יום רביעי, 28 בנובמבר 2012

Decleor

חברת הקוסמטיקה האהובה עלי de jour  הינה חברת דקלאור הצרפתית עליה כבר כתבתי פה מספר פעמים בעבר. אל החברה התוודעתי לגמרי במקרה לאחר שגיליתי כי אסתי לאודר שבו לבצע ניסויים בבע"ח והייתי זקוקה לקרם לחות חדש לפנים. בדקלאור היה קיט התנסות שווה במיוחד, אני רכשתי, התלהבתי, ומאז כמות המוצרים הצהובים על שידת האיפור שלי רק גדלה. 

הפעם אני כותבת כדי לספר לכן על הקיט שהוציאה החברה לאחרונה ונמכר במחיר ממש שווה עד סוף החודש- 100 ש"ח בלבד, מה שיהווה הזדמנות גם עבורכן להתנסות ולהתאהב במוצרים. רק שימו לב: המבצע עד סוף חודש נובמבר מה שאומר שאתן צריכות להזדרז, והוא רק בסניפי סופר פארם, וגם שם לא בכל הסניפים, כך שכדאי להכנס לאתר ולמצוא את הסניף הקרוב אליכן בו מוכרים את מוצרי החברה.

המארז, שזכה לשם הכה חמוד try me- love me כולל 5 מוצרי טיפוח לפנים מסדרת הידרה פלורל  ומיועד לכל סוגי העור ולכל שכבות הגיל השונות: חלב פנים 15 מ"ל, מי פנים 15 מ"ל, תמצית ניירולי (סרום) 5 מ"ל, בום אסנסיאל 5 מ"ל וקרם הידרה פלורל 15 מ"ל

חומרי הניקוי היו הפתעה טובה- חלב הפנים מיועד גם לעיניים ומסיר בגבורה את האיפור העמיד בעיניים שלי מבלי לשרוף או להציק, וגם מי הפנים מאד נעימים על העור. 

עם תמצית הניירולי אני מקיימת יחסי אהבה-שנאה, מחד- הריח אלוהי, מנגד קשה לי מחשבתית עם הרעיון של מריחת שמן על עור הפנים, וגם במסאזים אני תמיד נמנעת משלב זה בטיפול. אבל, לצורך דיווח על המוצרים עבורכן התגברתי על עצמי, ובשבוע האחרון הקפדתי למרוח כל יום, ואפילו ללכת לפי ההדגמה שקיבלנו: לשפשף טיפה-שתיים בכפות הידיים (לחמם את השמן) להריח, כי האני מאמין של החברה דוגל בטיפול ארומה תרפי, ואז למרוח על הפנים בעדינות ע"י לחיצת הידיים אל הפנים והצוואר.
ובכן? לא כזה שומני, ואפילו די נעים, ובהחלט גרר מחמאות מהסביבה על העור הזוהר שלי, שיוחסו בחלקן לכך שההריון 
עושה לי טוב, מה שנכון

הקרם לחות  נחמד, אבל אני מעדיפה את קרם הלחות מסדרת ה-source d'eclat, המרקם של היידרה פלורל סמיך יותר והספיגה איטית יותר.

והבום- אהבתי הגדולה. זו בעצם משחת הקסמים לשעות הלילה (balm באנגלית). מוציאים כמות מזערית, מחממים בידיים ומורחים על הפנים מתחת לקרם הלחות. התחושה- אלוהית, והעור נראה כל כך זוהר ויפה. החסרון היחידי זה שאחרי שמתאהבים במוצר מגלים את המחיר שלו, ואף מסקרה לא עמידה דיה לעמוד בדמעות שמגיעות לאחר מכן... אבל זו בהחלט השקעה שווה

במקביל השיקו בחברה עוד כמה מוצרים שנראים ממש שווים, ואני מאד מקווה שבקרוב אוכל להתנסות ולספר לכם גם עליהם, יש למה לצפות!

2 תגובות:

  1. לא רוצה לבאס... אבל דקלאור שייכים לשיסיידו, שעושים ניסויים בבע"ח :(

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי ביאסת, אבל זה לא באשמתך... הכל בגלל האסייתים, והגלובליזציה, ונראה שאין מנוס אלא לרכוש רק מחברות קטנות

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...