממוכרות מעצבנות, ניחוח זיעה בקיץ ומזג אוויר סוער בחורף. זה המבחר העצום, המחיר הנוח, המשלוח עד הבית (או סניף הדואר הקרוב) וההנאה שבפתיחת חבילה עטופה ומציאת המתנה המושלמת- בדיוק מה שרציתי- כל פעם מחדש.

במאק הבינו את זה גם, ומיהרו לפתוח חנות ישראלית ראשונה ברשת. החנות מעוצבת בסגנון המלווה את כל אתרי מאק, וגם מבחינת התייחסות החברה בארץ הם רואים בה סניף נוסף של הרשת לכל דבר. הבשורה הגדולה היא כמובן עבור תושבות הפריפריה, שכבר לא יאלצו לנסוע מרחקים כדי להתחדש במוצרי מאק האהובים עליהם.
הבשורה גדולה לא פחות עבור האספניות מבינינו, אלה שעטות על כל קולקציה מוגבלת, שכן הקולקציות יוצאו למכירה מוקדמת באתר, וכך הסיכויי להשיג את אותו סומק נחשק עולים משמעותית.

למי הבשורה קצת פחות רלוונטית? לקהל המקצועי שלא יהנה מהנחת המאפר שלו ברכישה באתר. מבאס, אני מודה.

אבל בואו נתמקד בחיובי: נכנסים לאתר, בוחרים את המוצרים, יש פירוט על כל מוצר, למה הוא משמש, מה בדיוק הגוון וכו', מוסיפים לסל הקניות, מזמינים ומקבלים את המוצרים (כרגע על כל קניה, בסיום תקופת ההרצה מעל 200 ש"ח, שזה סכום שמאד קל לעבור אותו...) עד הבית, עם שליח, תוך 72 שעות (5 ימי עסקים לגרות בקצוות הארץ)

אז כמובן שגם אני התנסתי ברכישה, התלבטתי שעות מול המסך, ובסוף החלטתי לקחת מוצרים בסיסיים, מהזן שמחמיאים כמעט לכולן, וכל אחת יכולה ליהנות מהן אצלה בתיק האישי, מתוך מחשבה שאני בטוח אעשה לכן חשק גם לקנות, אז לפחות שגם תקבלו המלצות.

המערכת באמת קלה ופשוטה, ונכון שהייתי שמחה לSWATCHES מדוייקים יותר, אבל ככה זה בכל הרשת, והתיאור המילולי מדוייק למדי, כך שהוא מכפר על העניין.
ואם אתן ממש לא מסתדרות? יש שירות לקוחות יעיל, מקסים ושירותי שישמח לסייע.


וכעבור מספר ימים שיחת טלפון מהשליח, ודפיקה בדלת, ו....




לפעמים האריזה עושה את כל ההבדל...

קניה נעימה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...