יום חמישי, 6 בפברואר 2014

קולקציית איפור ושיער לכלות, סטודיו טל בן-ארי לשנת 2014

אני ממש שמחה (וגאה ונרגשת) לשתף אתכן בתמונות מתוך הפקת האיפור כלות ותסרוקות לכלות לשנת 2014 של הסטודיו. בהמשך אעלה גם פוסט מפורט על מאחורי הקלעים, אבל כרגע אני בעיקר רוצה לחלוק אתכן את ההשראה שלי לשנה הקרובה.

אתן כבר יודעות שאני דוגלת באיפור כלות על-זמני, בתסרוקות שהן בו בזמן אופנתיות וקלאסיות, ובלוק סופי שגם בעוד שלושים שנה כשתביטו בתמונות יראה טוב.
אני תמיד אמרתי שהדבר החשוב ביותר באיפור כלות הוא עור הפנים. אם העור לא נראה מושלם, האיפור לא יהיה מושלם. עור פנים מושלם הוא כזה שנראה טבעי ובכל זאת מסתיר את כל הפגמים הקטנים בעור. מהסיבה הזו אני כל כך אוהבת את הAIR BRUSH שמאפשר לי ליצור כיסוי קליל וזוהר ועדיין להסתיר פגמים ולעשות כמו פוטושופ לעור.
היתרון הגדול ביותר של איפור כלות בשיטה הזו, מעבר לעמידות כמובן, הוא העובדה שהאיפור נראה טוב פנים מול פנים ובתמונות כאחד. מצד אחד, מספיק קליל כדי שלא יהיה שפכטל על הפנים, ומנגד מספיק מכסה ומסתיר כדי שהכלה תצא מהממת בתמונות.

אני אתחיל בלוק שאני הכי אוהבת, יש, לטעמי, משהו חלומי ורומנטי במיוחד בתמונה. הלוק הזה מושפע מעט מסוף שנות החמישים ותחילת שנות השישים ומבריג'יט בארדו, וכמוהה הוא קליל וכיפי, ועם זאת עוצמתי ומהפנט.
בחרתי באיפור כלות עם נוכחות בעיניים, עם עור זוהר וקורן עם הברקות שנראות טבעיות ומחמיאות, ושפתיים נקיות יחסית כדי לא ליצור יותר מדי דרמה ומראה מעייף ומבגר. איפור העיניים מושך מיד את תשומת הלב אליהן, משווה להן הבעה עוצמתית ומכשפת. הגוונים הן שילובים של גווני בז', זהב, שמנת וחום כהה, עם נגיעות של שחור למראה עוצמתי יותר, ועם זאת לא עמוס. השפתיים בגוון אפרסקי חיוור, המתכתב עם גווני הצלליות בעיניים ועם ההסמקה העדינה בלחיים.
בשיער הלכתי על תסרוקת אסופה וגבוהה ועם זאת מרושלת מעט מה שהופך אותה לצעירה ומחמיאה יותר לטעמי. הפוני משני צידי הפנים נותן מסגרת מחמיאה ומתכתב אף הוא עם התקופה, בשעה שהקוקס המבולגן מעט מעניק נופך שובב למראה כולו.
איפור כלות ועיצוב שיער לכלות בשרון
איפור ושיער: טל בן-ארי, צלם: נתי הורטיג

הלוק השני טבעי וכפרי יותר, פונה לכלות שלא נוהגות להתאפר ביום יום, לא רוצות להרגיש מחופשות ביום החתונה, ומחפשות לוק טבעי ונקי, ועדיין זוהר ומחמיא. האיפור מתבסס על גוונים טבעיים של חום בהיר ואפרסקים ועל הדגשה עדינה של הנתונים הטבעיים. בשפתיים יש מעט צבע ורוד-אדמדם המדמה את גוון השפתיים הטבעי  לאחר סשן סוער של נשיקות ומשדר נעורים ואושר. 
השיער אסוף בצמת כתר מסביב לראש למראה כפרי-רומנטי שאידיאלי לחתונות שישי בצהריים או לחתונות שהן קצת שונות- חתונות בשטח, בחצר הבית... בשיער שילבתי סלסלי כסף, פרחים קטנים ולבנים שמשתלבים נהדר בתסרוקת ומוסיפים לה קסם.
שילוב של פרחים חיים בשיער הוא תוספת מעולה לכל תסרוקת ומבטיח שדרוג מיידי. כדי לשמור על הפרחים רעננים לאורך כל היום יש לבקש מחנות הפרחים להכינם למטרה זו, או לודא עם המסרקת שהיא יודעת כיצד לעשות זאת בעצמה.
אם כלה תסתפק בלהוסיף פרחים חיים לשיער מבלי לבצע את הצעדים ההכרחיים כדי להשאירם רעניים לאורך כל היום (אספקה שוטפת של מים לגבעול)  הפרחים ינבלו ואיתם גם הלוק הכללי.
תסרוקת כלה כפרית
איפור ושיער: טל בן-ארי, צלם: נתי הורטיג


הלוק השלישי נותן לנו טוויסט דרמטי עם קריצה לשנות העשרים הסוערות. זהו איפור שפונה לכלות שלא פוחדות מאור הזרקורים, שנמשכות למראה שהוא יותר וינטאג'י ודרמטי, ובה בעת נשאר צעיר וכלתי.
הדגש באיפור כלות זה הוא על השפתיים, אך גם העיניים מקבלות מקום של כבוד עם איפור מעושן עדין בגווני חום בהיר-בינוני. התיחום פנימי בלבד, ומאד עדין כדי שלא להעמיס על המראה או לגנוב את תשומת הלב מהשפתיים אשר מודגשות בגוון חום-בורדו-חצילי ומלא נוכחות ושיק.
עור הפנים נקי יחסית, עם רמז להסמקה אפרסקית בלחיים וקבות מסודרות אך טבעיות, בהתאם לרוח התקופה הנוכחית.
השיער אסוף בתסרוקת מרושלת, על זמנית, שמתכתבת הן עם האיפור המעט רטרו והן עם שמלות מודרניות, נשיות ונשפכות. מתקבלת מסגרת מחמיאה לפנים ותחושה של תסרוקת קלילה יחסית, המאזנת את הדרמטיות של איפור הכלות.

איפור כלות ותסרוקת כלה
איפור ושיער: טל בן-ארי, צלם: נתי הורטיג

הלוק הרביעי אף הוא נקי למדי, עם הברקות עדינות ברקות ובלחיים, מראה מעט שזוף שמחמיא מאד בחתונות אביב וסתיו ויוצר מראה של "הרגע חזרתי מחופשה בקאריביים". העיניים מודגשות בגווני חום קרים, תחומות בעדינות. השפתיים בורוד עדין, נשיות ועם זאת שקטות, מראה רגוע ובוגר יותר, לכלה שלא אוהבת יותר מדי איפור ורוצה להראות היא עצמה ביום טוב במיוחד.
השיער פזור, מתרכז על הצד בגל אחד גדול ומרשים, עם הרמה עדינה בצד שמאל שמושכת את תשומת הלב לפנים ומחמיאה לצורתן.
תסרוקות פזורות הן אידיאליות לחורף או לעונות המעבר, לכלות קיץ אני ממליצה לבחור בתסרוקת כלה אסופה; הלחות, החום והזיעה עלולים לפגוע בעמידות התסרוקת וחשוב מכך- בנוחיותה של הכלה.
לכלות שמתעקשות על תסרוקת פזורה לשלב הצילומים אני ממליצה לתאם עם המאפרת והמסרקת מפגש לאחר החופה לצורך שינוי התסרוקת ואיסופה, לנוחות מקסימלית ומראה מרשים גם בזמן הריקודים
איפור ושיער לכלות
איפור ושיער: טל בן-ארי, צלם: נתי הורטיג

הלוק החמישי מחזיר אותנו שוב אחורה בזמן, עם לוק שחוזר על עצמו בוריאציות  מעט שונות כמעט כל עשור. הוא כיכב כמעט ארבעה עשורים, החל משנות העשרים- השפתון האדום.
לכל אשה יש את הגוון האדום שיחמיא לה, זה שיגרום לעור שלה מיידית להראות צחור וקורן, לשיניים להראות לבנות יותר, ולה להראות זוהרת ומתוחכמת. 
המראה הזה, הקלאסי כל כך, של שפתון אדום ואייליינר שחור מקבל פה טוויסט קטן עם אייליינר עדין יחסית, ועם זאת בעל נוכחות, ועיניים נקיות למדי, ללא תיחום פנימי, עם עישון עדין במיוחד בגוונים טבעיים והדגשה חיצונית עדינה של הריסים התחתונים.
הפנים נותרות נקיות למדי, למעט הצללות עדינות שמדגישות את חיטובי הפנים על מנת לשמור על מראה מתוחכם ועל-זמני.
השיער אסוף בתסרוקת המשלבת צמות ואיסוף קלאסי ומתוחכם יותר ליצירת מראה שיקי ואורבני. התסרוקת שנראית נקיה יחסית מלפנים חושפת את מלוא הדרה במבט מאחור (תוכלו לראות זאת בפוסט מאחורי הקלעים) ומשתלבת מעולה עם שמלות כלה בעלות גב חשוף.
תסרוקת כלה אסופה
איפור ושיער: טל בן-ארי, צלם: נתי הורטיג

הלוק השישי והאחרון הוא רומנטי במיוחד, ויש בו, בעיניי, משהו אצילי מאד, מלכותי אפילו.
גם כאן מושם דגש רב על העיניים, עם מנעד גוונים שנע מבהיר לכהה, אשר יוצר אשליה של עיניים שקדיות ומאורכות. העיניים תחומות בשחור המדגיש את צורתן, הלחיים מפלרטטות עם גווני ורוד ואפרסק והשפתיים בורוד חיוור, עם רמז לברק עדין.
השיער חצי אסוף חצי משוחרר בצמת דג/חיטה משוחררת במיוחד המשתלבת בתוך התסרוקת ונותנת פרשנות שונה לתסרוקת כלה פזורה קלאסית. הנזר מוסיף לייחודה של התסרוקת ולמראה המלכותי הכללי ומהווה ניגוד משלים לאופיה המרדני של התסרוקת.
תסרוקת כלה פזורה
איפור ושיער: טל בן-ארי, צלם: נתי הורטיג
וקרדיטים כמובן:
צילום: נתי הורטיג
איפור ושיער: טל בן-ארי, סטודיו לאיפור ותסרוקות בשרון
תכשיטים: איה בן יעקב
שמלות כלה: עדה חפץ ואילונה כהן

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...