יום ראשון, 22 באפריל 2012

שבוע האופנה לכלות

אם אתן לא מתחתנות בחודשים הקרובים כנראה שלא הייתן מודעות לכך, בל לפני כמה שבועות, במקביל לגמר האח הגדול, התרחש בנמל שבוע האופנה לכלות בחסות לוריאל פריז.


מצחיק אותי עד כמה המונח "שבוע" הפך לנזיל בתעשית האופנה בארץ, שבוע האופנה הישראלי נמשך שלושה ימים, ושבוע האופנה לכלות היה בסה"כ יומיים, אבל אם מתעלמים מהשם הפלצני, מדובר בתערוכת חתונות נחמדה, וכזאת שכלות עתיד צריכות לשקול לבקר בה בפעם הבאה.

אז מה בעצם היה שם? דוכנים של ספקים מתחום החתונות, החל במעצבי שמלות כלה, דרך מאפרי כלות, מעצבי שיער לכלות, וכלה במעצבי זרים ותכשיטים; תצוגות אופנה מתחלפות של מעצבי שמלות הכלה באיפור של צוותו של מיקי בוגנים ובעיקר הרבה סלבס ו-wannabe's שבאו לראות ולהראות.

אז למה אני הלכתי לשם? חובבת אירועים נוצצים שכמותי? בעיקר כדי לקבל השראה, וכי כמאפרת כלות חשוב לי להשאר מעודכנת באופנת השמלות (לרוב מספיק לי לשאול בשיחת הטלפון היכן הכלה משכירה/קונה את שמלתה כדי לדעת אם היא "מהכלות שלי" או לא)

בסופו של דבר האיפור והתסרוקת בחתונה הן רק חלק ממכלול של הלוק של הכלה, יחד עם השמלה, הנעליים התכשיטים ואפילו הזר. שמלת קצפת עם פייטים וזרקונים כנראה תגיע אם תסרוקת מפוארת וגדולה לא פחות, ואילו שמלות וינטג' מדליקות מתאימות יותר עם איפור מתוחכם ושיקי מאשר עם איפור צבעוני ומוגזם, ולי כמאפרת ומסרקת חשוב לדעת איך לשלב בצורה הטובה ביותר את האיפור והשיער ליצירת ה"וואו".

ומה ראיתי? אצל חלק ראיתי שמלות נשפכות, משחקים של בדים שקופים ואטומים, גזרות ישרות יחסית, קריצה לוינטג' (בעיקר שנות העשרים) ושמלות מהזן שנראות יפה רק על הדוגמנית (וגם זה לא תמיד).

אצל אחרים ראיתי שמלות עתירות בד, וראציות מתוחכמות יותר ופחות על הקצפות, סטרפלסים  לצד שרוולי תחרה עדינים, בדים מקושטים לצד בדים חלקים ונקיים.

ובקיצור? הכל מהכל, אף אחד לא המציא את הגלגל, וכל כלה תמצא משהו שיהיה לטעמה (ובתקווה שגם יחמיא לה), בין אם היא מחפשת צמוד או נפוח, מעוטר או נקי, מודרני, קלאסי או רטרו, הקולקציות מאד מגוונות, גם בין המעצבים השונים, אבל  גם, וזה החלק המפתיע בעיניי, בתוך ליין של מעצב אחד.


איך נראית/תראה/נראתה השמלה שלכן? שתפו אותי בדף הפייסבוק, אני סקרנית.
בחתונתי, במבט לאחור הייתי משנה הכל (חוץ מהחתן)
במבט לאחור, האם אתן מרוצות מהבחירה שלכן או שהייתן מתחתנות בשמלה אחרת?





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...