יום חמישי, 26 ביולי 2012

סדנת איפור למען עמותת "הכלבים שבצל"

אני מניחה שכבר יצא לכן להבין עד כמה ההולכים על ארבע קרובים לליבי, ואני רוצה לספר לכן על עמותה נפלאה שעושה המון כדי להציל כלבים מהסגר והמתה והכל בהתנדבות.
אף אחת מהנשים הנפלאות בעמותה לא מקבלת על זה שקל, להיפך, הן מוציאות על הכלבים הון מדי חודש מכיסן הפרטי בניסיון לקיים את העמותה ולהציל את הכלבים ממה שהוא ככל הנראה מוות בטוח.

את פוזי, הכלב השני שלנו, אימצנו מהן. הן פרסמו תמונה שלו בדף שלהן, וסיפרו כי ניצל מהמתה בהסגר ליד ירושלים. אני ראיתי את התמונה והתאהבתי, ומאז הפוחד הוא בן בית המחלק ליקוקים לכל מי שמתהלך בנעליים פתוחות.

בישראל מומתים מדי שנה כ150,000 כלבים בריאים, פשוט כי אין מי שיאמץ אותם. כן, תקראו את זה שוב, מאה וחמישים אלף יצורים חיים נרצחים ללא שום הצדקה.

אז אני לא הולכת להטיף פה על חשיבות העיקור והסירוס, ועל למה כדאי לאמץ מעמותות ולא לקנות מחנויות או ממגדלים פרטיים, אני רוצה להציע לכל אחת ואחת מכן הזדמנות לתרום לעמותה, שעומדת בימים אלה על סף קריסה, ולקבל מתנה שווה בתמורה.

במה מדובר? בעוד כשבועיים, ב8/8 ב20:00 אקיים בסטודיו שלי סדנת איפור קבוצתית. לסדנא מוזמנות נשים אשר יראו שהן יפות מבפנים לא פחות ממבחוץ, ויתרמו 80 ש"ח או יותר לעמותת הכלבים שבצל.

האיפור, הכיבוד והאווירה- עלי. הסיוע בהצלת הכלבים- עליכן!


לא יכולות להגיע באותו יום? יקר לכן? ועדין אתן רוצות לעזור. העמותה משוועת לתרומות של מזון לכלבים לא פחות מלתרומות כספיות. תרומה של כל סכום תסייע להן, וכך גם תרומה של שקי מזון (לא חייבים יוקונובה, גם דוגלי משביע כשרעבים).

רוצות לעשות יותר? לעמותה אין מקום משלה, הכלבים מוחזקים בבתים אומנים ובפנסיונים (ופנסיון למקרה שתהיתן זה עסק יקר). אתן מוזמנות לשמש בית אומן לאחד מכלבי העמותה. כל ההוצאות הרפואיות על חשבון העמותה, וגם אוכל במידת הצורך, חום ואהבה באחריותכן.

ועכשיו התרומה הפכה לשווה עוד יותר, סטודיו טלי פלד הירושלמי יפנק את משתתפות הסדנא בצללית אבקה מקולקצית הסטודיו, מתנה שווה במיוחד!

רוצות להרשם?
צרו איתי קשר במייל ואסביר לכן כיצד להעביר את התרומה ישירות לעמותה 
רוצות להכיר טוב יותר את העמותה, לחצו כאן לעמוד הפייסבוק שלהן
לדף הסדנא בפייסבוק

3 תגובות:

  1. שאפו על העשייה החשובה!
    ביג לייק ובהצלחה!
    מקווה שתאספי המון כסף לעמותה :-)

    השבמחק
  2. כל הכבוד! איזה כיף לקרוא את הפוסט הזה, עשית לי את היום :)
    לצערי לא אוכל להגיע, אין לי אוטו ואין לי איך להגיע לבורגתה...
    אבל אני כבר עכשיו תורמת כסף לעמותה הנפלאה הזאת ולבנות המדהימות האלה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...