יום שבת, 3 בנובמבר 2012

אוטוטו וחוזרים לשגרה

הבלוג סבל תקופת יובש קלה בשבועות האחרונים, וסלסלת המוצרים לסקירה כמעט ומתפוצצת מרוב עבודה שממתינה לי.
אז למה אתן לא קוראות פוסטים חדשים? מכמה סיבות

ראשית, כי הייתי בחופש בחו"ל. כמאפרת כלות, אינני יכולה להרשות לעצמי לצאת לחופש בתקופת הקיץ והחגים, כמו רוב העולם, ועלי לחכות עד שעונת החתונות תתקרב לסיומה כדי למצוא כמה ימים פנוים מעבודה ולשריין אותם לטובת טיסה. תוסיפו לזה שהפעם ההריון גם הגביל אותי בתאריכים וחלון ההזדמנויות שלי התכווץ משמעותית.

שנית, עבדתי על כמה פרויקטים אחרים, כמו מדריך היופי המושלם לכלות, שמיועד אומנם לכלות אבל יכול להועיל לכל מי שרוצה לראות שינוי עצום במראה העור, הפנים והשיער בזמן קצר יחסית. אחרי שתסיימו לעקוב אחרי הטיפים במדריך, אתן מוזמנות לקבוע תור אצל הספר שלכן ואצלי לסדנא אישית ולהשלים את המהפך. המחמאות לא יאחרו להגיע.

ועל עיצוב של חומר פרסומי חדש לסטודיו, כי רק בגלל שאני יוצאת לחופשת לידה בקרוב לא אומר שגם הסטודיו יוצא לחופש, צוות הסטודיו ימשיך להעניק שירותי איפור ושיער לכל לקוחותינו, בין אם מדובר בכלות, מלוות, שירותי איפור ושיער לבוקים (בת מצווה, הריון או סתם בוק אישי) וסדנאות איפור.

ועל קורס השיער שסיימתי להעביר ממש ביום רביעי האחרון בסטודיו, ובדף הפייסבוק שלנו תוכלו להתעדכן בקרוב בתמונות מתוך הקורס.

ועל עוד פרויקט גדול וממש מרגש באופן אישי, משהו שמתבשל אצלי כבר כמה שנים וסוף סוף קורם עור וגידים, ואני מקווה שיצור מהפכה של ממש בתחום האיפור המקצועי בארץ. סקרנתי אתכן? מצוין! הפרטים בהמשך...

ולבסוף כי מוזת הכתיבה קצת נעלמה לי, ואני מחכה בסבלנות שהיא תשוב ותאפשר לי לחלוק עמכן את רשמיי מהמוצרים המדליקים בהם התנסתי לאחרונה.

אז עוד קצת סבלנות ואני חוזרת אליכן בכוחות מחודשים, מבטיחה

נשיקות
טל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...