יום שלישי, 3 באפריל 2012

Hydra Sublime Beauty Mask by GA-DE

חברת ג'ייד הישראלית השיקה מסכת לחות חדשה מסדרת hydra sublime, המסכה המוגדרת כמסת לחות ויופי אמורה לסייע בהגברת הלחות בעור, בשמירה על מיצוקו ובהשבת הברק הטבעי והחיוניות, וזאת באמצעות שפע של תמציות צמחים.

המסכה מיוצרת בשוויץ, ומהדרת במרקם שבין ג'ל לקרם, קליל מאד, קליל ממה שציפיתי ממסכה, מה שמוביל אותי להפתעה השניה, הוראות השימוש מזכירות קרם לחות ולא מסכה, שכן התבקשי למרוח שכבה דקה, ולעסות עד לספיגה מלאה, והשימוש יכול להיות על בסיס יומיומי (דבר שצוין בקומיניקט אבל לא מצוין על האריזה).

ובאמת גם התחושה היתה של קרם לחות, קרם מוצלח, שנספג מהר ומשאיר עור רך, אך עדין התחושה היתה דומה יותר לשל קרם לחות משל מסכת לחות. אז אולי הבעיה היא בהגדרות, ומי ששוקלת לקנות את המוצר כדאי שתעשה תיאום ציפיות, כמסכת לחות, המוצר מאכזב, שכן אין פה אפקט מיידי, בוסט של לחות, אבל כקרם לחות יומיומי מדובר במוצר מוצלח עם מרקם נעים ביותר, ספיגה מהירה, ותוצאה נעימה למגע.

עוד אציין לטובה את העובדה כי המוצר נטול פרבנים, ולרעה את הריח, מתקתק, ומעט "זקן", הייתי מעדיפה ניחוח עדין יותר או מוצר בלי ניחוח בכלל.

כמו כל מוצרי החברה, המוצר לא נוסעה על בע"ח, וניתן להשיגו תמורת 150 ש"ח ל75 מ"ל לפני הנחות.

תגובה 1:

  1. ואו זה מדהים. כל הביקורות על המוצר הזה ציינו את הריח הסבתאי שלו. באסה.. מעניין אם חברת ג'ייד שמה לב לביקורת הזו בכלל. ביולי אוגוסט תחזית מזג אוויר כזו לחה וחמה שאני מעדיפה קרמים בלי ריח בכלל וטבעיים יותר.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...