יום רביעי, 11 ביולי 2012

Givenchy Play for her Arty Color Edition

מודה ומתוודה אני סאקרית של גימיקים מטופשים, וגרוע מכך, אני חולקת חיבה עזה למדבקות יחד עם בתי בת השנתיים.
ועוד אספר לכן ששתי הערים האהובות עלי בעולם כולו הן פריז וניו יורק, ערים שהרגליים שלי עדין זוכרות את המתאר שלהן, שאני יכולה להסתדר בהן גם ללא מפה (זה נכון לעוד כמה ערים ברחבי העולם אבל הן לא מלהיבות אותי כמו השתיים הללו), שאני מוכנה בכל רגע נתון לקחת ארנק ודרכון ולטוס אליהן, רק צריכה מישהו יממן לי את הכרטיס.

ולמה אני משתפת אתכן במידע הלא הכרחי הזה? כדי שתבינו את ההתלהבות שגרמה לי לשבת ולכתוב על מוצר ביום בו קיבלתי אותו, מעשה נדיר ביותר אצלי,שמשתדלת לעבוד לפי שיטות ניהול מלאי שלמדתי בשיעורי החשבונאות- FIFO (first in first out כדי לשמור על הוגנות וסדר.

אז מה בעצם כל הסיפור?
הבושם PLAY של ג'יבנשי אינו בושם חדש, אם אינני טועה הוא הושק כבר ב2010, והייחוד שלו מעבר לריח הוא באריזה שמזכירה לי יותר מהכל פלאפון חכם (יענו SMART PHONE).

הגירסא שאני קיבלתי המתהדרת בשם Arty Color Edition מגיעה בצבע לבן ונקי שאמור להזכיר קנבס (אוי כמה אני אוהבת לצייר), ובצירוף דף מדבקות (כן התלהבתי מזה כמו ילדה!) שעיצב אמן העיצוב הגרפי אנדרה סרביה בהשראת שתי הערים האהובות עלי- פריז וניו יורק. את המדבקות יכולה כל לקוחה להדביק על הבקבוק וליצור לעצמה בושם הייחודי רק לה (ולא נכנס לסטטיסטיקות על מגוון אפשרויות העיצוב השונות בפועל ברשותכן)

הוראות שימוש
המדבקות המעוצבות
וזה היה כיף! התחלתי עם המדבקות עוד לפני שבכלל חשבתי על להריח את הבושם, ורק אחרי שעיצבתי את שני צידי הבקבוק, צד לכל עיר אהובה, התפנתי לבחון את תוכן הקנקן.

Let's hear it for New York
ומה בבקבוק?
J'aime Paris
ריח טוב, טוב מאד אפילו, רענן, נעים, מהזן שאני מוצאת את עצמי מסניפה שוב ושוב לאורך היום.
הניחוח הוא עצי וארצי, מבוסס על עץ האמיריס ועל עץ שמקורו בקריביים (נכון שהפוסט הזה עושה לכן חשק לחופשה?) ונקרא בפי המקומיים גם sandal wood וידוע בזמן הבעירה הארוך והמענג של שמניו החיוניים (essantials oils). האמיריס  נותן ניחוח קטיפתי ומתקתק, ואפילו מעט מוסקי, ועם זאת אני מצאתי בו משהו מאד צעיר ורענן ואפילו מעט חמצמץ. העובדה שהוא לא מכיל וניל הוא בשורה משמחת בעיניי שכן המתיקות מעודנת יחסית ומתאימה לכל שעות היום.

התו העליון מכיל פלפל ורוד ופריחת תפוז ששבו אותי מההרחה הראשונה
התו האמצעי מכיל סחלב, עץ האמיריס ופרח הטיארה, שהיות ולא הצלחתי למצוא את שמו בעברית אני מצרפת תמונה, ואם מישהי מזהה אשמח שתעירו את עיניי

ותו הבסיס מכיל סנדלווד, פאצ'ולי, פולי טונקה ובנזואין

הבושם נמכר בחנויות ב40% הנחה ממחירו המלא והלא זול בכלל 510 ש"ח, כך שהמחיר הופך למשתלם והבושם מומלץ בחום.

בשמי ג'יבנשי, כך גיליתי, שייכים לקבוצת לואי ויטון, יחס עם מותגים נוספים שאני מאד אוהבת כמו בשמי דיור , מייקאפ פוראבר, גרלן ובנפיט, ובאתרם כתוב כי הם אינם מבצעים ניסויים בבעלי חיים. את מי שמעניין לקרוא יותר ניתן לקרוא את מדיניות התאגיד בנושא בכתובת הזו






לצערי לא מצאתי את הוידאו המלווה את ההשקה ביו טיוב או בכל מקום אחר באינטרנט, ואינני מצליחה לעלות אותו כאן, אבל אני מצרפת קישור לסרטון בDROP BOX בתקווה שזה יעבוד.




תגובה 1:

  1. חמוד . כשהייתי קונה היה לי אוסף מדבקות ענקי! והוא עדיין שמור איפשהו. לגבי ערים, לצערי באני חייבת כל היום להסתובב בארץ ותאמיני לי, מפות הן דבר חשוב, במיוחד בערים של הפרברים שמחוברות זו לזו עד שאי אפשר לדעת מי מתחילה והיכן. בשבוע שעבר הייתי בחולון והסתובבתי שעות עד שנכנסתי לסטימצקי וביקשתי מפת חולון. למרבה הבושה לא היה להם..חחח..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...