יום חמישי, 26 ביולי 2012

צבעים של קיץ

איפור כלות נועד להיות עמיד, מאד. השילוב בין מוצרים איכותיים, פורמולות עמידות במיוחד, וטכניקות מקצועיות מבטיחים כי האיפור יישאר עמיד גם בחום ובלחות של שיא הקיץ באזור החוף, ואפילו ישרוד את דמעות ההתרגשות. אבל גם לאיפור העמיד ביותר לא יזיקו טאץ אפים לפני החופה. לרוב מדובר רק בפידור קליל או שימוש בדפי פודרה שיספחו את הברק באזור ה-T, וכמובן בחידוש השפתון.
נכון, השפתונים העמידים מחזיקים שעות ושורדים נשיקות ואפילו שתיה ואוכל ברמה סבירה, אבל הם גם מייבשים בטירוף ועל כן אני, כמאפרת, בוחרת לרוב למרוח מעל שכבה של גלוס או שפתון לחותי שיתנו תחושה נעימה יותר בשפתיים.
הבעיה היא שמוצרים לחותיים אינם עמידים, ועל כן למרות שזה לא חובה, מומלץ לחדש את השפתון במהלך החתונה.
אם אתן מתלבטות איזה מוצר לרכוש, הכנתי לכן סקירה קצרצרה של כמה מוצרי שפתיים בגוונים קיציים ויפים ממגוון חברות:



Instant Sun Light click&gloss Clarins

האריזה מזכירה לי את הטוש אקלה האלמותי של איב סאן לורן. מדובר בשילוב בין שפתון לגלוס, עם SPF 6, ומריחה קלה עם מברשת נוחה באופן מפתיע. אני אוהבת את גוון מספר 2 שהוא אפרסקי ומושלם לקיץ ולכלות בכלל. קליל, נעים ורק מעט דביק (בכל זאת גלוס)
מכיל 1.6 מ"ל.
ניסויים בבע"ח: מתוך האתר של קלרינס:


Vegetal, not animal

In 1987, Clarins was the first French company to ban animal testing. Since plants are an incredible source of resources and infinite riches, Clarins also banned the use of cellular extracts of animal origin beginning in 1991.


















Glossy Lips PUPA


מדובר בעפרון-שפתון -גלוס הדומה מאד לצ'אבי סטיק אהובי של קליניק, המומלץ בפני עצמו. העפרון דק יותר בהשוואה לזה של קליניק ומצריך חידוד. הרוויה של הצבע טובה, וניתן לבחור מכיסוי קליל לחלוטין ועד לכיסוי בינוני פלוס.
גם כאן בחרתי את גוון 09 הכתמתם, אם כי הוא ספציפית מתאים יותר לקיץ ופחות לטעמי לאיפור כלות, שכן צבע כזה מצריך עיניים נקיות, וכלות לרוב מעדיפות להדגיש את העיניים (ולו רק כדי למנוע את ההתעסקות עם חידוש השפתיים לאורך החתונה, דבר שבולט הרבה יותר בצבעים חזקים). מאד לחותי ונעים על השפתיים.



ניסויים בבע"ח: זו התשובה של PUPA מתוך האתר שלהם:
Pupa has always been committed to complying with present and future choices of the legislator.Therefore, our finished products are not tested on animals, as prescribed by cosmetic regulations since 2004. 
We therefore voluntarily commit to follow the guidelines of the European community which recommend, for ethical reasons, to consequentially carry out in vitro tests and in vivo tests on human volunteers, under dermatologic control.
The in vitro test as a matter of fact can predict possible irritative damage, so that each human volunteer can then safely undergo the in vivo testing.
As far as the ingredients are concerned, we need to make a distinction: those that have been used for decades to prepare cosmetics, come along with a toxicological file that includes data relevant to animal experimentation carried out in the past, while for raw materials of new generation, from 2009 on, it is mandatory to substitute animal experimentation with alternative, scientifically verified methods.
Furthermore, from 2009 to 2013, it will also progressively become illegal to sell cosmetics containing ingredients that were tested on animals in countries outside the EU.   
In conclusion, notwithstanding the important steps forward that have been made in these last years, the exclusive use of alternative testing methods needs further commitment and development of scientific knowledge in order to guarantee all aspects of product and ingredient safety for customer protection, which remains the main priority.
Pupa and Pupa products have always been compliant with present and future choices of the legislator.


ובקצרה? הם לא מבצעים ניסויים  בבע"ח על מוצרים מוגמרים, הם כן משתמשים ברכיבים שנוסו בעבר על בע"ח (כמו רוב החברות), ומ2009 כל הרכיבים אינם מנוסים על בע"ח.



Effet 3D volume&shine elixir Bourjois

בניגוד למוצרים הקודמים, את הגלוס הזה קיבלתי מהחברה לצורך סקירה. מדובר בגלוס המתיימר להיות עמיד לשמונה שעות, דבר שלא יצא לי לבחון כי אני נהנית לחדש את השפתיים מדי שעתיים-שלוש (כן, סוג של סטיה). מברשת דקיקה מדי לטעמי, מה שמאריך את המריחה, אבל מקל על הימנעות מ"בריחה מהקווים". הגוון הוא 46, ורוד חזק וקייצי במיוחד שיכול להשתלב יפה גם באיפור כלות, בשכבה עדינה יותר, וגם בפני עצמו כגונב תשומת הלב עם רוויה טובה יותר של צבע. 5.7 מ"ל הופכים אותו לרכישה משתלמת, והוא אף אינו מכיל פרבנים
ניסויים בבע"ח: מתוך אתר החברה:

Are your products tested on animals?


No, our products are not tested on animals.


תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...