יום ראשון, 15 באפריל 2012

DIAMONDS ARE A GIRL'S BEST FRIENDS

קיבלתי לסקירה שני מוצרים מסדרת היהלומים של חברת האיפור הישראלית ג'ייד. שני המוצרים יוצרו בשוויץ, ומוגדרים כתכשירים לעור קורן (radiance). עוד מציינים בחברה כי המוצרים לא רק שלא נוסו על בע"ח הם גם נטולי פרבנים, שתי נקודות לג'ייד.





הראשון הינו סרום, אשר לפי החברה מועשר באבקת יהלומים, ומסייע לחיזוק ומיצוק עור הפנים. בחברה מתארים את המרקם כקטיפתי, וממליצים למרוח אותו בוקר וערב לפני קרם הלחות.
בדיעבד הייתי צריכה לקרוא את ההוראות לפני, ואז מהר מאד הייתי מבינה שבחורה בגילי היא לא קהל היעד של הקרם הזה, אבל אני קוראת תוויות, ראיתי סרום, וניסיתי על עצמי (לא חכם באופן כללי), והתוצאה? שמן לי, מאד!

הסרום מאד עשיר, שזה מעולה אם יש לך עור יבש המשווע ללחות עמוקה, קצת פחות עם העור שלך חושב שאת עדין בשנות העשרה... והיות והוספתי חטא על פשע ומרחתי מיד גם את קרם הלחות מעל, נורתי עם תחושה כבדה ושמנונית במשך קרוב לשעה עד שהכל נספג, לא ממליצה על החוויה, אבל מוכרחה להודות שאחרי שהכל נספג החושה דוקא היתה רכה ונעימה, אם כי עדין מעט נוכחת מדי עבורי.

המראה של המוצר דווקא הרשים אותי לטובה, הבחירה בלבן וכסף במקום בזהב היא בחירה מוצלחת לטעמי, ואם היו בוחרים בזכוכית במקום בפלסטיק המוצר היה נראה ממש יוקרתי. תמוה בעיניי שעל המוצר עצמו מודפסות ההוראות באנגלית בלבד, שהרי החברה משווקת בארץ, והייתי מעדיפה לראות הוראות בעברית, גם אם זה נתפס כפחות יוקרתי...

החיסרון היחידי למוצר, לטעמי, הוא הריח, כבד ולא ממש נעים, "ריח של זקנות", שמעיק במקום להוסיף ועלול לגרום לקונה פוטנציאלית לפסוח על המוצר לטובת מוצר ריחני פחות, וחבל.



גם קרם הלחות לא באמת מותאם לעור שלי, אבל הוא נספג מהר יחסית בפני עצמו ומשאיר תחושה פחות דביקה, אם כי עדין לא נספג אצלי לחלוטין כמו שאני אוהבת, מה שסביר להניח נובע מהמרקם העשיר שלו, ומהעדפה שלי לקרמים על בסיס ג'ל שהם קלילים יותר.
 גם הקרם מכיל את אבקת היהלומים, שמתברר שידועה בסגולותיה הממריצות והמחדשות ואחראית בעצם על המראה הקורן של העור (אגב, זה אכן מתקיים העור נראה קורן יותר לאחר הלחות, גם אחרי שהוא נספג).
הקרם גם מועשר ברכיב נגד קמטים על בסיס סיליקון (כמה מפתיע), חמאת דיאה, ויטמין E ותמציות צמחים טבעיות, והכל במטרה לעזור להלחם בקמטים (ואם הייתי טורחת לקרוא הייתי יודעת, שוב, שזה לא המוצר עבורי)
המוצר גם מכיל מקדם הגנה SPF6, שאיני בטוחה מה תרומתו, שכן זו הפעם הראשונה שאני נתקלת במספר כה נמוך ואינני יודעת אם יש יעילות למקדם שהוא מתחת ל15 SPF.

כאן המראה של המוצר מעט פחות לטעמי, כלומר הקופסה עצמה  יפה, והם בהחלט מקבלים נקודות על כך שהם מצרפים ספטולה להוציא עימה את הלחות במקום עם האצבע הרבה יותר היגייני), אבל על אף שהעיצוב דומה לזה של הסרום, כאן נוספו על הפקק "יהלומים", וכמו בד"כ כשזה נוגע לעיצוב מוצר, כל המוסיף גורע. עוד דבר שחשוב לציין הוא שלא הודפסו על המוצר הוראות, אלא רק על הקופסה. אז נכון, לא צריך תואר כדי לדעת איך למרוח קרם לחות, אבל עדין הייתי שמחה לראות הוראות גם שם.

הריח של הקרם עדין יותר, עדין מתקתק מדי, זקן מדי, אבל לא נוראי כמו של הסרום, יותר כמו של קרם גוף של פעם, יש שיאהבו אני מאמינה, שכן זה ניחוח שנתקלתי בו גם במוצרי טיפוח של חברות אחרות.



הסרום והקרם הועברו לאחר כבוד לאמא, שתהנה, וזו חוות דעתה:
הסרום והקרם ממש נעימים על העור, הריח לא הפריע לה, הספיגה היתה מהירה, בדומה לקרמים אחרים שניסתה בעבר (ובלשונה: זה לא נספג תוך שניה, אבל עד שהייתי עולה לקומה למעלה הוא כבר היה ספוג) ובשורה התחתונה היא מרוצה.


2 תגובות:

  1. תודה רבה על הביקורת, זה עזר לי להרגיש יותר בטוח בנוגע למוצר כי רציתי חוות דעת של מישהו אחר

    תודה : )

    השבמחק
  2. תודה רבה על הביקורת, זה עזר לי להרגיש יותר בטוח בנוגע למוצר כי רציתי חוות דעת של מישהו אחר

    תודה : )

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...