יום שני, 23 באפריל 2012

איפור בצבעי הדגל

לרגל יום העצמאות ה-64 של מדינתנו הקטנה, החליטו בסופט טאץ' לצאת באקט פטריוטי ולהציע לנו, הלקוחות, מגוון פריטי איפור בצבעי הדגל.
בין המוצרים צלליות מונו ודאו (נחשו לבד מה זה אומר) בגווני כחול ולבן, ועפרונות עיניים , ביניהם אף עפרון מנצנץ ועמיד במים, למי שחוגגת את יום העצמאות בבריכה או בים.

אני קיבלת להתנסות את אחת מצלליות הדאו שלהם, בגווני כחול-וטורקיז הנקרא, כמה מפתיע, 22 blue& turquoise
משום מה החבילה נשלחה אל בית הוריי ולא אלי, וכנראה שכאשר הדוור דחף אותה לתיבת האריזה מעט נקרעה, כך יצא שאחותי שזפה עיניה בצללית עוד לפני, ואני קיבלתי טלפון על כך שקיבלתי צללית משגעת עבורה (!) ושאני צריכה ללמד אותה להשתמש בה ולתת לה אותה כמתנה.

מיותר לציין שהייתי סקרנית לדעת ממה היא כל כך מתלהבת...

האריזה הינה שחורה, עם חלק עליון שקוף המאפשר לראות את גוון הצלליות, ועטיפת פלסטיק היגיינית, וכמובן הכיתוב של שם החברה. מאחור יש רשימה של מרכיבים, סמל הארנב ושם החברה המייצרת אך לא ארץ הייצור או תוקף, וחבל לטעמי.

הגוון הבהיר מבין השניים מעט מנצנץ, ואילו הכהה יותר (שאינו כהה כמו שהוא נראה בקופסה, אך עדין מלא פיגמנט) בעל גימור סאטני יותר. שני הגוונים עם רוויה טובה של הצבע, מחזיקים יפה על העור גם ללא פריימר  ואינם מתפוררים או מתפזרים בהנחה.





הגוונים עצמם יפים, אם כי הבהיר הוא מעט בנאלי לטעמי, תכלת שמיים מצוי, הכהה דוקא מיוחד, מזכיר לי את צבע המים בפרובנס (אחח געגועיי לחופשה)



סה"כ הפתיעו אותי, התרגלתי לא לצפות לאיכות בצלליות "עממיות", לרוב הרוויה של הפיגמנט לא טובה, או לכל הפחות לא אחיזה בין צלליות שונות באותו מארז, ואילו כאן קיבלתי צללית ממש לא רעה, ובעלות של 67 ש"ח לפני הנחות (ובד"כ יש 1+1) אני בהחלט יכולה להמליץ ללקוחות שלי ללכת לבחון את שאר המגוון בסדרה ולקנות א הצללליות הללו כפתרון לשימוש אישי למי שלא ששה להוציא סכומים גבוהים על צלליות.


מה דעתכן? האם אתן מאלה המשעממו, כמוני, שמתאפרות (כמעט) רק בגוונים נייטרלים או שתעזו להתאפר גם בכחולים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...