יום שני, 30 באפריל 2012

BIODERMA SEBIUM

שני מוצרים מעולים הגיעו אלי לאחרונה לסקירה, נוזל לניקוי הפנים וקרם לחות לעור מעורב מתוצרת חברת BIODERMA הצרפתית.
מודה, זו הפעם הראשונה שאני מתנסה במוצרי החברה, שחוגגת כבר למעלה מעשרים שנות פעילות, ומשום מה אינה מוכרת דיה בארץ, וחבל.

אז קודם כל תכירו, ביודרמה, מותג בינלאומי המחזיק בתפיסה לפיה הקלה זמנית אינה מספיקה לטיפול בבעיות עור, וכי יש ללמד את העור לאזן מחדש את התהליכים הפיזיולוגיים שלו. מוצרי החברה מציעים פתרונות הוליסטיים ושיקומיים לפי סוגי עור.

תכשיר הניקוי שקיבלתי מיועד לניקוי והסרת איפור מהפנים לעור שמן או מעורב, והוא אינו מכיל שומן או סבון. הסוד במוצר הוא הfluidactiv, פטנט רשום של החברה, האחראי על צמצום הנקבוביות וויסות הפרשת הסבום (השומן).
כמי ש"נהנית" מעור מעורב (מי אמר חצ'קונים בגיל 26 ולא קיבל) אני תמיד מעט חוששת מלנסות מוצר חדש שמא הוא יוביל לפרץ חצ'קונים מלבב, לשמחתי במקרה הזה זה לא קרה.

שמחתי לגלות שיש סוגר היגיינה על התכשיר (מה שמבטיח שאף אחד לא ניסה אותו לפני), ושהריח של התכשיר נעים.
אופן השימוש המומלץ הוא לנקות את הפנים עם צמר גפן ספוג בנוזל, כאשר בחברה מדגישים שאין צורך לשטוף את הפנים אח"כ אבל יש צורך לייבשם.
ואכן התחושה מעט דביקה-רטובה בהתחלה, וכדאי לייבש. ברגע שהפנים יבשות התחושה נהדרת- העור מרגיש לחחותי ולא מיובש, ומרגיש סה"כ נעים כמעט כמו אחרי קרם לחות.
שימו לב כי המוצר מיועד לפנים ולא לעיניים, לעיניים תמיד העדיפו תכשיר ייעודי שלא ישרוף או יצור תגובה לא נעימה באזור העדין כל כך של העיניים.

110 ש"ח ברשתות הפארם, לא זול למסיר איפור, אבל מוצר מעולה.
ועכשיו רק נותר לי להחליט אם לשמור אותו לעצמי או להכניס לתיק האיפור המקצועי...


מה שמוביל אותי למוצר השני, קרם הלחות. גם הקרם, כמו מסיר האיפור, מיועד לעור שמן או מעורב. הקרם אמור לווסת את הפרשת החלב בפנים, כאשר המרקם הג'לי שלו (שזה המרקם המועדף עלי לקרמים לפנים), נספג במהירות
הוא אף מבטיח לעמעם את הברק השומני האופייני לעור זה וליצור מראה מאט, ובחברה מציינים כי הקרם טוב גם כפריימר לאיפור, יתרון לעצלניות בבקרים... ובכלל ראו בזה שילוב בין קרם לחות לבין ALL MAT של MUFE

כמי שבאופן אישי מעדיפה מראה dewy, קצת חששתי מהרעיון שהגימור יהיה מאט (שלרוב נראה בעיקר מת), אבל לשמחתי העור לא איבד לגמרי מהברק, ונראה חי גם לאחר המריחה, פשוט פחו שומני באזור ה-T שלי.

גם כאן, כמו במסיר האיפור, ישנו אותו פטנט של החברה, כאשר אליו מצטרפים אבץ, גלוקונט וויטמין B6.

גם הקרם הגיע עם סוגר היגייני, ועם ניחוח קליל, מעט "רפואי" ועדין נעים. המריחה אכן קלה ונעימה, הספיגה מהירה, והעור מרגיש נהדר לאחר המריחה, לא שמן וכבד מחד ולא מיובש מאידך- comme il faut

את הקרם ניתן לרכוש תמורת 140 ש"ח ל40 מ"ל. מחיר שווה בהחלט


ולבסוף, הסוגיה החשובה לי, סוגיית הניסויים בבע"ח, לא הצלחתי למצוא מידע רשמי ברשת, אבל  פניתי ליח"צ וזו התשובה (המשמחת) שקיבלתי:


מחברת ניאופרם ישראל נמסר בתגובה: חברת ביודרמה שאת מוצריה אנו משווקים מקפידה על מילוי כל הנהלים האוסרים ניסויים בבע"ח, בהתאם להוראות החוק של הקהילה האירופית.
על פי הוראות אלה, החל מספטמבר 2004 לא ניתן לשווק מוצרים מוגמרים שבהם נעשו ניסויים בבעלי חיים, והחל ממרץ 2009 לא ניתן לשווק גם מוצרים שרק מרכיביהם נוסו על בעלי חיים.


4 תגובות:

  1. גם אני התנסיתי במוצר ואפשר לומר שהתאהבתי, המחיר שלו יקר 129 ש"ח. אחיו הורוד המיועד לאור רגיש מחירו 109. מה שכן אני משתמשת בו גם לאזור העינייים ומלבד התווית בעברית, לא מצאתי אזהרה כזו באף מקום.
    כעת הוא מתחרה אצלי עם 3 ב 1 של לנקום.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת הורוד זול יותר? טוב לדעת... ואני פשוט מעדיפה לא לקחת סיכונים כשזה נוגע לעיניים, לא על עצמי ובטח לא על לקוחות

      בעיניי הוא לחלוטין מוצר מנצח

      מחק
  2. לא נראה לי אישית המוצר, למה להשתמש בקרם לחות שהוא גם פריימר? אני עושה הבדלה ביניהם -כי יש חומרים שהם חשובים לי שיהיו בפריימר, אבל שמתחשק לי לשים קרם לחות אני לא תמיד רוצה מוצר פריימרי שיכנס לי לנקבוביות ובעצם יסתום אותם וימלא אותם כדי שמייק אפ יראה יותר טוב.

    אני לא הבנתי אך קרם לחות טוב יכול להיות גם פריימר. זה לא נשמע לי הכי טיפוחי ויותר איפורי.

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

    השבמחק
    תשובות
    1. כדי לחסוך שלבים ושכבות?! בדיוק כמו שיש קרם לחות שהוא גם מקדם הגנה וגם טינט, או פריימר שהוא גם מקדם הגנה.
      לא כל פריימר נכנס לנקבוביות וממלא אותן, יש שפועלים על צמצום נקבוביות ויש שעיקר פעולתם כפריימר היא ניטרול הברק של העור (כמו הALL MAT שהזכרתי)

      אני יודעת שאני עברתי להשתמש בו באופן קבוע ומאד מרוצה, העור שלי לחותי והאיפור מחזיק יותר טוב

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...