יום שני, 11 במרץ 2013

BEYOND

לפני כמה שבועות הוזמנתי למפגש אינטימי בקליניקת יופי בהרצליה שנקראת BEYOND. הקליניקה פונה לנשים בנות 40+, לא חלילה כי המוצרים אינם מתאימים לצעירות יותר (אחרי הכל אנחנו מתחילות להזדקן כבר בגיל 25, גם אם מנטלית אנחנו עדין בנות 21), אלא מתוך הבנה שבגיל הזה נשים חוזרות להתפנות שוב להתמקד בעצמן, ומוטרדות יותר מהשינויים החיצוניים שכפו עליהן הגיל והגרביטציה. 
מנהלות הקליניקה יודעות לספר על 3-4 דורות מאותה משפחה שכולן לקוחות הקליניקה, ובהנחה שכיום כבר לא מתחתנים ויולדים בגיל 14, כנראה שלפחות דור אחר צעיר מ-40.

הקליניקה מתמקדת בשני תחומים- טיפולי יופי ואסתטיקה ומוצרי טיפוח, על טיפולי האסתטיקה ועל הקליניקה היפיפייה אכתוב בהמשך,  פוסט זה מתמקד בליין מוצרי הטיפוח.

החברה מסתבר, כבר לא פרגית צעירה, וחוגגת 17 שנים ועשרות אלפי לקוחות מרוצות שמכורות למוצרי הטיפוח.
המוצרים עצמם מוגדרים כמוצרי אנטי-אייג'ינג, מבוססים על קוויאר שחור, מכילים חומצות היאלרוניות ועשירים בחומרים פעילים (עד כמה שניתן לשימוש ביתי). הסוד הוא בקוויאר השחור שהחדרתו לעור ממריצה את חילוף החומרים ואת קצב יצור הקולגן כמו גם את ספיגת המרכיבים הפעילים.

הלקוחה זוכה להכיר את המוצרים בביתה, באמצעות טיפול יופי חינמי המועבר על ידי יועצות יופי מטעם החברה, אשר מתאימות לה את המוצרים ללא התחייבות מצד הלקוחה, ולפחות מהטיפול הקצר שאני חוויתי אצלן (הבייבי לא היתה רגועה אז לא יכולתי להתפנק כראוי) התוצאות נראות לעין גם לאחר שימוש אחד, וחשוב מכך- היועצות לא מנסות לדחוף את כל מוצרי הסדרה אלא ממליצות בכנות על המוצרים היעילים ביותר עבור כל לקוחה (שזה, אגב, א"ב של מכירה טובה)

בסדרה סה"כ תשעה מוצרים:ג'ל ניקוי לפנים, ג'ל פילינג, סרום לפנים ולעיניים, קרם יום וקרם לילה, קרם עיניים, מסכת לחות, קרם הבהרה וקפסולות ויטמנים. מחירי המוצרים, למעט הקפסולות המתומחרות ב950 ש"ח לאריזה של 45 קפסולות, נעים בין 260 ל380 ש"ח

שמחתי לגלות שעל כולם כתוב בבירור תאריך תפוגה שאחריו יעילות החומרים הפעילים יורדת, לא עוד חיפוש ברקודים באינטרנט...
המוצרים לא נוסו על בע"ח, אך כן מכילים מרכיבים מן החי, מה ששם אותי באופן אישי מעט בדילמה. אינני צמחונית אך אני כן נמנעת משימוש במוצרים שמקורם בחי (צמר, עור, פרווה...). אני עדין מנסה  גבש עמדה בנושא

אני קיבלתי לסקור שניים מהמוצרים- את הסרום ואת קרם היום, כמו גם מספר קפסולות ויטמינים- מוצר הדגל של החברה.
אני אתחיל דווקא בקפסולות אליהן פיתחתי רגשות אהבה-שנאה. אהבה- כי האפקט לאחר המריחה מדהים, הכמות בקפסולה נדיבה מאד, והעור נראה כל כך קורן לאחר מריחה שזה יכול להפוך למוצר חובה לפני אירועים מיוחדים (כפי שבחברה העידו שאכן קרה). ולמה שנאה? כי בניגוד לשאר המוצרים כאן לא הסוו את ריח הקוויאר, ואני, עם האף הרגיש והשנאה לריחות דגים מצאתי את עצמי מתחרפנת לאחר המריחה מהריח קרוב לשעתיים עד שהפסקתי להריח (ואינני יודעת לומר אם אני התרגלתי או שהריח התפוגג)

הסרום קליל ונספג במהירות, אם כי באופן אישי מרחתי אותו רק על הפנים ולא באזור העיניים (ואני אפילו לא באמת יודעת להסביר למה), הריח שלו עדין ולא דגיגי בעליל, הכמות היוצאת מדודה, ואני מאד אוהבת אריזות חכמות שכאלה, המרקם על הגבול שבין ג'ל לקרם והעור נראה יותר טוב כבר לאחר שבוע של שימוש

גם קרם הלחות מוצלח בעיניי, עשיר מאד ועדין נספג בצורה טובה, לא משאיר תחושה שמנונית או דביקה, אם כי עשרים דקות לאחר המריחה עדין יכולתי לחוש בו על העור. גם כאן הריח עדין ומתפוגג מהר והתחושה הנותרת לעור נעימה מאד. אני שמה לב להבדל בעיקר לאחר שטיפת הפנים בבוקר, כאשר עוד לפני מריחת הקרמים העור מרגיש מלוחח ונעים.

רוצות גם אתן להתלהב? צרו עימן קשר דרך האתר

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...