יום חמישי, 21 במרץ 2013

I'm a believer!

GIGI
אם אתן עוקבות קבועות אחרי הבלוג אתן יודעות שאני לא חובבת קוסמטיקאיות ומעדיפה לעשות הכל בעצמי, אבל אחרי ההדגמה בה נכחתי לפני מספר שבועות השתכנעתי לראשונה ביתרונם של טיפולים אצל קוסמטיקאיות, לפחות פעם-פעמיים בשנה.
מה גרם לשינוי אתן תוהות? מראה עיניים בעיקר, והידיעה שלא מוכרים לקהל הרחב את המוצרים הללו, עם האחוז הגבוה של חומרים פעילים, אלה שבאמת עובדים.
מדובר בהשקה האחרונה של המותג הישראלי GIGI  שנמכר רק ל וע"י קוסמטיקאיות, השקה של ליין מוצרי BIOPLASMA - new rejuvenation skin , אשר מהווים חלק מטיפול פנים ייחודי לטיפול בנזקי הגיל והסביבה המבוסס על NSA 5  .


אז מה זה בכלל  NSA 5 ? מדובר ב- 5 אצות הגדלות באזור הים הצפוני.
הראשונה, סאהל שנדזמוס, גדלה בסמוך למדבר סאהל (ומכאן השם האקזוטי). האצה מתמודדת עם תנאי אקלים קיצוניים (יובש והצפות כפועל יוצא של הגאות והשפל) וממנה מופק הביופלזמה המגביר את פעילות החלבונים שמנטרלים מתח מצטבר ואת תהליכי נשימת התאים, מגביר את האנרגיה התאית ומעודד את הפעילות המיטוכונדרית, מפחית את נזקי הזיהום הסביבתי לעור, מפרק רדיקליים חופשיים ומעלה את רמת הלחות בעור.
השניה, חונדרוס קריספוס, וכן, גם לי זה נשמע יותר כמו שם של אחד הנבלים בספרי דן בראון ודומיו, אבל מדובר באצה שמתמודדת עם שינויי לחצים וטמפרטורה עצומים בצורה מעוררת קנאה, כל כך מעוררת קנאה שב-GIGI החליטו "לגנוב" לה את המוג'ו ולייצר ממנה מרכיב לחות הנקרא ג'ל-אלג הפועל למיצוק העור, ליצירת מעטה הגנה, ולהעשרת העור בלחות (ותודה ל-GIGI  על כך).
השלישית, אלאריה אסקלוטה, בת זוגו של הנבל, גדלה לחופי בריטניה, וידועה אף כמרכיב תזונתי באותן ארצות בהן אין קיץ באמת. מהאלאריה מפיקים קלפריאן והוא עשיר בחומצות אומגה ונוגדי חימצון. הקלפריאן מעודד יצור קולגן, ומעודד אף הוא יצירה של אנרגיה תאית ומפעיל שלל תהליכי התחדשות בעור.
הרביעית, למינריה, מכונה "גלימת השטן", מופק ממנה מרכיב הלמינגראן, והוא משמש לאיזון תפקידי העור, הפחתת עודפי שומן, מניעת קומודונים וטיהור העור.
ואחרונה חביבה, קודיום טומנטוסום, דמויות האלמוג, אשר מצליחה לשמור על רמת לחות קבועה ללא תלות בתנאי הסביבה. מאצה זו מפיקים את הקודיבלאן אשר גם מעניק לחות במיידי וגם שומר עליה לאורך זמן,
בנוסף מכילים המוצרים גם תמצית עלי זית, חיטה, שעורה ושיפון (חומצה אזילאית).
למקרה שהשלתן את עצמך, ב-GIGI מאשרים שאכן עור הפנים מתחיל בתהליך ההזדקנות כבר בגיל 25, וטיפול ה- BIOPLASMA  בא להעניק מענה לתופעות הלוואי הנוצרות לאור הזדקנותו של העור ונזקי הסביבה המראים את אותותיהם עליו.
הטיפול פועל בשלושה מישורים:
1.      פילינג - שימוש בחומצה אזילאית וחומצה גליקולית, המסירים תאים מתים
2.      לחות- החדרת מרכיבי הקומפלקס המיוחדים של הסדרה המתבססים על מגוון אצות, פוליסכרידים, אנטי אוקסידנטים, חומרי אנרגיה ולחות.  
3.      אנטי אייג'ינג- הזנת העור לעומק התאים מעניקה לו את היכולת לייצר תאים חדשים בריאים



בהשקה הדגימו את הטיפול על חברתי, המאפרת והבלוגרית תמי מרגלית , שאומנם התלוננה על חוסר נעימות קל בזמן הטיפול(בשלב הפילינג), אך משהביטה במראה בתום הטיפול התאהבה לחלוטין בתוצאה, ובצדק. העור שלה נראה כל כך זוהר ובריא אחרי הטיפול שממש לא האמנו שניתן לחולל שינוי כזה בעשרים דקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...