יום שישי, 6 באפריל 2012

אביב קיץ 2012 לפי מדינה מילאנו

כבר סיפרתי לכם שבין הטרנדים החמים לקיץ באיפור קיבל מקום של כבוד הטרנד המטאלי, ועכשיו גם חבר האיפור מדינה מילאנו מאמצת אותו, ומציגה לוק לביש בהשראה המראה המטאלי והצבע החם של העונה- כתום מנדרין.

בחברה מספרים כי הם אכן שאבו את ההשראה ממסלולי התצוגות וביקשו ליצור מראה נקי, אבל עם טוויסט של צבע.
הם ממליצים לאפר את העיניים עם צללית מטאלית בגוון חום-זהוב, לתחום את מעקה העין בעפרון בגוון ניוד, להוסיף הרבה מסקרה ולפזר ברונזר על הלחיים. הטוויסט כאמור מגיע מצבע השפתיים- כתום עז בגימור מאט.

קודם כל התלהבתי מהאריזה שהיא חמודה, עם קריצה לרטרו שאני מאד אוהבת.

הקופסה של הצללית עצמה מעוצבת בצורה קלאסית, עם חלק עליון שקוף, וחלק תחתון כסוף-מטאלי.


אני קיבלתי את הצללית המטאלית לסקירה, צללית מס' 12 שהיא במעין גוון נחושת (copper) חום-זהבהב-אדמדם הורס.
בצורתה מזכירה הצללית צללית אפויה, שכן היא בולטת החוצה ולא שטוחה כמו צלליות רגילות, אך במקרם היא משהו בין צללית דחוסה לצללית קרמית, מאד נימוחה, לא מתפזרת או מתגרגרת, בקיצור מרקם מעולה.

הפיגמנט עשיר ביותר, והצבע המתקבל במבחן האצבע נאמן למקור, מה שמבטיח שלא תצטרכו להאבק בצללית כדי להוציא צבע.


ללא פלאש
העמידות לא הלהיבה אותי, ללא פריימר מריחה קלה עם האצבע ומרבית הפיגמנט והברק נעלמים, אך מעל פריימר הצללית נראית מעולה ומחזיקה מעמד בצורה מרשימה.

עם פלאש, בתמונה האדמומיות נעלמת, במציאות זה יותר נחושתי
וההברקה? הורסת! אדמדמה-זהובה, זוהר מבלי להיו יותר מדי מנצנצת ובעיקר מעולה לא רק כצללית אלא גם להארות על הלחיים, במקום הברונזר המסורתי.

וכמובן, החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח

אני תוהה אם יש עוד צבעים בסדרה ואיפה הסניף הקרוב אלי ביותר...









תגובה 1:

  1. לא משנה מה, זה נדמה לי כאילו שתמיד יש ניאונים בקיץ.
    זאת רק אני ?!
    המודעה מאוד מזכירה לי את קולקציית הניאון מלפני כמה שנים של מאק...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...