יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

MALU WILZ

רגע לפני עמוד עשן הוזמנתי לאירוע מאפרים של חברת האיפור הגרמנית MALU WILZ ופורום המאפרים של BBEAUTY. אומנם לא היתה זו הפעם הראשונה ששמעתי על החברה, אבל זו כן היתה הפגישה הראשונה שלי איתה.


למי שלא שמעה על החברה קודם אספר שמדובר בחברת איפור מקצועי הפונה למאפרים ומכוני יופי, ומוצר הדגל שלה הינו מייק אפ הקמופלאז' שמסתיר את כל פגמי העור, ואפילו מחלות עור קשות וקעקועים.

באירוע עצמו הציג בפנינו מאפר הבית של החברה, ג'ובאני פסיאלו, שני לוקים בהשראת קולקציית הסתו שיצרו בחברה, והדגמה של יכולות המייק אפ המדובר.

מראה האיפור לעונה הקרוב על פי החברה נקרא Charming Blossom ומוגדר בחברה כשילוב של נשיות, חושניות וזוהר. ההגדרה המפוצצת הזו מתורגמת לגוונים עזים הן בעיניים והן בשפתיים בגווני הסגול, בהשראת פריחת הסתו (בגרמניה , מסתבר, אפילו בסתו פורח).


התרגום ללוק בזמן האירוע
הלוק עצמו
אם הלוק הראשון היה לוק ביוטי קלאסי שכל מאפרת יכולה לאמץ עבור לקוחותיה, הלוק השני היה יותר פאשן, עדין ניתן לאימוץ, אבל נועד בעיקר לפתוח את הראש, להראות טכניקות עבודה, ולהזכיר לנו שיש עולם אופנה גדול ובועט מחוץ לארצנו הקטנטונת


 ולבסוף הדגמה באמת מרשימה של יכולות הקמופלאז על אשה הסובלת מויטליגו . התמונות מדברות בעד עצמן, אך חשוב לציין, שלא יהיו אשליות, לכיסוי טוב יש מחיר בדמות שפכטל על הפנים. אם תשאלו אשה הסובלת מבעיות בעור, היא תאמר שהמחיר זעום (וממילא יש נשים שבוחרות לשפכטל את פניהן על בסיס קבוע) ביחס לתמורה, וההרגשה הטובה של להסתובב מבלי שאנשים ינעצו בך מבטים ויתהו מה בדיוק קרה לפניך שווה זהב. אך לשונאות המראה המאופר, זה לא המוצר עבורן.



אירועי המאפרים הללו הם הזדמנות נהדרת למאפרים חדשים ולתלמידי איפור להתחכך ולהכיר מאפרים נוספים, ללמוד טכניקות חדשות ולהשתחרר מכבלי מה שנלמד בבתי הספר לאיפור בארץ. לנו, הותיקים, זה בעיקר הזדמנות להפגש עם קולגות וחברות שעקב אופי העבודה המאד עצמאי, שלא לומר בודד, של המקצוע, לא יוצא לנו לפגוש יותר מדי.



Malu wilz, להשיג –בבית גרנטיק-ויצמן 32 ת"א 03-6950004  בחנות הדגל של החברה : מוריה 118 חיפה, אצל המאפרות והקוסמטיקאיות המובחרות ברחבי הארץ, ובאתר החברה www.maluwilz-israel.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...