יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

יפה לך עירום!

ולפני שכל הפמיניסטיות יקפצו עלי, פוסט זה לא בא לעודד נשים להתערטל, אלא לספר לכן על הקוקלציה האחרונה שהוציאו בדיור, ועל המייק אפ החלומי החדש שלהם- DIORSKIN NUDE
את המייק אפ מייצגת, כמו תמיד, נטלי פורטמן ההורסת, בלוק נקי נקי וסקסי בטירוף, כזה שמדגיש מעט עיניים, אבל נותן בעיקר למשחקי מרקמים בעור הפנים לדבר.

מי שמכירה אותי יודעת שאני די שומרת נאמנות לDIOR SKIN FOREVER, ואפילו טרטרתי חברה טובה (תודה, חן) ברחבי ניו יורק בחיפוש אחר המייק אפ במחיר סביר יותר (היא מצאה, אגב, ולא היתה מאושרת ממני). המרקם המשגע, הכיסוי הקליל, הגימור מעורר הקנאה. כמעט כל לקוחה שמבקשת ממני המלצה למייק אפ שומעת עליו, ובצדק, ועכשיו בא אחיו הצעיר ומנסה לגנוב את הבכורה.

גם ה-NUDE מתהדר בSPF 15, אם כי ללא תוספות ה+++ של אחיו הבכור (תוספות המעידות על עמידות לזיעה, מים ועוד משהו).  והוא מתיימר לספק אפקט של עור נקי, חסר איפור לכאורה ועם זאת בעל מראה מושלם וזוהר.

פורמולה חדשה המועשרת ברכיבים טבעיים אמורה להבטיח לנו עור זוהר ויפה בכל תאורה, ע"י שימוש בפיגמנטים המדגישים את האור הטבעי של העור, טקסטורה אשר נטמעת בצורה מושלמת בעור הפנים ומים מינרליים אשר מוסיפים זוהר וגמישות כמו גם תורמים לאיחוד גוון העור (מי ידע שלמים מינרלים יש באמת סגולות כאלה)

ולמי המייק אפ הזה מיועד? לאלה, כמוני, שאינן מעוניינות בכיסוי מלא, אלא מעדיפות כי העור הטבעי שלהן יראה מבעד למייק אפ, ובעצם מחפשות האחדה של העור ואת הזוהר ההוא, שגורם לאחרים לחשוב שהרגע חזרת מחופשה מפנקת ומלאת מנוחה (כן, בטח, בחודש שביעי ועם זאטוטה חסרת מנוח...)

מלבד מייק אפ נוזלי, בסדרת הניוד החדשה של דיור השיקו גם פודרה דחוסה ושימר (שלא יצא לי לנסות אבל אני בהחלט מקווה שיצא, וזה המקום לומר לכל חבריי ואוהביי- ילדה שניה, יש לנו כל מה שצריך עבורה, במקום צעצועים ובגדים לה, פנקו את אמא שלה!)

הגוון שקיבלתי, הוא לצערי כהה מדי בגוון אחד מהגוון שלי, מה שהקנה לי מראה שזוף. לא סוף העולם, אבל כנראה שהמייק אפ ימתין לי לחודשי הקיץ (או לחופשת הלידה אז אבלה לי בבתי קפה בבקרים), ועדין התהלכתי עימו כל היום, מרחתי שכבה דקה מהרגיל עקב הבדלי הגוון, ועדין העור נראה טוב יותר, מואר יותר, זוהר יותר, חלק יותר (ועדין ראו את מיליוני הנמשים שלי, כמו שאני אוהבת)

התמונה לשיפוטכן, הגוונים יצאו מעט מוזרים (גם של השיער, לא רק של העור) אבל תראו איזה יופי העור נראה:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...