יום שני, 18 במרץ 2013

בוביל'ה

זוכרות את אדוארדו ההורס מבובי בראון? זה שלימד אותי שמבוגרים הם לא בהכרח ישנים (OLD) הם יכולים להיות גם וינטג', וחשוב מכך תומך כמוני מאמונה שאיפור צריך להחמיא למאופרת ולא להיפך וש"איזה יופי התאפרת" זו לא באמת מחמאה... 
ובכן לא מזמן נפגשנו שוב בהשקה האחרונה שערכו בבובי, והעברנו שעה וחצי בלהוציא לנו את העיניים בכל המוצרים השווים שצפויים להגיע בחודשים הקרובים ארצה.


החידוש הגדול ביותר, אם כי הוא מיתוגי יותר מאיפורי הוא העובדה שלראשונה לקחו בבובי בראון סלב כפרזנטורית, כאשר מדובר בלא אחרת מקייטי הולמס היפהפייה (געגועי לדוסון קריק).
אז מה צפוי לנו? ראשית גרסת קומפקט (מייק אפ מוצק באריזת פודרה דחוסה) למייק אפ העמיד המעולה שהושק בספטמבר. 
כמו המייק אפ הנוזלי גם המייק אפ הזה נותן עמידות מרשימה מבלי ליצור שפכטל ומבלי להסדק לאורך היום (כי הדבר היחידי שגרוע משפכטל הוא שפכטל עם סדקי-הבעה)

השקה נוספת שמוצגת על קייטי היא של עפרונות צללית המידים לחובבות המראה המעושן במבחר צבעים שגרם לי לשקול פריצה לקניון רמת רביב, כי אין סיכוי שאני באמת אקנה את כולם, אבל אני מאד רוצה...
וכדי שתבינו על מה אני מדברת
העפרונות הללו יכולים להוות בסיס נהדר לאיפור העיניים או לשמש כצללית לכל דבר, כמובן שאנחנו זכינו לראות הדגמה בלייב ואפילו קצת לשחק, אבל ביקורת של ממש אוכל לתת לכן רק כשהם יגיעו לארץ ואוכל להתנסות בעפרון על העפעפיים ולא רק על גב כף היד.

וההשקה הגדולה השלישית, עם המון מוצרים שעושים חשק, קולקציית LILAC-ROSE המתכתבת עם תחזיות אופנה הצפויות לנו לאביב-קיץ.


העונה הקרובה מתאפיינת על פי בובי בלוק קליל ורענן  (כמו רוב הלוקים של בובי יש להודות) בצבעים מתקתקים על טהרת הלילך והורוד. ומה בקולקציה?
הכל כמובן במהדורה מוגבלת (אני כבר זוממת על השימר בריק). 

עוד השקה שרלוונטית במיוחד לאקלים הישראלי היא דווקא בתחום הטיפוח- סרום שפועל גם מיידית וגם לטווח הארוך, ועושה המן המון טוב לעור.

שוב, סקירה רצינית תגיע לאחר התנסות במוצר, אבל בינתיים אני יכולה לספר לכן שאני עומלת על שתי סקירות של מוצרים שכבר יש במלאי, אז יש למה לחכות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...