יום שלישי, 10 באפריל 2012

בובי בוא(י), בובי (אל) תלך(י)

למי שאין לו ילדים הכותרת הזו סתם נראית תמוהה, למי שיש ודאי מזהה את שמו של אחד הספרים של אמי רובינגר- בובי בוא, בובי לך.
ולמה אני כותבת על ספרי ילדים בבלוג איפור? ראשית כי הקטנה בחופש, מה שאומר שאני מקריאה לה ה-מ-ו-ן סיפורים כל יום ונקצת נדפק לי המוח, ושנית כי זה קצת קשור לנושא הפוסט- עלייתה המבורכת ארצה של בובי בראון.

ולא, אני לא מדברת על הבעל  לשעבר המתעלל של ויטני יוסטון ז"ל, אלא על חברת האיפור שהקימה המאפרת בובי בראון.
לבובי בראון פילוספויה מעניינת בכל הנוגע לאיפור ויופי, אחת שאני מאד מזדהה איתה ומשתדלת ליישם גם בעבודתי.
בגדול? היא טוענת שנשים לא צריכות הרבה איפור כדי להראות טוב, ושכולנו יפות. מסר מעולה, לא?
ובמילותיה של בובי:



מותג האיפור בובי בראון הוא חלק מתאגיד אסתי-לאודר, וככזה יש לו, לצערי הרב, מקום ברשימה השחורה של ארגון PETA,  כמי שמבצעים ניסויים בבע"ח.

ואחרי שהבהרתי את זה אני נאלצת להלל את המותג, פשוט כי מגיע להם...

כרגע את מוצרי בובי בראון ניתן לרכוש רק בקניון רמ אביב בחנות שהם פתחו, בעתיד אני מקווה שהם יתרחבו ויהיו זמינים בכל הארץ. בערב ההשקה הוזמנו לכיתת הלימוד הקטנה שנמצאת בגב החנות, שם הדגים לנו המאפר הראשי של החברה, אדוארדו, (שעובד לצד בובי עצמה, שלא יכלה להגיע),  על כוכבת מעושרות, דפנה,  את משנתה של בובי על איפור פשוט, מהיר, מהיר וקל לביצוע.


אדוארדו הדגים לנו בהרבה חן והומור את אופן התאמת ומריחת המייק אפ, הקורקטור והקונסילר. גם זה חלק ממשנתה של בובי, לתקן ולא סתם להסתיר את הפגמים. הוא חשף בפנינו את סדרת מוצרי הטיפוח של בובי, והדגים איפור מעושן בקלילות, שעלי להודות שפחות אהבתי על דפנה. לטעמי היא נראתה טוב יותר לפני שהוא איפר את עיניה.

ומה לגבי המוצרים של בובי?

ובכן נתחיל בWISH LIST שלי: פלטת המייק אפים, הקונסילרים והקורקטורים של בובי:

הפלטה הזו, אשר יוצאת מדי תקופה עם שינויים קלים, היא החלום הרטוב שלי כרגע. המרקם של המייק אפים מאד מוצלח, וההיצע של הגוונים של הקורקטורים ושל הקונסילרים עונה לחלוטין על הצרכים שלי. המחיר קצת פחות, 250$, ואין הנחות (ואני לא רוצה לחשוב כמה זה יעלה בארץ). אם מישהו מאד אוהב אותי הוא מוזמן לרכוש לי אחת כזאת, הגרסה העדכני צפויה לצאת בסתו, ובדיוק אז גם יש לי יומולדת

מה משביא אותי להערה על המחירים, בניגוד לשמועות שהתרוצצו, החברה בארץ החליטה לא להסחף עם המחירים, והמחירון כאן דומה למדי לזה שבאירופה, אז כן, עדין יותר זול בארה"ב, אבל אם לוקחים בחשבון את העמלות, תוותרו על לרכוש את בובי באירופה ורכשו כאן בארץ. הבאסה היחידה- אין הנחות מאפר, לפחות לא בשלב זה.
טווח מחירים? הקונסילר עולה סביב ה130 ש"ח, מייק אפים 200 ש"ח, לא זול אבל גם לא נורא, וללקוחה הפרטית (שנראה שבעיקר אליה החברה מכוונת) המחירים לא יותר יקרים מיתר ההיצע בשוק.

מי שמכיר אותי יודע שיש לי כהות תמידית תחת העיניים, תוצאה של גנטיקה לא ממש מוצלחת ושינה ממש גרועה בלילות, מי שראה אותי לאחרונה ודאי הבחין בשיפור, אבל לצערי זה לא נובע משיפור באיכות השינה, פשוט התחדשתי בקונסילר של בובי.

רכשתי את הקורקטור בגוון light bisque ואת הקונסילר (המגיע גם עם פודרה לקיבוע) בגוון sand כאשר הפודרה היא pale yellow
וזה משהו שכדאי לקחת בחשבון, בובי מאמינה שהתת-גוון חייב להיות צהוב במייק אפים, בקונסילרים ובפודרות. זה נכון לגבי רוב האוכלוסיה, אבל יש יוצאות דופן, מי שמאד ורודה מטבעה תראה מסכתית עם מייק אפ צהבהב.

עוד מוצר שמאד אהבתי הוא צלליות הקרם של בובי, מבחר צבעים עצום, ובשני גימורים: מאט ומטאלי. לא רכשתי כי המחיר גבוה לטעמי, ויש חלופות זולות יותר וטובות לא פחות בחברות אחרות, אבל אם במקרה התאהבתן בגוון ספציפי, האיכות נראית מעולה והעמידות הרשימה אותי כששיחקתי עם הצבעים בחנות.

וכמובן מוצר הדגל של בובי, השימר בריקס, פלטות שימריות ללחיים המכילות כמה צבעים, ניתן להשתמש בכל אחד בנפרד, אבל המטרה היא להשתמש בכולם יחד. לי יש שתיים, אחת שרכשתי בעבר ואני חורשת עליה בתיק המקצועי, ואחת שקיבלתי בהשקה, נוצצת בהרבה מרעותה, ואף עם צבע בולט יותר.

השימר בריק הראשון שלי, בגוון נקטר
וסווטצים:



התוספת החדשה לתיק בגוון רוז
וסווטצים:

5 תגובות:

  1. מאוד מעניין אותי עניין הקורקטור - האם כאשר מניחים מעליו את הקונסילר הוא לא נמרח? נראה לי נורא מוזר לשים שני מוצרים קרמיים אחד על השני בצורה הזו ובמיוחד מתחת לעיניים...

    השבמחק
  2. ההנחה מעל היא בטפיחות, ועל כן זה לא נמרח. אני חייבת להודות שגם הייתי סקפטית בהתחלה וגם המרקם הריע אותי, פחדתי שזה יצא נורא כבד, אבל התוצאות בשטח מעולות

    השבמחק
  3. סיקגרנת אותי על הקורקטור, אלך לחנות לנסות בעצמי...

    השבמחק
  4. גם לי תמיד מדביקים את הצבע הצהבהב ואנחנו הישראלים שאנחנו יותר עם מעורב עדתית יותר מעם שיש לו צבע עור אחיד אני מתקשה למצוא את הגוו המדויק. כי אני לא בהירה כמו הארופאיות, אבל אני גם לא כהה כמו ארצות ערב. ולמרות זאת תמיד דוחפים לי את הצהוב. אז הפעם אני הולכת לנסות בהעזה האם הגוון הורוד יותר מתאים לי מהצהוב. לא חשבתי אף פעם לנסות, אבל מקריאת הפוסט באה לי ההארה. אני אנסה ואראה אולי תבוא לי הישועה לצבע מייקאפ קונסילר מדויק עם גוון ורוד.נראה. אף פעם לא ניסיתי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...