יום שני, 3 בפברואר 2014

חורף בבורז'ואה

 אני אוהבת את החורף, ואני אוהבת סגול, ולמרות שאני די שונאת להצטלם שמחתי לקחת חלק במשחק הקטן של חברת האיפור הצרפתית בורז'ואה וליצור לוק חורפי משלי באמצעות הקולקציה החדשה.
הבעיה הראשונה- יום יפה בחוץ, ממש יפה, חולצה קצרה והכל, והלוק על כל סגלגליותו נראה אביבי ושמח ולא קודר וחורפי
הבעיה השניה- גם הלוק שהחברה עצמה יצרה לא נראה לי חורפי במיוחד, אולי יש פה איזו מחאה סמויה על ההתחממות הגלובאלית.
אחרי קריאת הטקסט המצורף למוצרים דברים מתחילים קצת להתבהר- המראה של BOURJOIS לחורף 2014 אומנם נקרא ARCTIC CHIC אבל אפילו הם אומרים שהם בעצם שוברים את הקרם עם גווני הסגול החמים.

Arctic Chic – מראה חורף 2014
בחורף 2014, Bourjois Paris שוברים את הקרח עם גווני סגול חמים לאיפור העיניים, השפתיים והציפורניים.
עיניים מעושנות בגווני סגול חמים בזכות הפלטה החדשה שהיא בעצם מארז של שלוש צלליות - ליצירת מראה מעושן. ורוד עם גימור פנינתי מעט, סגול-שזיף מעושן ויפה, וחום-חציל כהה למסגרת.




Smoky Eyes Trio
שלישיית צלליות בגוונים המשלימים אחד את השני למראה מעושן ודרמטי.  מרקם רך וקליל המאפשר מיזוג בין הגוונים עד לתוצאה הרצויה. ניתן להשתמש במברשת לחה.

שפתיים בסגול חזק, מלא נוכחות, צבע שמככב לא מעט העונה ובצדק. שפתון עשיר ומלא לחות, פיגמנט עז ומריחה קלה ונוחה. 

ROUGE EDITION
שפתון אשר 25% מהרכבו השפתון הם מעצימי ברק העוטפים את הגוונים ומעניקים לשפתיים כיסוי מבריק וזוהר. מועשר בתמצית פרח הסחלב למריחה אידיאלית ולנוחות יוצאת דופן. נוסחה העוטפת ומחליקה את השפתיים ומותירה אותן חלקות, לחות ומוגנות באופן מושלם. בקולקציה קיימים 18 גוונים אופנתיים ומרהיבים.

וסומק ורדרד, שעלי התקבל חיוור וחורפי, והוא אולי גולת הכותרת של הקולקציה שכן מדובר בסומק המתאים את עצמו לגוון העור ונותן לכל אחת גוון ייחודי לה. אם התלהבתן מהסומק, ובצדק, אני נאלצת לאכזבן שתאלצו לחכות בסבלנות שכן הוא עדיין לא בחנויות. אבל בהחלט יש למה לחכות...

   סומק Exlusif Blush
סומק שקוף במרקם קרם הנותן גוון ייחודי אידיאלי במגע עם העור. נוסחה שקופה המתאימה את עצמה לחומציות הטבעית של הלחיים ומעניקה לכל אחת את הגוון הייחודי רק לה, ורוד אפרסק ועד ורוד פירותי.  
מרקם נעים ועדין הנצמד לעור ומעניק לו מראה ייחודי וסקסי.

וזה הלוק שיצרתי בעזרת המוצרים, וכמובן הלוק המקורי:

כתמיד, כאשר הפוקוס הוא על השפתיים אני מעדיפה להשאיר את העיניים נקיות יחסית, ללא תיחומים ואייליינר שמכבידים על המראה. מה דעתכן?









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...