יום רביעי, 6 במרץ 2013

ביבי טוב ליהודים

לא, לא, שיניתי השקפות פוליטיות, סתם בחרתי כותרת פרובוקטיבית :) אני לא מדברת על ראש הממשלה היוצא ואולי גם הנכנס אלא על קרם הBB החדש של שקרליין שגרם לי לשנות את דעתי על טרנד הBB ששוטף אותנו בשנה האחרונה.

בקרליין השיקו לאחרונה קרם BB חדש המגיע בשני גוונים- בהיר וכהה. למי שלא קראה בלוגים בשנה האחרונה או ביקרה בפארמים אספר כי קרם BB הוא מעין הכלאה בין קרם לחות למייק אפ קליל במיוחד שאמור להעניק לעור זוהר ואחידות.

אז מה מיוחד דווקא בקרם הזה? שהוא אכן עושה את העבודה! אני מודה, למרות חיבתי לגימורים קלילים, לא התחברתי לBB, התוצאה אף פעם לא היתה מספיק טובה בעיניי, עד שניסיתי את הקרם הזה וגיליתי שהעור שלי נראה קורן, הכיסוי אכן קיים (וגם מחזיק מעמד כמה שעות) ולא נוצרים כתמי צבע ושאר מרעין בישין.

בקרליין מספרים שהקרם מכיל ויטמין C ו-E שידוע כנוגד חמצון ואפילו מקדם קרינה SPF15 ואפילו טוענים שלאורך זמן הקרם מסייע בהבהרת כתמי עור והחלקת קמטוטים, ושכמובן הוא אינו מכיל פאראבנים

אישית אני לא מתייחסת לקרם כאל קרם לחות ומניחה אותו מעל הלחות הרגילה שלי, וגרוע מזה- אני עובדת עם האצבעות, ועדין התוצאה משגעת. בהתחלה אומנם קצת נלחצתי שבטשטוש לצוואר ראיתי מעט הבדלי גוון (בשימוש בגוון הבהיר כמובן) אבל הם נטמעו במהירות ועד שסיימתי להתאפר ההבדלים נעלמו. לא יודעת לגבי קמטוטים ופיגמנטציה, אבל העור בהחלט נראה טוב, קיומו של מקדם הגנה הופכת אותו לאידיאלי לאקלים הישראלי (ולטיולי בוקר עם העגלה ברחבי המושב) והעור נראה חי וקורן כמו אחרי חופשה טובה

הבעיה היחידה מבחינתי היא העמידות והתחושה המעט דביקה שנותרת לאחר המריחה, אבל פידור קליל עם מברשת רחבה פותר את הבעיה, וגם שולט בהברקות מעט יותר טוב, שכן לא בכל אזור בפנים ההברקה מחמיאה.

מה דעתכן?


160 ש"ח לפני הנחות, 70 ש"ח מחיר השקה, וכמובן שלא נוסה על בע"ח
ממליצה בחום

2 תגובות:

  1. יופי של פוסט עושה חשק לקנות את ה-BB של קרליין.
    שאלה לי-האם את שמה לחות לפני כי את מרגישה שה-BB לא נותן לך מספיק לחות? האם העור שלך יבש?

    השבמחק
    תשובות
    1. העור שלי רגיל, ולא ניסיתי אפילו את הBB בלי לחות מתחת
      אני חושבת שזה פשוט קשור לשגרה והרגלים, מיד אחרי שטיפת הפנים אני מורחת לחות. שלב האיפור מגיע אחרי שהתלבשתי...

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...