יום שלישי, 24 ביולי 2012

NIVEA

שני מוצרים של חברת ניוואה הגרמנית נחתו על שולחני. אני מניחה שאין אשה שלא היה לה בשלב זה אחר את קופסת הפח הכחולה עם הקרם הרב שימושי של ניוואה, ועל כן אוותר על הכרות עם החברה ואעבור ישר לסקירת המוצרים

המוצר הראשון הינו קרם פנים של ניוואה, העונה כמה מפתיע לשם NIVEA VISAGE והינו חלק מסדרת pure&natural
ניוואה, כמו חברות רבות הצטרפה לגל הירוק והאקולוגי שהפך לכל כך אופנתי בשנים האחרונות, וממתגת את הסדרה החדשה תחת ערכים של מחזור, שמירה על אורך חיים בריא והמנעות מצריכת כימיקלים.
כפועל יוצא מוצרי הסדרה החדשה אינם מכילים לא פרבנים, לא צבענים, לא סיליקון ולא שמנים מינרלים, אריזת המוצרים מתמחזרת, אין יותר עלון מידע מצורף וגם על ציפוי הצלופן ויתרו (אל דאגה יש שומר טריות והיגיינה בקופסה עצמה)

ומה יש במוצרים? בעיקר שמן ארגן, אלו-ורה וקמומיל.

אני כאמור קיבלתי את קרם הפנים לעור רגיל/מעורב. בחברה מספרים כי הקרם מתאים גם לעור רגיש ומותיר את העור רך, חלק ולחותי ל24 שעות.

ומניסיוני? בניסיון ראשון הקרם הרגיש לי כבד ועשיר מדי עבור ימות הקיץ האיומים, אבל הופתעתי לטובה, הקרם נספג במהירות והעור אכן נשאר רך ונעים למגע ללא התחושה המעיקה של משהו המרוח על העור. רק חבל שהקרם אינו מכיל מסנני קרינה, ועל כן מחייב למרוח קרם הגנה בנפרד. ישמר ככל הנראה לימות החורף.

80 ש"ח במקום 160 ש"ח במחיר השקה ל50 מ"ל ואורך חיי מדף של 12 חודשים

המוצר השני הוא יותר גימיק, מדובר במהדורת אספנים מוגבלת של הקרם המוכר NIVEA SOFT. את האריזות הנחשקות עיצבה מעצבת האופנה בריטית ניקולה דה מיין, כשמקור ההשראה העיקרי היה, איך לא, הטבע.
האריזה שאני קיבלתי

המהדורה המוגבלת כוללת שלושה עיצובים:
זו שאני קיבלתי, bird journey בהשראת יונק הדבש.
flower dreams בהשראת פתיתי שלג
וbutterfly reflection בהשראת כנפי פרפר ומוטיבים בסגנון פסיכודלי אלה-שנות-השישים
ולמי שלא מכירה את הקרם, מדובר בקרם רב שימושי לפנים, לגוף ולידיים (מה שאצלי מייעד אותו לגברים, אני נהנית להתפנק עם שלושים קרמים שונים), המכיל שמן חוחובה וויטמין E. הקרם נספג במהירות ומותיר עור חלק ורענן.


והשוס הגדול? המחיר, 30-40 ש"ח ל200 מ"ל


ולא שוכחת, ניוואה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח. מצרפת לינק למכתב תשובה רשמי של החברה לשאלה זו , כן ירבו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...